You are not logged in.
Paras biisi: Spieluhr
David "Maharishi Yogi kusettaa minua pahemmin kuin Beatlesia ja minä tulin kusettamaan teitä" Lynchin leffassa Lost Highway hyödynnetään aika ässästi kahta biisiä esikoisalbumilta. Taisi olla Heirate Mich ja yhtyeen nimikkotunnari.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
uus musavideo Pussy: http://www.visit-x.net/rammstein/
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:f808ae487a="asleep"]uus musavideo Pussy: http://www.visit-x.net/rammstein/
[/quote:f808ae487a]
Ei vittu... tai siis kyllä vittu
Sent from my iPhone 16
[quote:effa93a397="Prakk"]Hyvä video
Paska biisi [/quote:effa93a397]
Smaa. Mut siisti, että tyypit viittii vetää noin överiks. Eihän tota videoo tulla telkarissa juuri näyttämään, mutta eihän se näin internetin aikoina niin paha ole. Kuka ees kattoo musavideoita enää telkusta?
PASKAA
Hehe. Tsiigailtiin tää toimiston tyttöjen ja kuuskymppisen myyntipäällikön kanssa. Tytöt hihitteli ja seniori käveli hiljaa pois puolen välin jälkeen.
Itse biisistä ei vieläkään käytännössä kuulohavaintoja.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:cd0d11793a="asleep"]Hehe. Tsiigailtiin tää toimiston tyttöjen ja kuuskymppisen myyntipäällikön kanssa. Tytöt hihitteli ja seniori käveli hiljaa pois puolen välin jälkeen.
Itse biisistä ei vieläkään käytännössä kuulohavaintoja.[/quote:cd0d11793a]
Seniorille ystävällinen, arvostava ja kunnioittava
Itse biisistä ei vieläkään käytännössä kuulohavaintoja.
sama, katoin ilman ääntä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt on toi videohässäkkäkin selvitetty, uugee-reportterin ja ex-rokkistaran toimesta:
[quote:38e544927e="Neuvostoliitto"]Nyt on toi videohässäkkäkin selvitetty, uugee-reportterin ja ex-rokkistaran toimesta:
http://www.youtube.com/watch?v=TpUCJuqFeoE[/quote:38e544927e]Jos neukkulalta on vahingossa päässyt menemään ohi niin corpsuleiden topicissa on enemmän juttua + kuvamatskuu digsuleista.
bzort glorf bööth
Corpsulihaastis on ihan paras
En väitä vastaan. Ite tykkään myös niistä digityttö-Annin tekemistä haastatteluista, ku se ottaa usein aivan randomilla mukaan puheeseen shuhu-ässää ja kaikkea muuta lesoa herkkua.
bzort glorf bööth
http://www.youtube.com/watch?v=1BKJB7Jc … re=related
Tää on kans kova. En tiennyt että Manboy on edelleen olemassa, mut pojillahan on vientiä edelleen! Luulen että Karo ja kumppanit on seuraava iso juttu täällä indiepiireissä.
Täähän on täyttä paskaa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Uuden levyn special editionin mukana tulee vissiin 6 dildoa, joihin jokaiseen on otettu mitat bändin kustakin jäsenestä. Itse en viitsi vielä ostaa, mutta käytettynä sitten e-baysta
eiq jne
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kävin muuten viime viikonloppuna rouvan seurana Berliinissä keikalla (provosoivasti Laibach-paidassa, hähä) parin hartwall-areenan kokoisessa mestassa, jossa Rammsteinilla oli neljä loppuunmyytyä iltaa peräkkäin. Visuaalisesti ehkä komein show mitä olen nähnyt, ja yllättäen aika moni biisikin loksahteli paikoilleen tollaisissa puitteissa. Se joku Herz Brennt tjsp ylsi jo ihan Laibach/YoungGods-tasolle, mutta toisaalta jonku Ohne Dichin kaltaisen juustoballadin aikana joutui kyl vetään jo naamapalmua.
Keikkoja edeltävänä päivänä bändi muuten ilmoitti vissiin lopettavansa kevään 15-vuotiskiertueen jälkeen, ja stadionin ulkopuolelle pystytettiin juhlallisin menoin eräänlainen muistomausoleumi, jonne fanit jonotteli tuntikausia päästäkseen kirjoittamaan suruviestinsä ja koskettamaan bändiläisiä esittäviä juhlapatsaita: http://youtu.be/VDM8-k-rG8o
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Spieluhr & Seemann :peuk:
Oonks mä kertonu ku joskus kymmenen vuotta sitten näiden keikalla jäähallissa Janne Tulkki koitti ostaa bändipaitaa rallienglannilla?
Nyt tuli sellanen fiilis että oispa kiva nähdä nää vielä kerran livenä. About tasan kymmenen vuotta sitten Jäähallissa nevö föget
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oonks mä kertonu ku joskus kymmenen vuotta sitten näiden keikalla jäähallissa Janne Tulkki koitti ostaa bändipaitaa rallienglannilla?
en ole kuullut tarinaanne
Skeletonni wrote:Oonks mä kertonu ku joskus kymmenen vuotta sitten näiden keikalla jäähallissa Janne Tulkki koitti ostaa bändipaitaa rallienglannilla?
en ole kuullut tarinaanne
"PIK"
"NOU PIKKER"
"LITLE PIKKER"
"JEES EKS ÄL"
"PLÄK"
Niijoo, tarkotin Janne Hurmetta, enkä Janne Tulkkii
Janne Hurme & Human Temple
Parhaita livebändejä, mitä tiedän ja ei se musakaan huonoa ole, lähinnä hyvää.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
vitun hyvää musaa joskus
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa