You are not logged in.
Mä oon kysyny tän varmaa ennenki, mutta oliks Jaakko Yli-Juonikkaalla mitää tietokirjoja?
Ei ole.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hesarin juttu kirsi kunnaksesta: Runoilijoiden etujoukossa
tiitiäisen satupuu on kyllä ikuinen klassikko, sitä tuli aikanaan luettua lapsille niin paljon, että muistan edelleen useita runoja ulkoa, paras kirja
Tämä listalle.
Jukka Viikilä yhden Finlandian jälkeen vs. Jukka Viikilä kahden Finlandian jälkeen. pic.twitter.com/yxYCpo6vpq
— Antti Arnkil (@arnkil) November 12, 2021
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tunteeko kukaan tätä kirjaa?
Otin äänikirjat tossa testiin, koska pitäs lisätä liikuntaa ja tartten kävelylenkeille jotain kuunneltavaa.
Elikkäs Nextory 45 päivän ilmaiskokeilussa. Alkuvaikutelma ihan ok. Tuntuu että homma soveltuu parhaiten perus elämäkertoihin ja simppeleihin tietokirjoihin. Fiktiossa tuntuu että lukija vaikuttaa ihan liikaa tekstin fiilikseen, ehkä siihenkin tottuu tai en tiiä.
Nyt tulilla:
Renny Harlin - Ainutlaatuinen elämäni
Antti Holma - Kaikki elämästä(ni)
Tämä ei ole kaupallinen yhteistyö.
Last edited by jookcha (03.01.2022 14:44)
Itsellä kuuntelussa kirjaston tarjoamassa Libby-palvelussa Dickensin Tale of Two Cities. Latasin myös sähköisen tekstiversion. Tällainen hybridilukumalli lienee vähän omituinen monille, mutta sopii minulle. Hieman rasittaa, että lukija näyttelee, mutta ei sekään ihan kamalasti. Tosin ranskalaisen aksentin näytteleminen englanniksi on kyllä rasittavaa, sitä ei voi kiistää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Rutger Bregmanin Hyvän historia vois lukasta.
Otin äänikirjat tossa testiin, koska pitäs lisätä liikuntaa ja tartten kävelylenkeille jotain kuunneltavaa.
Elikkäs Nextory 45 päivän ilmaiskokeilussa. Alkuvaikutelma ihan ok. Tuntuu että homma soveltuu parhaiten perus elämäkertoihin ja simppeleihin tietokirjoihin. Fiktiossa tuntuu että lukija vaikuttaa ihan liikaa tekstin fiilikseen, ehkä siihenkin tottuu tai en tiiä.
Nyt tulilla:
Renny Harlin - Ainutlaatuinen elämäni
Antti Holma - Kaikki elämästä(ni)Tämä ei ole kaupallinen yhteistyö.
On tää äänikirjahomma vähän hankalaa. Jos kirjassa tulee joku kiinnostava kohta, niin eihän siihen jaksa palata myöhemmin kun joutuu kelailemaan ees taas. Muistiinpanojen tekeminen myös ihan mahdotonta. Eli kannattaa kuunnella vain epäkiinnostavia kirjoja!
Lisäksi ainakin toi Nextoryn perustilaus on täysi vitsi. Maksaa 9,99e/kk ja sillä saa kuunnella maksimissaan 20 tuntia. Toihan tulee täyteen viikossa.
Last edited by jookcha (17.01.2022 12:21)
Sain lahjaksi lahjakortin suomalaiseen. Mikähän olis semmonen päräyttävä tietokirja mikä hyllyyn pitäs hankkia. Joku terra cognita? Ehkä se uus Rutger Bregman, mut mul on jo yks Rutger ja aihe on vähä semmonen mistä olen lukenu jo. Tai sit se uus king crimson kirja? Joku kallis kirja ku kerran lahjakortti on.
Tunteeko kukaan tätä kirjaa?
Tietääks kukaa Nicholas Roerichii?
Sain lahjaksi lahjakortin suomalaiseen. Mikähän olis semmonen päräyttävä tietokirja mikä hyllyyn pitäs hankkia. Joku terra cognita? Ehkä se uus Rutger Bregman, mut mul on jo yks Rutger ja aihe on vähä semmonen mistä olen lukenu jo. Tai sit se uus king crimson kirja? Joku kallis kirja ku kerran lahjakortti on.
Sanokaa maailman paras tietokirja. Sanokaa kaks.
Pikkujättiläinen oli aikanaan kova
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
1. Vanha testamentti
2. Uusi testamentti
1. Vanha testamentti
2. Uusi testamentti
EI KIITOS.
Osta muumi Wolfram Eilenbergerin Vapauden tuli tai Taikurien aika
Teinkin nyt shilläviissiin että menin suomalaiseen kattomaan mitä tarjolla on. Ja Rutgeriahan sieltä mukaan lähti. Sekä mikä sopisi paremmpin kirjahyllyyn kuin kirja kirjoista eli Irene Vallejo: Papyrus.
Päivän kuuma peruna twitterin kulttuurikeskustelussa:
Järkälemäiset romaanit ovat miehinen laji – Päättymätön riemu on tuhatsivuinen merkkiteos, jonka lukeminen koettelee feministiä
Mikäs on foorumistien näkis tästä opuksesta nyt kun sen ehkä olette kerinneet lukea? Huom. kysyn näkiksiä itse kirjasta, en tästä esseestä.
”twitterin kulttuurikeskustelu”
”twitterin kulttuurikeskustelu”
Ylen budjetti mainitaan.
valitettavasti järkäle on jäänyt itseltäni kesken, täytyy katsoa jos syssymmällä ehtisi palata sen pariin
Jopas jotain
Cormac McCarthy: two new novels coming in 2022, 16 years after The Road
Sixteen years since his last novel, The Road, Cormac McCarthy’s long awaited follow-up has finally been confirmed – with not one, but two new novels to be published one month apart later this year.
The Passenger, out in October, and Stella Maris, out in November, follow siblings Bobby and Alicia Western, “who are tormented by the legacy of their father, a physicist who helped develop the atom bomb”, reported the New York Times on Tuesday.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tämä on varmasti mielenkiintoinen kirja.
^aivonkiintoinen kirja eiq. aika paljon varauksia tossa kirjastossa, oon näköjään sijalla 800 jotain.