You are not logged in.
[quote:6ab763c5bd="kissa 8D"]Sai röökata[/quote:6ab763c5bd]
Ei kyllä virallisesti saa mut taitaa olla niin hämärää, ettei kukaan huomaa... Tai ainakin sillon 1.6. baarimikot kävi muistuttamassa röökilakosta.
tarkastajat paikalle ja lappu luukulle :twisted:
kaitpa keikkalipuista saa sit rahat takaisin... eiq
Taidan soittaa kytät jos joku röökaa Deerhoofissa.
hassua kun tätä ketjua aina siteerataan nollapisteen foorumilla.
jahas, no siteeratkaapa tätä: "Absoluuttinen Nollapiste on henkisesti taidelukiovaiheeseen jymähtäneiden ja fyysisesti ikuisten keski-ikäisten niinku skeidaa tiätsä"
laitoin lainausmerkitkin valmiiksi, ettei mee sormi suuhun
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Taidan soittaa kytät jos joku röökaa Deerhoofissa.
natsikortti, vaikkei ollut edes varsinaista väittelyä käynnissä? kreisii!
[quote:cacc93394c="forssto"]Taidan soittaa kytät jos joku röökaa Deerhoofissa.[/quote:cacc93394c]
natsikortti, vaikkei ollut edes varsinaista väittelyä käynnissä? kreisii!
Mikä ihmeen natsikortti?
Soitan kytät.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:8210e3dd01="HUIG"][quote:8210e3dd01="forssto"]Taidan soittaa kytät jos joku röökaa Deerhoofissa.[/quote:8210e3dd01]
natsikortti, vaikkei ollut edes varsinaista väittelyä käynnissä? kreisii![/quote:8210e3dd01]Mikä ihmeen natsikortti?
Soitan kytät.
NO SIINÄHÄN SE OLI! NYT ON NAAMIAISKIELTO PÄÄLLÄ, PITÄKÄÄ SE MIELESSÄ KU KUUNTELETTE DEMOJA
koskahan saisin hommattua ton uuden ep:n? kysymyksiä piisaa vaan mihnä vastaukset
meidän taloudessa oli jostain lainassa tuo uus ep ja ihan ok:lta kuulosti, joten kai sen joutuu nyt ostamaan itsellekin..
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
NO SIINÄHÄN SE OLI! NYT ON NAAMIAISKIELTO PÄÄLLÄ, PITÄKÄÄ SE MIELESSÄ KU KUUNTELETTE DEMOJA
"Tässä näemme forsston matkalla lakia uhmaten naamioituna If Societyn demoraatiin"
Tero saatana, s'olet gay!
Hei pliide roffsto, söin just alastoman lounaan vaatteet päällä
asiakeskustelulle
[quote:e448dd165c="kissa 8D"]Sai röökata[/quote:e448dd165c]
Ei kyllä virallisesti saa mut taitaa olla niin hämärää, ettei kukaan huomaa... Tai ainakin sillon 1.6. baarimikot kävi muistuttamassa röökilakosta.
Nyt röökata sai virallisesti niissä pystypöydissä joita oli vähän siellä täällä. Joku sitä tiskillä kysyi ja satuin kuulemaan.
Ihanasti offtopicia!
Ylös!
Uusi levy iiris tulossa tässä piakkoin. Sinkkubiisi jo Myspacessa.
Saapi nyt nähdä mitä tulee, vähän kahden vaiheilla on tuon suhteen. Tosin sinkkubiisivalinnat ovat olleet aiemminkin vähän outoja.
en tiedä miksen saa sitä taannoista ep:tä ostettua. ei vaan nyt kiinnosta pätkääkään tämä
Sitä ep:tä saa kai parilla eurolla jostain.
Sitä ep:tä saa kai parilla eurolla jostain.
en oo nähny ku femmalla tai jotain. no kattellaan...
ei vaan nyt kiinnosta pätkääkään tämä
oot tullu järkiis
Saapi nyt nähdä mitä tulee, vähän kahden vaiheilla on tuon suhteen. Tosin sinkkubiisivalinnat ovat olleet aiemminkin vähän outoja.
Vähän pahalta näyttää kun Liimatta ei vissiin ole paljoa biisien tekemiseen osallistunut ja lisäksi sanoitukset ovat kuulemma tällä kertaa ihmissuhdepainotteisia ja nyt on muutenkin sykli siinä vaiheessa, että on sen paskan jokatoisen levyn vuoro... Kuitenkin joku Jarrutan potenssiin kymmenen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
kävin keskiviikkona Tampereella iiriksen ennakkokuuntelutilaisuudessa ja vaikuttaisi jopa siltä että saatan ostaa uuden levyn omaan hyllyyni... (edellinen meni meillä asuvan naisen hyllyyn)
emmä tiä. kaiketi olen vain helpottunut että bändi ei jatkanut Mahiksen sekoilulinjoilla.
kaiketi olen vain helpottunut että bändi ei jatkanut Mahiksen sekoilulinjoilla.
kaiketi olen vain helpottunut että bändi ei jatkanut Mahiksen sekoilulinjoilla.
[quote:0ed51a9bab="skoskima"]kaiketi olen vain helpottunut että bändi ei jatkanut Mahiksen sekoilulinjoilla.[/quote:0ed51a9bab]
nojaa. ehkä tuo sekoilu on vähän väärä (turha?) sana mutta siis mielenkiintoni bändiä kohtaan on ihan selkeästi elpymässä kun 3 edellistä levyä kestäneeseen soundimaailmaan (jonka multihuipennus Mahlanjuoksuttaja ainakin minulle on) tulee jotain muutosta.
jos en keksi tänään muuta tekemistä niin voisin köyttää itseni sohvaan ja yrittää kuunnella Mahis alusta loppuun.
jos en keksi tänään muuta tekemistä niin voisin köyttää itseni sohvaan ja yrittää kuunnella Mahis alusta loppuun.
itelle toi levy kolahti kun kerran heräsin lomalla joskus seiskalta aamulla, join muutaman lasin valkoviiniä, pistin ton repeatille ja menin takas nukkumaan
niksipirkassa nämä
Mahlishan on Suljetun jälkeen toiseksi paras levy! Joutuu tosin kuuntelemaan aika monta kertaa ajatuksella kunnes aukenee mutta palkitsee.
Itsekin ennakkokuuntelin iiriksen ja hyvältä kuulosti. Yle Areenalta voi halutessaan kaivaa torstain (11.10.) X-ryhmän jossa noin kohdasta 1:10 on haastis ja kaksi biisiä.
Mahlishan on Suljetun jälkeen toiseksi paras levy! Joutuu tosin kuuntelemaan aika monta kertaa ajatuksella kunnes aukenee mutta palkitsee.
Itse pitäisin sitä Muovin ja Suljetun jälkeen kolmanneksi parhaana yhdessä Nimi muutetun kanssa (ja samalla tästä paikasta kovasti taistellen). Mutta olihan se nyt siis aivan tajuton parannus Seitsemänteen sinettiin verrattuna (ja tässä en nyt todellakaan tarkoita sitä elokuvaa).
No joka tapauksessa helpottavaa, että Iiris on saanut suopeita mielenilmauksia asiaan vihkiytyneiden joukossa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:7c33142a9d="kissa 8D"]Mahlishan on Suljetun jälkeen toiseksi paras levy! Joutuu tosin kuuntelemaan aika monta kertaa ajatuksella kunnes aukenee mutta palkitsee.[/quote:7c33142a9d]
Itse pitäisin sitä Muovin ja Suljetun jälkeen kolmanneksi parhaana yhdessä Nimi muutetun kanssa (ja samalla tästä paikasta kovasti taistellen).
täysin sama.
No joka tapauksessa helpottavaa, että Iiris on saanut suopeita mielenilmauksia asiaan vihkiytyneiden joukossa.
Luultavasti iiris kuitenkin aiheuttaa aika hillittömiä reaktioita. Sen verran erilaista kamaa paikoitellen on luvassa. Koneveljekset Otsala & Hast ovat isossa roolissa levyllä kun taas Liimatan tekstit välillä varsin pienessä sivuosassa. Johtunee levyn tekotavasta, Tommi kun on naputellut sanoitukset studiossa.
Taitaa olla taas välityö tiedossa. En oo kyl Mahlistakaan kuullu vielä. Ei oikein jaksa niitä vanhojakaan enää. Plää
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joo uus levy on tässä toisessa kuuntelussa kotona ja onhan tämä aika kiva. Useampi biisi tarttuu heti päähän. Alkuun heti useampi loistobiisi, pari heikompaa vetoa levyn keskivaiheilla mutta lopetus on taas mainio.
Kivoja biisejä: Muistaisit miksi, Minä en, Tytöt varieteen, aavemaisen herkkä Hän ei voi olla minun sekä nimibiisi Iiris.
Ynnämuiden joukkoon lukeutuva V niin kuin verkosto saa ekstrapisteitä skenetyssanoituksestaan.