You are not logged in.
Satuhäiden uudet jaksot alkoivat eilen. Hieman on ikävä sitä vuosien takaista sympaattisen sydämellistä menoa, sillä nyt tuntuu, että ohjelmassa pelkästään vittuillaan ja naureskellaan vähän yksinkertaisille ihmisille. Jakson papille toki silti :peuk:
Last edited by ginipoika (24.01.2012 12:01)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ne olikin turkkulaissii
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ne olikin turkkulaissii
Toinen oli Naantalista. Tarkkana näissä.
Last edited by ginipoika (24.01.2012 12:07)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hassuttelija wrote:Ne olikin turkkulaissii
Toinen oli Naantalista. Tarkkana näissä.
lapista kun katsoo, niin kaikki vaasan alapuolella on turkua
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Geordie Shore
Vaikuttaa lupaavalta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vaikuttaa lupaavalta.
TISSIT! Olen myyty.
Last edited by leposi (18.02.2012 20:36)
Maikkarilla tulee suomiversio Selviytyjistä joskus 2013. Eikö tämä juna jo vähän mennyt?
Ja onhan noita Robinsoneja ja mitä muita jo ollut.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Maikkarilla tulee suomiversio Selviytyjistä joskus 2013. Eikö tämä juna jo vähän mennyt?
ei ikinä
Harvoin televisiossa törmää kyrvemmän oloiseen ihmiseen kuin eilisessä Satuhäät-jaksossa. Huh!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Harvoin televisiossa törmää kyrvemmän oloiseen ihmiseen kuin eilisessä Satuhäät-jaksossa. Huh!
Et oo vissiin Tool Academyä katsonu?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ginipoika wrote:Harvoin televisiossa törmää kyrvemmän oloiseen ihmiseen kuin eilisessä Satuhäät-jaksossa. Huh!
No en.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pitäskö perustaa satuhäille oma ketju kun keskustelu pirstaloituu sinne sun tänne?
how they run this show.
ginipoika wrote:Harvoin televisiossa törmää kyrvemmän oloiseen ihmiseen kuin eilisessä Satuhäät-jaksossa. Huh!
Tämä
Pitäskö perustaa satuhäille oma ketju kun keskustelu pirstaloituu sinne sun tänne?
Kyllä!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
hrmunoita wrote:ginipoika wrote:Harvoin televisiossa törmää kyrvemmän oloiseen ihmiseen kuin eilisessä Satuhäät-jaksossa. Huh!
Tämä
Tool Academylle todellakin
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:ginipoika wrote:Harvoin televisiossa törmää kyrvemmän oloiseen ihmiseen kuin eilisessä Satuhäät-jaksossa. Huh!
Tämä
Tool Academylle todellakin
Avausjakson päristelylle.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
qdes wrote:Maikkarilla tulee suomiversio Selviytyjistä joskus 2013. Eikö tämä juna jo vähän mennyt?
ei ikinä
Suuren Seikkailun voisi herättää henkiin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Suuren seikkailun kolme ekaa kautta Taika-Kukka
Sarja meni silloin pilalle, kun se siirrettiin pois Posiolta. Viimeinen kausi varsinkin ihan pohjanoteeraus jossain pellonreunalla Hämeenlinnassa kuvattiin.
how they run this show.
http://www.sub.fi/viidakontahtoset/
vittu vittu vittu vittu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Suuren seikkailun kolme ekaa kautta
Taika-Kukka
![]()
Sarja meni silloin pilalle, kun se siirrettiin pois Posiolta. Viimeinen kausi varsinkin ihan pohjanoteeraus jossain pellonreunalla Hämeenlinnassa kuvattiin.
Suuren Seikkailun Mare
Lukiotuttu oli mukana jollain kaudella. Käräjillä koitti häätö aika varhaisess vaiheessa.
Vuoden nuori muotoilija.
Haha, joku Unelmien talo nelosella. Yhen tsubun asuntoa pistettiin uuteen uskoon niin kaverina siellä asunnossa oli joku lapsuuden ystävä. Joopa joo, ottaako joku muka jonku lapsuuden ystävän kotiaan suunnittelemaan
Pari kertaa sivusilmällä kattonu Suomen Top Chefiä. Helvete miten rasittava se naama norsun vitulla jatkusti nyrpistelevä tuomariämmä. Ihan hävettää sen puolesta, kun ei osaa antaa asiallista palautetta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Eka jakso Soramonttuprinsessoja katsottu. Nää jaksot tulee ilmeisesti aina maanantaisin Yle2:lta. Tässä seurataan siis Jokamiesluokka-perhettä.
Last edited by hrmunoita (11.03.2012 13:21)
^ Mä katoin kans ton. Oli ihan kiva ensivaikutelma, saa nähdä jaksaako seurata.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Komp ja jälkimmäiseen komp myös.
bzort glorf bööth
Ai niin oon unohdanut mehustella JIM:ltä tulevaa Huijarirakentajia En jaksa tarkistaa onko täällä jo mehusteltu.
Avalta perjantaisin tulevasta Grand Designsista olen tykännyt. Toi ei ole kyllä millään tasolla samanlaista tykitystä kuin tuo hrmiksen mainitsema.
bzort glorf bööth
Erinomaisen smaa! Varmaan ainoita Channel 4:elosen ohjelmia josta diggaan. En toki tykkäis asua juuri missään noista virityksistä mutta hyvää telkkaria.