You are not logged in.
Vitun kalliit liput.
Katotaan jos niitä saa viel ensi vuoden puolella.
"Black Sabbaths Tony Iommi has been diagnosed with the early stages of lymphoma, his bandmates would like everyone to send positive vibes to the guitarist at this time. Iommi is currently working with his doctors to establish the best treatment plan--the IRON MAN of Rock & Roll remains upbeat and determined to make a full and successful recovery."
Taitaa keikat peruuntua... Toivottavasti Iommi taudista selviää. Toivoa ainakin on.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ounasvaara?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
BREAKING NEWS: BILL WARD FIRED FROM BLACK SABBATH BY SHARON OSBOURNE
Mitäs seuraavaks?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tää paluu sitten lässähti jotenkin vissiin? Suomen keikalla soittaa Ozzy ja jotain noubadeja eikä Black Sabbath?
how they run this show.
Last.fm'ssä lukee ainakin "Ozzy and friends", kamoon hei. Iommin tapaus toki tosi harmillinen, mutta minkä helvetin takia ton Ozzyn muijan pitää aina sotkea kaikki? BLACK SABBATH kiinnostais, pöhöttynyt, koiriensa keskellä hohottava pappa ei niinkään.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onnistuukohan lippujen palautus? Eihän kukaan ole lippua ostanut nähdäkseen jonkun Ozzy and friendsin vaan vaan Black Sabbathin.
how they run this show.
Joo. Onneksi en ostanut lippua (+olen nähnyt alkuperäisen Sabbathin jo aiemmin). Tosin kuten jo aiemmin olen maininnutkin Ward oli sen verran heikossa kunnossa, että joku toinen rumpali olisi saattanut vetää paremminkin. Zakk Wylde vaan ei todellakaan ole mikään Iommi ja mitä nyt olen Ozzyn liveversioita Sabbathin biiseistä miehen soittamana kuullut niin aikamoista
<@DBGene> senkin karkki
Sent from my iPhone 16
Tosin sain kuulla että kuulemma meillä ei edes ole mitään lippuja tolle keikalle, joten ihassama. Sit ku Iommi toipuu niin tulevat kuitenkin taas. Vaikka ihan naurettavaa pelleilyähän toi Wardin dissaus todellakin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En muista olenko tänne jo spekuloinut, mutta sinällään livesoundin kannalta Ward ei välttämättä ole enää kovinkaan välttämätön. Ainakin muutama vuosi sitten näkemälläni keikalla mies oli jo sen verran huonossa kunnossa että viimesen biisin jälkeen Ozzy joutui taluttaa Wardin pois lavalta. Myöskää niitä levyillä kuultavia mahtavia filljeä (vai mitä nyt ovatkaan) ei lavalla enää kuultuu vaan aika suoraviivaista soitto oli. Siinä mielessä joku toinen rumpali voisi olla livenä parempi. Paskaa kuitenkin tuollainen vanhojen kuvien muuttelu jne
<@DBGene> senkin karkki
Sent from my iPhone 16
aikamoinen halonhakkaaja sinne on wardin tilalle vähemmän yllättävästi hommattu.
[quote:f8d8910203="vanamo"]
Puuttuu sieltä huumehouruinen Never Say Die! -plattakin jota mä viime aikojen kuunteluiden takia olisin äänestänyt samantein! Junior's Eyes on selkeesti Black Sabbath TOP-10:ssä[/quote:f8d8910203]No joo, ei tuo ehkä ihan niin huono levy ole kuin yleisesti väitetään. Air Dance, Shock Wave ja nimikkobiisi ovat myös ihan hyvää matskua. Silti rankkaisin noista 70-luvun Sabbath levyistä ainoastaan Technical Ecstasyn tuota huonommaksi.
Aika omituinen levy tuo Never Say Die! Pitkään pidin sitä ihan paskana, mutta eihän se olekaan. Soundit on kyllä todella kevyet. Joku taisi sanoa "kesäiset". Tulee mieleen lähinnä joku King Crimson tai muut 70-luvun proge. Kun ihmetyksestä pääsee yli niin biisit ovat kuitenkin pääasiassa ihan kohtuullisen hyviä. Jazz-vaikutteetkin ovat pinnassa ja Air Dancella kuultava pätkä menee kyllä ihan jo jonkun viihdejatsin puolelle. Break Out alkaa melko sabbathmaisesti, mutta sitten kuullaankin torvia! Mitä ihmettä! Syntikkakin on monessa biisissä mukana.
Olin jo meinannut myydä tuon levyn pois, mutta onneksi en myynytkään! Eihän tuo nyt mikään mestariteos ole, mutta jospa sitä aina joskus tulee kuitenkin kuunneltua. Taitaa tosiaan olla Technical Ecstasya parempi.
<@DBGene> senkin karkki
Kuuntelen just Born Againin demoversiota ja kyllähän tästä kuulee että levystä olisi saanut paremman, ellei virallisen julkaisun miksaus olisi niin hirveä. Yksi julkaisematon kappalekin tässä näyttäisi olevan.
On siinä pari hyvää biisiä mutta aikamoinen välityö kyllä kaikille osallisille.
PARAS BÄNDI
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Tolto wrote:PARAS BÄNDI
On tää ihan hyvä.
how they run this show.
On tää ihan hyvä.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Tuli hankittua kasa noita Rhinon uusintajulkaisuja ja kuulostavat kyllä erittäin hyviltä paitsi mielestäni vanha NEMS Paranoid toimii paremmin. Ehkä kyseessä myös tottumiskysymys. Sabbathin murhaavin riffi on kyllä A National Acrobatilla, voi hemmetti että tuntuu hyvältä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Black Sabbath will perform a new song from '13' on the season finale of CSI: Crime Scene Investigation. It will air Wednesday, May 15th on CBS. No word if they are also behind the crime...
Varovaisen optimistinen olen tämän tulevan levyn suhteen.
Tuon pätkän perusteella hieman huolestuttaa, tulee mieleen joku Julmahuvi-sketsi.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Joo olihan tuo vähän kyllä pelottavan näköinen pätkä... Olin muuten jostain, en tiedä mistä, saanut sellaisen käsityksen, että Vinny Appice (soitti Mod Rulesista vissiin 90-luvulle Sabbathissa) olisi rummuissa. Ei kuitenkaan ole. Brad Wilk näytti olevan.
<@DBGene> senkin karkki
Joo ja sen jokin aika sitten julkaistun puoliminuuttisen pätkänkin perusteella vaikutti tosi väsyneen oloiselta läpsyttelyltä. Tuolla oli ehkä yks tai kaks kohtuullista riffiä, mut ei mitään sellaista mitä noita puolet nuoremmat ei tekis paljon paremmin. Tosin eipä tuolta nyt oikein mitään kehdannut odottaakaan.
Mietin tässä, että Black Sabbathissa on kaksi elementtiä, jotka tekevät siitä loistavan bändin. Yksi on Iommit riffit ja toinen on rytmisektion jazzahtava soitto. Alkuperäisessä kokoonpanossa Ozzylla ei varmaan ollut mitenkään korostunutta sananvaltaa, mutta nykyään Sharon tuntuu aika pitkälti päättävän sopimusasioista jne. Harmi, että Ward jäi noitten juttujen takia ulkopuolelle, vaikka miehen soittokuntoa olenkin jonkin verran kritisoinut. Dynamiikan kannalta bändin olisi kenties kannattanut kuitenkin yrittää hankkia korvaajaksi joku jazziin kallellaan oleva soittaja (Ginger Baker? ). Ozzyn ja Sharonin arviointikyvyn tuntien en vaan usko, että ovat juuri asiaa edes ajatelleet. Veikkaisin (osittain tuon pätkänkin perusteella), että lopputuloksena on melko perinteiseltä heviltä kuulostava levy, jossa on muutama unohtumaton riffi. Toisaalta se saattaisi olla parasta, mitä nyky-Sabbathilta voi edes kohtuudella vaatia. Harva comeback on mitään erityisen mullistavaa onnistunut luomaan.
<@DBGene> senkin karkki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?