You are not logged in.
varaani-video:
sylkee-video:
video tulossa torstaina
mul on broccolii
hyvä viteo
MNTTT - ADHD
ei toi kube kyl vieläkään iske
internetil ei oo tunteit ep pihalla ja ulkona tänään, 4 biizii, ilm. digi digi only
Eevil Stöön & KoksuKoon "Saattaa olla ninja" -albumin julkkareita juhlitaan Tavastialla 16.3. Katakombi Label Nightissa!
Maaliskuun 8. päivä ilmestyvällä albumilla Stöö ja Koksu liikkuvat näkymättöminä ja äänettömästi ninjojen maailmassa, joka on täynnä salaisuuksia.
vieläkö eevil stööllä olisi löpöä kovaan plattaan? ainakaan ton ninjalevyn singlet ei oo hyviä, ja ne löytyvät tracklistiltäkin. tuota ep:tä en kyllä jaksa dwayne waynen perusteella edes kuunnella. kridlokkin albumi tulossa piakkoin kanssa, se oli sämplerin perusteella kiinnostavaa soundia. lähinnä biittien takiahan noita kriden juttuja nykyään kuuntelee, kun läpät ovat muuttuneet vähän turhan intellektuelleiksi omaan makuun.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tupla-dwayne kyllä helposti huonoin biisi ep:llä, mutta kieltämättä taso on pudonnut iso vauva jeesuksesta. sitä kuben kanssa tehtyä ep:täkään en jaksanut yhtään.
kridlokkin albumi tulossa piakkoin kanssa, se oli sämplerin perusteella kiinnostavaa soundia.
Tää uus levy on must hemmetin hyvä
Last edited by Okko (16.02.2019 10:24)
ray charlz wrote:kridlokkin albumi tulossa piakkoin kanssa, se oli sämplerin perusteella kiinnostavaa soundia.
Tää on uus levy on must hemmetin hyvä
jep jep ehtinyt soimaan jo luvattoman monta kertaa tässä päivän mittaan. vika biisi ja oon eevil stöö lukeutuvat tän ukon diskografian kovimpiin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tupla-dwayne kyllä helposti huonoin biisi ep:llä, mutta kieltämättä taso on pudonnut iso vauva jeesuksesta. sitä kuben kanssa tehtyä ep:täkään en jaksanut yhtään.
joo tää ep olikin aika jees! dwayne tosiaan vähän heikompi veto, mut se vika styge black metal -mausteillaan oli kyl todella hyvä. tipan kanssa tehty kappale oli kans mainio.
Okko wrote:ray charlz wrote:kridlokkin albumi tulossa piakkoin kanssa, se oli sämplerin perusteella kiinnostavaa soundia.
Tää on uus levy on must hemmetin hyvä
jep jep
ehtinyt soimaan jo luvattoman monta kertaa tässä päivän mittaan. vika biisi ja oon eevil stöö lukeutuvat tän ukon diskografian kovimpiin
vinska ostettu ja huomenna lähtee soittoon.
joo, ei yhtään hullumpi kiekko, hyvä että tuli ostettua. siri
uus stöö-video:
jemmaa ne dänkit:
Eevil Stöön uudella levyllä on muutakin kuin todennäköisesti koko vuoden komein kansikuva
muka tänään ilmestynyt, mutta vinyyli tulee ilmeisesti vasta kolmen viikon päästä
toi kansi on parasta tässä setissä. ei jaksa enää noita koksukoon flipperibiittejä. arkajalat-biisillä tipalta kyllä hyvät räpit.
Stöön musasta tykkään jonkun verran/vaihtelevasti mutta se gangsta läppä on problematic as fuck. Miettii esim mistä hommeleista ne oikeet gangstarapparit kertoo ja kuinka se ei oikeestaan oo yhtään leikin asia. Sit vittu jostain helsingin hipsteriskenestä sellasta leikitään...huumori läpänderinäkin.joskus 90-luvun alkupuolella nämä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
drippimehu
Kyllä tää saattaa olla ninja on vuoden parhaita levyjä, nerokkaita sanoituksia ja hyvät biitit
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Käsittämätöntä mikä tasoero noilla Stöön tuotoksilla. Saattaa olla ninja on päällisin puolin harmillisen huono levy. Mutta kaiken liian nopeaa kokoon kyhätyn paskan keskeltä ilmestyi muutama vuosi sitten Iso vauva Jeesus, joten toivotaan että parhaat jutut on piilossa sooloa varten.
Kuunteles ulvis vielä lisää, alan olla sitä mieltä että ninja on stöön paras levy, kaikki biisit toimii, nerokasta läppää ja törkeen kovat biitit. Jos maailman parhaat bändit on Jesus and Mary Chain ja Radiopuhelimet niin parhaat räppityypit Stöö ja Tyler, The Creator
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
S.O.D.:sta tulossa näköjään rajattu värivinyylipainos, äxästä ja katin tavarasta voi varailla. internetil ei oo tunteit -ep:stäkin on kai vinska, mutta sitä ei kai saa ku netistä ja en tiedä posteista, vaikea levy on. kuben kanssa tehtyä 12" ep:tä sais jo alehintaan mut en osta koska ei ollut kovin hyvä.
ja huomenna tulee osakan valot -video nettiin
perkele oman SOD-ensipainoksen jälleenmyyntihinta tipahti no en ollu myymässäkään. paras stöösnin levy se kyllä, että ansaitsee kyllä uudelleenpainoksensa.