You are not logged in.
Alxille, muut levyt kannattaa kanssa kuulla joskus.
Omasta yliannoksestani on jo sen verran aikaa, että kohta voisi jo hyvin innostua uudestaan. EDIT: Siis Boxerista. Alligatoriin en toki ole kyllästynyt missään vaiheessa.
Jostain muistelisin lukeneeni sellaistakin, että näiltä olisi myös jonkinlainen kiertua DVD tulossa. Siinä ilmeisesti ei bändiä näytetä ollenkaan lavalla vaan keikkojen aikana kuvataan pelkästään yleisöä... Voi tosin olla, että muistan väärin /olen nähnyt unta.
Niin ja bändin nimi oli valitettavasti minullakin se asia, jonka vuoksi tutustuminen siirtyi. Ja vielä sellaistakin, että eilen illalla Boxeria kuunnellessani olin kuulevinani taustoissa välillä jotain shoegazingmaistakin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En osaa tätä bändiä edes vähää alusta
en ole kolmekybänen emoboy
En osaa tätä bändiä edes vähää alusta
Sä ootkin vähän tollanen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lämmennettyäni Nyrkkeilijälle olen siirtynyt Alligaattorin tutustumiseen, eri tavalla hyvä levy tämä on.
Kuuntelin tänään Boxerin pitkästä aikaa -späm.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En oo kuullut Boxeria kertaakaan eikä edes hirveästi kiinnosta -turhuusspåm.
This must be what jail / I will scratch
Kuuntelin tänään Boxerin pitkästä aikaa -späm.
samisspäm
Menetetty peli
En oo kuullut Boxeria kertaakaan eikä edes hirveästi kiinnosta -turhuusspåm.
Kyllä boxerit kannattaa tsekata, ainakin sisältö
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
8raidassa oli näköjään Boxer tarjouksessa, joten jospa vihdoin ostaisin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
About today
Vittu jos Ruisrockin keikka on ihan paska.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tuli Japanista ostettua A Skin, A Night-DVD/Virginia EP. DVD vaikutti ainakin hieman hitaasti alkavalta jos ei muuta (katseltiin sitä muutama minuutti eilen kaljoittelun lomassa ja siihen se ei ainakaan sopinut). EP oli hyvä, vaikka siinä suurin osa biiseistä onkin demoja. Niin ja olihan siinä myös yksi Bruce Springsteen-cover (Mansion on the Hill).
<@DBGene> senkin karkki
Myinpä Pokkerit pois kun sattui hyvä ostaja kohdalle.
suoraan jaloista?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:9927de01ca="TWISTED BITCH"][quote:9927de01ca="stratum"]Myinpä Pokkerit pois kun sattui hyvä ostaja kohdalle.
suoraan jaloista? [/quote:9927de01ca]
Hyllyssä oli, mutta käytettynä toki. [/quote:9927de01ca]
Oliko...raitoja?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:9ee09761be="stratum"][quote:9ee09761be="TWISTED BITCH"][quote:9ee09761be="stratum"]Myinpä Pokkerit pois kun sattui hyvä ostaja kohdalle.
suoraan jaloista? [/quote:9ee09761be]
Hyllyssä oli, mutta käytettynä toki. [/quote:9ee09761be]
Oliko...raitoja? [/quote:9ee09761be]
OLIVATKO NE NAHKAA???
Tuli Japanista ostettua A Skin, A Night-DVD/Virginia EP. DVD vaikutti ainakin hieman hitaasti alkavalta jos ei muuta (katseltiin sitä muutama minuutti eilen kaljoittelun lomassa ja siihen se ei ainakaan sopinut).
Toi dokkari on vittu maailman vitun paskin, vittu.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:290aac20a7="Alxity"]Tuli Japanista ostettua A Skin, A Night-DVD/Virginia EP. DVD vaikutti ainakin hieman hitaasti alkavalta jos ei muuta (katseltiin sitä muutama minuutti eilen kaljoittelun lomassa ja siihen se ei ainakaan sopinut).
Toi dokkari on vittu maailman vitun paskin, vittu. [/quote:290aac20a7]
Tämä tieto ei ainakaan laske kynnystä laittaa DVD seuraavan kerran soittimeen. No kai se pitää kuitenkin joskus katsoa. Miksi aina kaikki reissuilla tekemäni herätelevyostokset ovat paskoja? (Spartan Berliinistä ostetulle tokalle levylle vielä erityiskeskari "jaa, niiltä on tullut uus levy, haastettaluissa lupasivat rankempaa menoa, pitääpäs ostaa")
<@DBGene> senkin karkki
Alligator soi nyt. Tää on jäänyt vähän Boxerin jalkoihin tosiaan. Eikä ole edes huonoa.
Alligator tuli myös hankittua ja onhan sekin loistava! Looking for Astronautsista on tullut uusi suosikkibiisini.
Olin muuten tähän asti kuullut "You know you have a permanent piece"-kohdan "You know you have a prominent nose"
<@DBGene> senkin karkki
Olin muuten tähän asti kuullut "You know you have a permanent piece"-kohdan "You know you have a prominent nose"
Väärin muistettu väärinkuulema. "You know you have prominent teeth" olinkin "sen" kuullut...
<@DBGene> senkin karkki
Boxerin kautta "löysin" bändin ja pidän kovasti. Alligator myös mahtava levy. Suositelkaas jotain saman tyylisiä bändejä.
My faith in believing is stronger than lifelines and ties,
With the glimmer of metal my moment is ready to strike.
Mulle tuli Tindersticksin s/t -levystä mieleen The National, mut en nyt muista ees, että oliko ees kauheen samanlaista.
On se suht. Mutta Tindersticksin ekat 2 levya kyl voittaa kaiken mita National on toistaiseks tehny. Enemman jousia, vahemman rokrokrok. Mutta biisit on parempia silti.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:b9a81075e3="Junkieman"]Mulle tuli Tindersticksin s/t -levystä mieleen The National, mut en nyt muista ees, että oliko ees kauheen samanlaista.
On se suht. Mutta Tindersticksin ekat 2 levya kyl voittaa kaiken mita National on toistaiseks tehny. Enemman jousia, vahemman rokrokrok. Mutta biisit on parempia silti.[/quote:b9a81075e3]
Tattista. Pitääpä tutustua.
My faith in believing is stronger than lifelines and ties,
With the glimmer of metal my moment is ready to strike.