You are not logged in.
ketäs foorumisteja osallistuu NaNoWriMoon? kuukauden ajan jos kirjoittelisi spämmin sijaan romaania, niin eihän toi 50000 sanaa olis temppu eikä mikään eiq. marjapoimuri vois ainakin pistää romaania tulille, kun noita novellejakin puskee.
National Novel Writing Month (often shortened to NaNoWriMo /ˈnænoʊ ˈraɪmoʊ/)[2] is an annual Internet-based creative writing project that takes place during the month of November. Participants attempt to write a 50,000-word manuscript between November 1 and November 30.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
50 000 / 30 =1666,666
Tuanoi saatana.
Finlandia-ehdokkaat melkoista huumoria. Rimminen taas vaihteeksi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
"Toi(kin) leposin juttu kuulostaa ihan kuin olisi napattu suoraan Ossi Nymanin Röyhkeys kirjasta.", kirjoitti eräs vähän spämmivä foorumisti tuossa reilu viikko sitten. Pakkohan tuo kirja on lukea. Haalin sen juuri kirjastosta, että jos vaikka tässä joku päivä jaksaisi aloitella.
Tähän WhatsApp-spämmiini hän viittasi: "Heilutin ennen matsia Suomen lippua. Se oli siinä edessä. Iso Suomen lippu. Pidin kulmasta kiinni ja heilutin. Olin osa jotain suurempaa sen hetken."
Ensimmäiset 100 sivua LOIRI.:a luettu. Tähän mennessä käsitelty ainakin Loirin munakarvojen puutteesta johtuva ahdistus, ensimmäinen seisokki ja runkkaamisesta kiinnijäämisen pelko. Ensimmäinen "nainti" kuvataan myös erittäin tärkeänä tapahtumana.
Ensimmäiset 100 sivua LOIRI.:a luettu. Tähän mennessä käsitelty ainakin Loirin munakarvojen puutteesta johtuva ahdistus, ensimmäinen seisokki ja runkkaamisesta kiinnijäämisen pelko. Ensimmäinen "nainti" kuvataan myös erittäin tärkeänä tapahtumana.
200 sivua takana kohta. Loiri joutuu jatkuvasti laukeamaan housuihinsa kun 60-luvun alussa on niin ahdasmielistä ja missään ei voi panna, vaikka "panettaa niin saatanasti". Jotain teatterikoulun opettajaa kuitenkin päästään panemaan, välillä myös koulun tiloissa. Ensimmäisen avioliiton mentyä nurin alkaa "sukkahousujen suhina ja korkokenkien kopse". Kirjassa myös esitetään analyysi, jonka mukaan Simo Salmisen Rotestilaulun kulttuuripoliittinen merkitys suomalaiselle yhteiskunnalle oli erittäin suuri. Tohon tän vuotiseen Mikael Gabriel -feattaukseen viitataan kirjassa Loirin "yhteiskuntakritiikin myöhäisenä kukintona".
Last edited by jookcha (20.11.2019 15:47)
Kirjassa myös esitetään analyysi, jonka mukaan Simo Salmisen Rotestilaulun kulttuuripoliittinen merkitys suomalaiselle yhteiskunnalle oli erittäin suuri.
eikö muka sitten ole?
jookchan Loiro-rapsa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
näköjään Loiri pitää sittenkin lukea kerran noin hyvää settiä sisältää
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
näköjään Loiri pitää sittenkin lukea kerran noin hyvää settiä sisältää
Minun fiilikset ovat päinvastaiset näillä rapsoilla.
Tuanoi saatana.
gray charlie wrote:näköjään Loiri pitää sittenkin lukea kerran noin hyvää settiä sisältää
Minun fiilikset ovat päinvastaiset näillä rapsoilla.
nyt luet sen perkele
jookcha wrote:Tohon tän vuotiseen Mikael Gabriel -feattaukseen viitataan kirjassa Loirin "yhteiskuntakritiikin myöhäisenä kukintona".
eikö muka sitten ole?
Summarize Loiri Competition
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Olen muuten poistunut loirokirjan varausjonosta.
Tuanoi saatana.
Eilen kirjakaupassa törmäsin mielenkiintoiseen kirjaan 'Linkolan soutajan päiväkirjat'. Pitääpi joskus lainata, ehkä jo seuraavaksi.
Tuanoi saatana.
Eilen kirjakaupassa törmäsin mielenkiintoiseen kirjaan 'Linkolan soutajan päiväkirjat'. Pitääpi joskus lainata, ehkä jo seuraavaksi.
Mulla taitaa olla toi pokkarina, voin lahjoittaa jos kiinnostelee.
marjapoimuri wrote:Eilen kirjakaupassa törmäsin mielenkiintoiseen kirjaan 'Linkolan soutajan päiväkirjat'. Pitääpi joskus lainata, ehkä jo seuraavaksi.
Saatan olla kiinnostunut.
Tuanoi saatana.
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Eilen kirjakaupassa törmäsin mielenkiintoiseen kirjaan 'Linkolan soutajan päiväkirjat'. Pitääpi joskus lainata, ehkä jo seuraavaksi.
Saatan olla kiinnostunut.
Kaivelen viikonloppuna hyllyä.
Mitä politiikkojen kirjoittamia kirjoja olet lukenut?
Tuanoi saatana.
Lainasin Jouko Turkan Aiheita. Odotan sekavaa paasaamista.
Tuanoi saatana.
Yritin joskus Turkan Häpeää. Jäi kesken.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hyvä sv
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Turkalta Aiheita ja Selvitys oikeuskanslerille oikein hyviä. Muut onkin sitten aika turhaa paskaa.
Aiheita
Mitä politiikkojen kirjoittamia kirjoja olet lukenut?
Tony Halmeelta olen lukenut kirjan tai kaksi.
bzort glorf bööth
marjapoimuri wrote:Mitä politiikkojen kirjoittamia kirjoja olet lukenut?
Tony Halmeelta olen lukenut kirjan tai kaksi.
Anna Kontulan Eduskunta Ystäviä ja vihamiehiä oli aika hyvä.
Kyllä noista joistain Turkan aiheista sais ihan kivoja lyhäreitä. Soittakaa Volaselle!
Kun Harari tuli luetuksi niin nyt ei ole omassa pienessä hyllyssä enää lukemattomia. Tilaa on vielä parille valitulle hankinnalle.
Tuanoi saatana.
Yesterday my colleague called me a 'book murderer' because I cut long books in half to make them more portable. Does anyone else do this? Is it just me? pic.twitter.com/VQUUdJMpwT
— Alex Christofi (@alex_christofi) January 21, 2020