You are not logged in.
[quote:735d915d75="merrim"]
(tai oikeastaan siltikin:
)[/quote:735d915d75]
Olen nähnyt tuon elokuvan viitisen kertaa useammin kuin Tanssii susien kanssa -mestariteoksen, jonka olen nähnyt varmaan kymmenen kertaa. Ohjaajansa, Kevin Reynoldsin toinen napakymppi (toinen oli myös Costnerin tähdittämä, nostalgissävytteinen road trip -elokuva Fandango).
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:e0d67d5a23="ex-kolja"][quote:e0d67d5a23="Jean-Babtiste"][quote:e0d67d5a23="PrivateJoy"]
kevin costner on kyllä yks pakimmista ja ällöttävimmistä näyttelijöistä ikinä koskaan..[/quote:e0d67d5a23]Taidat olla rasisti
Costner on hyvä ainakin JFK:ssa, Wyatt Earpissa ja Tanssi susien kanssassa. Ja Postimiehessä toki. Ja oliko vielä You've Got Mailissa [/quote:e0d67d5a23]
JA ROBIN HOODISSA!! JA SIINÄ CLINT-ELOKUVASSA!!
Kävin katsomassa Bodyguardin kun se tuli ensi-iltaan. Huh, huh. Kriitikot haukkuivat ihan lyttyyn, mutta eihän sitä voi katsoa liikuttumatta: Whitney laulaa sen laulun, hurmaten samalla Kevinin (ja katsojan, totta kai), ja Costner ampuu pahista metsässä... silmät kiinni. Viisi tähteä, sanon minä.[/quote:e0d67d5a23]
Mun mielessä Kevin (siis Costner, ei Sorbo) laulaa sen "Everything I do:n". Toi pitäis joskus kattoo uusiksi!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Laulaispa Sorbo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Johnny Mnemonic on niin PASKA leffa, että laitetaas osa ainakin Keanun kyytiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Johnny Mnemonic on niin PASKA leffa, että laitetaas osa ainakin Keanun kyytiin.
Aika paska Ostin sen joskus teininä VHS:nä. En tiedä missä kasetti nykyään majailee.
Hugh Grant, tuo seiväs perseessä oleva keeko.
Salattujen elämien vesipää nyt tosin on omaa luokkaansa. Tekee huonoudesta jo taidetta.
>:{/
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:cb114a7d38="riimu"]Hugh Grant, tuo seiväs perseessä oleva keeko.
[/quote:cb114a7d38]
Eri. Tai no ohan se, mut niin sen pitääkin olla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:6638c81917="Jean-Babtiste"][quote:6638c81917="riimu"]Hugh Grant, tuo seiväs perseessä oleva keeko.
[/quote:6638c81917]
Eri. Tai no ohan se, mut niin sen pitääkin olla. [/quote:6638c81917]
Samaa. Mä tykkään salaa Grantista ja sen romanttisista komedioista.
Love Actually
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mistä tulikin mieleen, että Liz Hurley on aika kehno näyttelijä, mut ollapa sen kanssa limon takapenkillä
eiqw mits
[quote:343726de03="ex-kolja"][quote:343726de03="Jean-Babtiste"][quote:343726de03="riimu"]Hugh Grant, tuo seiväs perseessä oleva keeko.
[/quote:343726de03]
Eri. Tai no ohan se, mut niin sen pitääkin olla. [/quote:343726de03]
Love Actually [/quote:343726de03]
Joo kyllä. Rakkautta vaan ja Kaunatar ja Hirviö ovat sellaisia elokuvia, joita en katso seurassa, koska itken niin paljon liikutuksesta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:548baecc6e="ginipoika"][quote:548baecc6e="ex-kolja"][quote:548baecc6e="Jean-Babtiste"][quote:548baecc6e="riimu"]Hugh Grant, tuo seiväs perseessä oleva keeko.
[/quote:548baecc6e]
Eri. Tai no ohan se, mut niin sen pitääkin olla. [/quote:548baecc6e]
Love Actually [/quote:548baecc6e]
Joo kyllä. Rakkautta vaan ja Kaunatar ja Hirviö ovat sellaisia elokuvia, joita en katso seurassa, koska itken niin paljon liikutuksesta. [/quote:548baecc6e]
love actually
Menetetty peli
[quote:22943d38cb="Jean-Babtiste"]Mistä tulikin mieleen, että Liz Hurley on aika kehno näyttelijä, mut ollapa sen kanssa limon takapenkillä
eiqw mits [/quote:22943d38cb]
"A repo man's always intense"
Oon yrittänyt pohtia vastausta topicin pähkinään, mut ei tuu mieleen.
Jos olisin 6packin katsastus-sketsissä esiintyvä katsastaja, niin sanoisin: "Eiii...tässä topikissa mihinkään pähkinään etsitä vastausta. Pähkinöitä syödään."
[quote:426eae659e="Laatu"]Oon yrittänyt pohtia vastausta topicin pähkinään, mut ei tuu mieleen.[/quote:426eae659e]
Jos olisin 6packin katsastus-sketsissä esiintyvä katsastaja, niin sanoisin: "Eiii...tässä topikissa mihinkään pähkinään etsitä vastausta. Pähkinöitä syödään.
6pack
[quote:b12a5c3b20="ex-kolja"][quote:b12a5c3b20="Jean-Babtiste"][quote:b12a5c3b20="riimu"]Hugh Grant, tuo seiväs perseessä oleva keeko.
[/quote:b12a5c3b20]
Eri. Tai no ohan se, mut niin sen pitääkin olla. [/quote:b12a5c3b20]
Love Actually [/quote:b12a5c3b20]
Toi on ihan hyvä joo. Joku ala-astekaveri tais lausua ton Huge Grant
siis ei huge vaan niinku valtava grant
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1eaab70bad="Okko"]Sandra Bullock onnistuu olemaan aina elokuviensa huonoin osa, vaikka elokuvat ovat jo itsessään paskuuden multihuipentumia
...poislukien crash [/quote:1eaab70bad]...tai on aika tappaa
tuo crash on sinänsä aika jännä tapaus, että siinä on paljon tunnettuja, mielestäni erittäin keskinkertaisia, ellei jopa kehnoja, näyttelijöitä, siltikään itse leffa ei loppujen lopuksi ole aivan paska.
Menetetty peli
[quote:cd4eb3103f="forssto"][quote:cd4eb3103f="forssto"]Tässä se on. Ketju lukkoon:
[/quote:cd4eb3103f]
VITTU KEANU SAATANA!!![/quote:cd4eb3103f]
Olen samaa mieltä. Kianu on yksi paskimmista, ellei jopa paskin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tietty listaan voisi lisätä kaikki mahdolliset tyypit jotka "näyttelee" jenkkien tekemissä teinikomedioissa.
>:{/
Suomen Unelmien poikamies
en ole kolmekybänen emoboy
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mut Cusakillahan on mainioita leffoja! Gross Point Blank vaikka alkajaisiksi.
Mut Cusakillahan on mainioita leffoja! Gross Point Blank vaikka alkajaisiksi.
No joo on se ollut muutamassa ihan hyvässä leffassa, mutta joku toinen olisi tehnyt niistäkin parempia. Tuli vaan tämä mieleen eilen kun tuhlasin 1,5 tuntia katsoessani tätä soopaa Canalilta: