You are not logged in.
Ei tämä Tom Tom Clubin levy jaksa innostaa yhtään samalla tavalla kuin Talking Headsin levyt. Byrne puuttuu... Siinä Stop Making Sensellä Genius Of Love toimii tosin hienosti välipalana.
Tuosta olen kyllä eri mieltä. Tyyppien lähestyminen on kyllä toki täysin erilainen kuin Byrnevetoisen TH:n mutta sehän kivaa onkin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Olispa nuo kahden levyn (CD + DVD) remasterit Suomessakin alle 10 niinq ne näytti Espanjassa olevan. Enää ei tosin montaa noista tärkeimmistä puutukaan...
Ja kyllä: Cities taistelee kovasti Talking Headsin parhaan biisin tittelistä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ostin tänään Anttilasta The Best ofin, vaikka oikeat albumit jo vinyyleinä löytyvätkin.
Edellisestä kuuntelukerrasta aivan liian pitkä aika, tällä soitolla eniten iski ehdottomasti Life During Wartime.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ostin tänään Anttilasta The Best ofin, vaikka oikeat albumit jo vinyyleinä löytyvätkin.
Edellisestä kuuntelukerrasta aivan liian pitkä aika, tällä soitolla eniten iski ehdottomasti Life During Wartime.
Vinyylit pyörimään vaan
tigrushka wrote:Ostin tänään Anttilasta The Best ofin, vaikka oikeat albumit jo vinyyleinä löytyvätkin.
Vinyylit pyörimään vaan
arvasub!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tää on kyllä ihan parhus
en ole kolmekybänen emoboy
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
harmittaa ku söin kahvitauolla semmosen rasvasen jonkun jutun, mikä lie
tiedät mistä puhun, David Byrne
Same as it ever was
Same as it ever was
Same as it ever was
Same as it ever was
Same as it ever was
Same as it ever was
Täällä sitten taas
Täällä sitten taas
Täällä sitten taas
Täällä sitten taas
Täällä sitten taas
Täällä sitten taas
Älä päästä painiks sitä
en ole kolmekybänen emoboy
perkele pitäs laittaa byrnelle oma topsu, koska tehnyt kuitenkin mittavan uran omalla nimellään,
mut joo, uus byrne-sinkku ihan helvetin hyvä. kuin joku 80-luvun postpunk-bändi jota oikeasti viitsii
kuunnella. scritti politti jolla on biisejä. tms.
http://boomkat.com/downloads/546178-dav … incent-who
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oon alkanut vasta nyt hiffaamaan tota Remain in Lightia hehe.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
TH:n paras biisi, mutta RIL saattaa viedä parhaan albumin tittelin...
oon vähän yrittänyt tätä kuunnella taas, mutta enpä tiedä. once in a lifetime on maailmankaikkeuden parhaita biisejä, mutta selkeä poikkeus tuotannossa, muita hyviä this must be the place, burning down the house, ja sit ehkä psycho killer, heaven, wild wild life, and she was, girlfriend is better... mut jokin tässä tökkii. edelläkävijöitä varmasti, mutta ei oikein jaksa kuunnella. itse asiassa voisin kirjoittaa saman sepustuksen roxy music -topikkiin (mut eri biiseillä, ja siellä huiput vielä harvemmassa)
ja onhan näillä bändeillä eno-yhteys, eno vaan on parempi ku kumpikaan näistä.
pull up the roots
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Remain in Light on ollut itelle ekasta kuulemasta lähtien paras levy näiltä. Lukiossa kuuntelin vähän liian paljon sitä, eli enää ei jaksa kuin pari kertaa vuoteen.
bzort glorf bööth
minulla sama elämän tarina ku hiirimatonalla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hiirimaton allah
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
oon vähän yrittänyt tätä kuunnella taas, mutta enpä tiedä. once in a lifetime on maailmankaikkeuden parhaita biisejä, mutta selkeä poikkeus tuotannossa, muita hyviä this must be the place, burning down the house, ja sit ehkä psycho killer, heaven, wild wild life, and she was, girlfriend is better... mut jokin tässä tökkii. edelläkävijöitä varmasti, mutta ei oikein jaksa kuunnella. itse asiassa voisin kirjoittaa saman sepustuksen roxy music -topikkiin (mut eri biiseillä, ja siellä huiput vielä harvemmassa)
Mulla otti aluksi aika vaikeasti Talking Headsin kanssa, mutta sitten eräs Oulussa asunut foorumisti houkutteli minut katsomaan leffateatterissa pyörinyttä Stop Making Sensea, jonka jälkeen jokin loksahti kohdalleen. Minusta Talking Heads on täydellisen omaperäinen yhdistelmä huumoria, älykkyyttä ja vaikutteita erilaisista musiikkityyleistä. Moni on noita asioita yrittänyt yhdistää, mutta harva on onnistunut. Minusta Talking Heads ei kuulosta tipan vertaa vanhentuneelta (toisin kuin osa edelläkävijöiksi kutsutuista bändeistä). Esimerkiksi muutama vuosi sitten nykypäivän Talking Headsiksi kutsutun Vampire Weekensin debyytti kuulosti minusta viime kuuntelulla jo jonkin verran vanhentuneen oloiselta... Tosin en varmaan ole paras henkilö arvioimaan sitä millainen soundi on nykypäivää. Epäilen kuitenkin ettei parin kymmenen vuoden päästä tule bändejä, joita kutsutaan nykypäivän Vampire Weekendeiksi.
<@DBGene> senkin karkki
nyt kävi näin, että tykkään kaikista näistä Talkkareidein "huonoimmista" loppupään albumeistakin, problemz?
Sulla on siihen oikkeus!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tajuaakohan Byrne edes miten coolilta tää näyttää: https://youtu.be/VKNYJx9Ekpw?t=26m54s - 27:21.
Hitto kun ei ole mukana täällä yhtyeen parasta levyä eli Remain in Lightia.
bzort glorf bööth
Pitäis vissiin yrittää noita Byrnen soolojakin joskus yrittää kuunnella. Enon kanssa tehty My Life in the Bush of Ghosts on toki tuttu (en muuten ollut aiemmin tajunnut sen ilmestyneen jo noinkin aikaisin, v. -81), mutta muutoin ei soolotuotanto ole juurikaan tuttua. Feelingsiä tässä Spotifysta kuuntelen ja osa biiseistä on oikein hyviä, mutta välillä taso kyllä vähän kärsii. Tavallaan houkuttaisi myös testata noita melko ristiriitaisiakin arvosteluita saaneita levyjä tyyliin Big Love: Hymnal.
<@DBGene> senkin karkki