You are not logged in.
Maaliskuun lopulla tulisi uusi levy.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kuuntelin noi pari biisoo eli juuh
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Phil Elverum: Thank you Danny.
bzort glorf bööth
Phil Elverum: Thank you Danny.
Sama. Herttaisia poikia.
how they run this show.
Maaliskuussa tulossa seuraava levy.
8raidassa ois A Crow Looked at Me ja Now Only -vinskat 29,90 jaa pitäsköhän.
how they run this show.
wind's poemia tässä pitkästä aikaa. aika jees saundit, täähän olikin tää platta joka on niinkun bläkkistä niille jotka ei tykkää bläkkiksestä. kyllähän phil tän homman vetää tästä kulmasta paremmin himaan kuin joku deafheaven omastaan.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
wind's poemia tässä pitkästä aikaa. aika jees saundit, täähän olikin tää platta joka on niinkun bläkkistä niille jotka ei tykkää bläkkiksestä. kyllähän phil tän homman vetää tästä kulmasta paremmin himaan kuin joku deafheaven omastaan.
toi on pitäny hankkia joskus ihan vain koska ihan helvetin hieno kansi (ja vinyylinä siis), mut saakohan enää mistään kohtuuhintaan?
Tuskin kovin helposti tällä pallonpuoliskolla.
Kelleköhän mä möin omani? Mun Ocean Roar ja Clear Moon meni kaverille, joka oli kysellyt niitä Kutosella ja pettynyt kun ainoat kappaleet meni mulle. Years after the fact.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi