You are not logged in.
^ enempi ep kuin albumi tai kai toi joku mini-lp on, ihan laatukamaa kyllä mut missä viipyy vinyylipainokset?
rumban juttu: Eevil Stöö ja JV toimittavat hyökyaallollisen verran anteeksiantamattoman luonnonvoiman lailla kuohuvaa räppiä
nyt sitä vinyyliä, tai siis ensi vuonna varmaan jos nyt tilais mutta parempi myöhään jne.
uutta stöötä, lucy lawless
Lucy Lawless on ensimmäinen single Puolikas tiili -albumilta, jota lupaillaan ilmestyväksi vielä ennen kesää.
vaan koska marsipan wave saatais ulos fyysisenä?
Johanna Laitinen: ”Mulla on sulle ainakin yksi kysymys. Marsipan Wave, joka nyt sai Teosto-palkinnon, on soundimaailmaltaan selkeästi kepeämpi ja jollain tavalla iloisempi kuin aiemmat synkemmät levysi. Sä oot myös kertojana muuttunut: kun aiemmin puhuit itsestäsi kolmannessa persoonassa – Stöö sitä, Stöö tätä –, niin Marsipan Wavella tätä on vähemmän. Mitä sulle on tapahtunut?”
Eevil Stöö: ”Mä pelasin sen synkistelypelin läpi kokonaan, niin piti muuttaa tätä juttuu vähän. Kolmas persoona -juttu, se oli salajuoni. Mä kelasin, että jos mä 20 vuotta räppään ja jokaisessa biisissä sanon 10 kertaa mun nimen, niin kaikki tulee muistan sen. Ja täs mä nyt oon.”
Johanna Laitinen: ”Okei, kiitos.”
vaan koska marsipan wave saatais ulos fyysisenä?
![]()
toki se limited värivinska oli heti tilattu loppuun, tilasin siis mustan
päivän hesarissa iso kolmen sivun juttu stööstä:
Naamioituva räppäri Eevil Stöö luuli joutuneensa ongelmiin, kun hänelle soitettiin suuresta palkinnosta – Tällaista haastattelua hän ei ole antanut koskaan aiemmin
(sorry, vain tilaajille)
no nyt on mustatkin vinyylit sold out, toivottavasti kaikki halukkaat ehti varaamaan omansa
stöön uusi albumi ulkona diginä, toivottavasti parin vuoden päästä myös fyysisenä
thunderdome
vaan fyysiset julkaisut laahaavat ikävästi perässä, jospa se ennakkotilattu marsipan wave saapuisi tässä kuussa :pray:
video:
on kyllä hyvä biisi, mutta nyt niitä fyysisiä levyjä kiitos
stöö lähtee kiertueelle stepan kanssa ja julkaisi uuden biisin kalle kinoksen ja JV:n kanssa:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hyvä levy taas kerran, tosin aika lyhyt, 20+ minsaa ja fyysistä saanee taas odotella vuosia...
stöö ja stepa yhdessä:
stöön ja stepan uus video:
vissiin joku yhteislevykin tulossa kiertueen lisäksi tai en tiiö
Pahat Luut on Tarbash Luoti, Eevil Stöö ja Pehmee Goo
Ensi viikolla rytisee!
Eevil Stöö & Stepa - Et voi pysäyttää meitä ulkona 21.4!
1. Nouse ylös
2. TYH-MÄ
3. Viikonloppu
4. Richmond ft. Pajafella
5. Kaikki mitä teen on rap
6. Eteenpäin
7. Geah! ft. Raimo
8. Hyönteisiä ft. Are
9. Täytyy elää miten räppää
10. Aikamoinen työ
11. Basso
12. Hold up, Venaa
13. Mieletön elämäKansi: Asmo Raimoaho
OPA x EEVIL STÖÖ - JOKA LÄHIÖÖN
kuulin vasta ihan hiljattain mistä eevil stöön nimi tulee, tiesin kyllä että se oli aluksi veli stöö, mutta en sitä, että se tuli alunperin englanninkielisistä laineista jotka alkoi aina "well it's the..." ja sitten velistä tuli evil ja loppu onkin historiaa
EEVIL STÖÖ "KALEIDOSKOOPPI" (PROD. DUNGEON RACKS)
FROM THE ALBUM "ADVANCED DUNGEON & DRAGON"
FORTHCOMING WINTER 2024
Kauppa on auki! Advanced Dungeon & Dragon vinyyliä ja paitoja tarjolla. Go dumb!
https://katakombirecords.bigcartel.com
punainen vinska tilattu
jaahas, punainen on muuten jo nyt sold out, limited 150, kerrankin olin ajoissa paikalla. mustaa on 450 kpl tarjolla.
Arvio: DJ Kridlokkin Hai on viiden tähden levy ja yksi suomiräpin parhaita kokonaisuuksia koskaan
jaksaiskohan tuota yrittää kuunnella, jossain välissä kyllästyin totaalisesti kridin turhan yksitoikkoiseen flowhun. uugee-soolo toki klassikko ja mutsikin iha jepa, mut sen jälkeiset ei ole kauheasti itselleni antaneet.