You are not logged in.
[quote:babb52ca5a="ginipoika"][quote:babb52ca5a="silvawhale"][quote:babb52ca5a="ginipoika"]Voisiko joku avulias ihminen ripata tästä videosta ääniraidan? [/quote:babb52ca5a]
palaan "asiaan". [/quote:babb52ca5a]
Kiitän.
tuolt pitäs löytyy:
http://www.zshare.net/audio/12163339ef023798/[/quote:babb52ca5a]
Paljon kiitoksia!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
parasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:545a6782bd="HUIG"]
parasta [/quote:545a6782bd]
Hyvää kyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ann Peeblesin I can't stand the rain on just nyt kovinta tältä saralta. Nimibiisin sovitus on jotenkin steviewondermainen, kuulostaa tuoreemmalta kuin onkaan.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Otis Redding
Perkele ku meni kuolemaan nuorena lento-onnettomuudessa. Tää livelevy on aika levottoman hyvä. I Can't Turn You Loosen liveveto on tolkuton ja piisistä toiseen mennään aika haipakkaa. Rokkenrollimpaa soulia toki. Torvia, tunnetta ja paahtoa...Satisfaction-koverikin on hiton hyvä
Otis Redding
Pitäis kyllä hankkia lisää Otiksen levyjä. Tällä hetkellä löytyy vain yksi kokoelma, josta kyllä tykkään kovasti. Tuon livelevyn vois vaikka hankkia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:8d47c4f571="HUIG"]Otis Redding [/quote:8d47c4f571]
Pitäis kyllä hankkia lisää Otiksen levyjä. Tällä hetkellä löytyy vain yksi kokoelma, josta kyllä tykkään kovasti. Tuon livelevyn vois vaikka hankkia.
Tuon livelevyn vois vaikka hankkia.
Pistin cdonilta tilaukseen!
EDIT: tullu tässä myös sellainen ajatus mieleen, että noita 70-luvun funk-levyjä vois yrittää alkaa metsästää vinyylinä. Saattavat tosin olla Suomessa aika harvinaisia ja hyvissä hinnoissa. Pitäiskö sitä sitten lähteä Jenkeissä käymään levyostoksilla...
<@DBGene> senkin karkki
Teddy Pendergrass - Live! Coast to Coast 2LP (just lähti tilaukseen)
harmi et ei oo koknaan, lopussa ihan käsittämättömät yleisöhuudatukset.
löytyy residentadvisor.net -> mole podcastista kokonaan.
ko. mixtape muutenki sellasta itku-soulia ja dansee että huh huijaa.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Onhan tämä Curtis Mayfieldin Curtis ainakin helvetin kovaa kamaa. Ja tuo Otis Reddingin Whisky A Go Go-livekin tuli eilen illalla kuunneltua ja hyväksi todettua. Nyt täytyy etsiä jos löytäis netistä lainaan tuota riston hehkuttamaa kokoelmaa.
<@DBGene> senkin karkki
ooh no niin on mutta tääpä onki kiimaista!:
Various Artists - Chains and Black Exhaust
1 Prologue (0:45)
2 Blackrock Yeah Yeah (2:55)
3 Black Merda Cynthy-Ruthy (2:53)
4 Doug Anderson (2) Mama, Here Comes The Preacher (2:48)
5 Iron Knowledge Showstopper (3:33)
6 Frankinsense Dancing In The Light (4:12)
7 L.A. Carnival Blind Man (2:29)
8 Preacher (5) Life Is A Gamble (2:48)
9 Sir Stanley I Believe I Found Myself (2:45)
10 Brothers Jackson Potted Shrimp (2:54)
11 Jade (15) Paper Man (2:34)
12 Gran Am Get High (4:48)
13 Curtis Knight The Devil Made Me Do It (2:36)
14 Slim Haskins Alladin Story (3:41)
15 Hot Chocolate What's Good For The Goose (3:13)
16 Tiny Tex & The J. Jones Connection Who Am I? (3:51)
17 ...Epilogue (0:45)
18 Creations Unlimited Corruption Is The Thing (3:18)
[quote:290a7d7e2f="risto_m"]Vaikka aika vähän oon tällasta lopulta kuunnellu, niin funkkijutuista on pakko tulla hehkuttaan kahta kokista.
Aivan tolkutonta menoa, parempaa räkäistä funkkia en oo kuullu. Lisäksi muutamia soulahtavia helmiä joukossa. Harvinaisilta 60- ja 70-luvun seiskoilta koottuja nämä. Lisääkin volyymeja ilmestyi joskus 2000-luvun alussa, mut niistä ei oo havaintoo. Näillä mennään
[/quote:290a7d7e2f]
Onnistuin osan tuosta kakkosesta ja kolmosen hankkimaan kuunteluun. Kovaa menoa, kuten odottaa sopikin.
<@DBGene> senkin karkki
no mainitaan vaikka maailman paras funk-kappale eli james brownin i got the feelin'
no mainitaan vaikka maailman paras funk-kappale eli james brownin i got the feelin'
Ja parhaita bilelevyjä nyt vaikka se 20 All Time Greatest Hits. Brownin kovimpiin vetoihin on kyllä pakko lisätä Cold Sweat ja Super Bad.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Oliskohan Funkadelicsin One Nation Under The Groove yksi... Ja varmaan jotain Sly & Family Stonelta. I Want To Take You Higher ehkä. Stevie Wonderin Living For The City on myös aika menevä. Ja Jackie Brownin soundtrackin ekaa biisiä eli Bobby Womacin Across 110th Streetia olen kans kuullut joskus jossain yökerhossa soitettavan. En kyllä tiiä onko nuo oikeasti mitään "tunnettuja bilefunkkibiisejä".
<@DBGene> senkin karkki
Mitäs tunnettuja bilefunkkibiisejä onkaan? Superflyn tiedän, enoo kato ihan juntti.
how much is the... eiku kyllä brownilta pakko hehkuttaa popcornia. ihan ässä ralli eikä niin loppuunkaluttu ku herran monet muut hitit.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:c8b85404ff="HUIG"]ooh no niin on mutta tääpä onki kiimaista!:
Various Artists - Chains and Black Exhaust
1 Prologue (0:45)
2 Blackrock Yeah Yeah (2:55)
3 Black Merda Cynthy-Ruthy (2:53)
4 Doug Anderson (2) Mama, Here Comes The Preacher (2:48)
5 Iron Knowledge Showstopper (3:33)
6 Frankinsense Dancing In The Light (4:12)
7 L.A. Carnival Blind Man (2:29)
8 Preacher (5) Life Is A Gamble (2:48)
9 Sir Stanley I Believe I Found Myself (2:45)
10 Brothers Jackson Potted Shrimp (2:54)
11 Jade (15) Paper Man (2:34)
12 Gran Am Get High (4:48)
13 Curtis Knight The Devil Made Me Do It (2:36)
14 Slim Haskins Alladin Story (3:41)
15 Hot Chocolate What's Good For The Goose (3:13)
16 Tiny Tex & The J. Jones Connection Who Am I? (3:51)
17 ...Epilogue (0:45)
18 Creations Unlimited Corruption Is The Thing (3:18)[/quote:c8b85404ff]
Joo, tää on
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Mitäs tunnettuja bilefunkkibiisejä onkaan? Superflyn tiedän, enoo kato ihan juntti.
Tunnettuus on suhteellista, mutta The Metersin Chicken Strut on uskomattoman energinen pläjäys. Miulla on ainakin bileet joka kerta kun sen kuulen. Muitakin ehdokkaita bändiltä toki löytyisi.
the metersin soul machine on kyllä
how much is the... eiku kyllä brownilta pakko hehkuttaa popcornia. ihan ässä ralli eikä niin loppuunkaluttu ku herran monet muut hitit.
let a man come in and do the popcorn
ain't it funky now
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ajelin eilen illalla biilillä ja passoradiosta tuli tää viisu. mahottoman hienoa nämä nykyajan radioasemien soittolistapalvelut, löytyi biisille nimi ja esittäjäkin.
eli cymande ja brothers on the slide. jotenkin mahottoman hieno melankolinen meininki mut silti mukavan napakka groove. wikipedia kertoo tyyppien olleen jamaicalta ja guyanasta, mikä selittänee ton vähän rapeamman meiningin..
tää taitaa olla bändiltä vähän tunnetumpi ralli (kiitos de la soulin)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Sit JB´sin Pass the peas on yksi timmeimmistä levyistä eli instrut niistä tutuista ralleista..
Cymanden Brothers on slide on todentotta kova styge! Kai nää keikkaili & levytti englannissa... Niin tai näin toi löytyy muun muassa varsin hyvältä saman nimiseltä parin vuoden takaiselta kokoelmalta, jonsa muista biiseistä vois vaikka mainita Carol Grimesin Uphill peace of mindin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:e9d94d6248="risto_m"][quote:e9d94d6248="HUIG"]
tällast uutta motown-tyylin soulii, joo![/quote:e9d94d6248]
On muutes aika helvetin hyvän kuuloista tämä!
Striimailen tuolta, koko uus levy kuunneltavissa http://www.myspace.com/raphaelsaadiq[/quote:e9d94d6248]
[quote:e9d94d6248="risto_m"][quote:e9d94d6248="HUIG"][quote:e9d94d6248="risto_m"][quote:e9d94d6248="HUIG"][quote:e9d94d6248="risto_m"][quote:e9d94d6248="HUIG"]
tällast uutta motown-tyylin soulii, joo![/quote:e9d94d6248]
On muutes aika helvetin hyvän kuuloista tämä!
Striimailen tuolta, koko uus levy kuunneltavissa http://www.myspace.com/raphaelsaadiq[/quote:e9d94d6248]
eiks ookkii!
eiköhän tällä aamu brömistele käyntiin[/quote:e9d94d6248]
oi jee, tänks! ehkäpä levylle poltellen ja illalla jo baarissa soitellen. kyl maar on upee ääni miehellä.[/quote:e9d94d6248]
näin o, varmasti saa diqqii [/quote:e9d94d6248]
[/quote:e9d94d6248]
vuoden levyjä, ehdottomasti! calling vähä juu juu juustossa löytyy mut muuten ei oikee heikkoja linkkejä oo. tekis mieli ihastua johonki tyttöön että vois tehä miksteippejä jossa on tätä
niinjoo siis toi Jay-Z -juttu harmillisesti tökkii myös mut se nyt onki tuommone loppumunaus vaa
toi on kyl ihan superkova levy, siis jumalauta!! se callingin alotus tosiaan vähän katkaisee hyvän flown ja hiukka ehkä ihme valinta levylle muutenkin tollanen biisi mut siitä yli päästään. sama tohon mixteippi-kohtaan myös paitti että nyt kun OON onnekkaasti ihastuneena niin teippiä kehiin pistettävä kyllä, KYLLÄ!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
laki juu!
vuoden levy? kaks aiempaaki hakuun ny, vuosilta 2002 ja 2004 nämä, kiimaa!
No pannaanpa ladaten.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
no niiiiiiin
varmasti aika kova jätkä panemaan myös http://www.youtube.com/watch?v=5qRuLYFWahI
Toi Saadigin edellinen Ray Ray oli kyllä parasta tollasta tuloaikanaan. Ei hitto; Rifle love biisi kyllä saa hymyilemään
Vähän samoilla linjoilla; Anthony Hamiltonin Comin' From Where I'm From aika kova uussoulstyge..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.