You are not logged in.
Tuo Zu93 on siis ilmestyny jo aikapäiviä sit. Vaikuttaa ihan perusjeessiltä, mut en tiiä onko tarpeeks merkittävä et lähtis hankkii. Levy kuulostaa enempi Currentilta ku Zulta.
Ja uusi Current93han on ihan nurkan takana.
Last edited by KZ (05.10.2018 18:49)
Mul ei oo koskaan ollu Horseytä. Vois hommoo ton uuden painoksen.
Tuanoi saatana.
The Light is Leaving Us All soinu tässä nyt muutamana päivänä. On kyllä hyvä levy, etenkin toi kutosbiisi Your Future Cartoon huh huh. Levyn lopetus myös säikäyttää joka kerta, onks se nyt Thomas Ligotti joka siellä on äänessä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En tiedä millanen on alkuperäinen painos, mutta Horseyn uudessa tuplacd deluxe painoksessa ei ole biisilistoja tai ylipäätänsä mitään tekstejä missään. Paitsi levyn nimi etukannessa ja spinessä. Mut ei kait siin!
Tuanoi saatana.
Cats drunk on copper livelevystä saisivat tehdä uusintapainoksen.
Tuanoi saatana.
The Inmost Light-boksi Vähänkö saatanan hyvä. Muutenkin tää on alkanut näin vuosikausien satunnaistestailun jälkeen kolisemaan ihan kunnolla. Tän Inmost Light-boksin vois kyllä melkein ihan hankkia itselleen. Thunder Perfect Mind myös hyvä, vaikka levyn heikoin hetki on kyllä selkeästi se mukatsykedelinen 16-minuuttinen turhake (tästäkin varmaan tulee joku väärä mielipide-kommentti seuraavaksi).
Last edited by dadadrlrl (21.10.2020 18:11)
Thunder perfect mind oli folkkipainotteisempi mitä muistin. Hitler as kalki selkee ykkösbiisi.
Mutta ei taida TPM ihan top vitoseen päästä vaikka yleisesti aika kärkilevynä pidetty.
Mitä helvettiä? Tulin vain postaamaan meemiä kun muistelin että tää ehkä lasketaan neofolkiksi
Mutta huomasin tämmöistä kymmenen vuoden takaa:
Tänään!
19:00 Savoyn ovet auki
20:00 Current 93
tämähän oli hyvä.
osaako kukaan kertoa settilistaa ja miltä levyiltä olevaa matskua kuultiin? varsinaisen setin vika biisi oli ainakin tosi hyvä, mut enpä kyl oikein tunnistanu mitään paitsi lucifer over londonin.
Mulla ei ole mitään mielikuvaa tästä keikasta, onko tällainenkin ollut
On mulla jotain näiden levyjä kyllä, ei kyllä oikein muistikuvaa niistäkään
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
39 eemeliä maksaa tämänkin uuden levyn vinyylipainos ja ilmeisesti ihan yksöislevy.
Tämä soinut paljon tässä viime viikkoina. Thunder Perfect Mind, Sleep Has His House, Halo, Soft Black Stars ja niin pois päin.
Lontoossa olisivat keikalla ens toukokuussa. Laitetaan harkintaan, kun lippujakin taitaa vielä löytyä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kiima ehkä hieman laskenut. Ehkä pitäis kuunnella niitä vanhoja suosikkeja. Luulen että tämä konsepti on kaluttu.
Se hypnopazuzu on kyllä hyvä näistä uudemmista.
Kiima ehkä hieman laskenut. Ehkä pitäis kuunnella niitä vanhoja suosikkeja. Luulen että tämä konsepti on kaluttu.
Se hypnopazuzu on kyllä hyvä näistä uudemmista.
Lontoossa olisivat keikalla ens toukokuussa. Laitetaan harkintaan, kun lippujakin taitaa vielä löytyä.
Hyvä ettei tullut lähdettyä kun tulevat Espooseen lokakuussa. Liput täytyy käydä tänään noutamassa.
Kovahan se tämäkin keikka oli, kesti vajaat kolme tuntia. En tunne C93:n tuotantoa mitenkään superhyvin, mutta aika laajalti taisi tulla biisejä eri levyiltä. Ainakin kaksi uusinta levyä oli mukavasti edutettuina settilistassa.
Alussa oli tosin kaikenlaista lämmittelyä ennen kuin C93:n täysi kokoonpano saatiin lavalle, mikä ehkä vähän hämmensi, mutta ainakin mun mielestä toimi hyvänä alustuksena ennen kuin päästiin kunnolla asiaan. Keikka olisi ehkä alkanut vaähän "kylmiltään", jos olisi vain suoraan aloitettu setin ytimen muodostaneiden biisien vetäminen.
Tapiolasalihan oli vallan hyvä sali, lavalla oli paljon kaikenlaista soivaa rompetta, mutteivät soundit menneet sekaisin, vaan kaikesta sai hyvin selvän. Myönnettäköön, että Tapiolasalin penkeistä tuli mulle vähän semmoinen olo kuin olisi istunut jossain koulun auditoriossa.
Loistava konsertti, monipuolinen potpuri, paljon tuttuja biisejä. Toki liian pitkä. Alun droneosuutta olis voinu tiivistää ja muutaman biisin tiputtaa pois. En tiedä missä muualla on yhtä tilavat istumapaikat kuin Tapiolasalissa.
Uusimman levyn kuuntelin sunnuntaina ja se on keskivertoa parempi perus C93.
Last edited by muumipoimuri (02.10.2024 14:24)
Hyvä keikka. Pientä marinaa tosiaan siitä droneintrosta, tuntui että se kestää ikuisuuden ja se glitch-video oli vähän tollasta b-luokan nykytaideosastoa. Mutta sehän oli kai tarkoitettukin erilliseksi lämmittelyksi.
Boney M ja sienipilvet toimi kyllä Parhaita vetoja muuten: Death of the Corn, A Sadness Song, Sleep Has His House, Clouds at Teatime ja etenkin In the Heart of the Wood and What I Found There Sleep Has His House pääsi yllättämään koska olin syynännyt Tukholman settilistan etukäteen ja siellä tota ei tullut. Pikkaisen kostui silmäkulmat.
Last edited by jookcha (02.10.2024 16:50)
tuntuu että kaikki oli tuolla keikalla ja kun luin tätä topikkia niin kaikki olleet aina innostuneita. mutta miksen yhtään muista tota niiden 2012-keikkaa, vielä sunnuntaipäivä savoyssa elikkäs ilmeisesti selvin päin olen siellä ollut
pistin nyt musaa soimaan, pitänee kaivaa levyjä esille, täähän on ihan kelpo kamaa edelleen, en tiedä miten onkin koko bändi ihan unohtunut itseltäni, kännykässänikään ei ole yhtään biisiä näiltä, pitänee korjata asia
Taustavideot oli kyllä hyviä ja droneosuuden päättänyt apokalyptinen vyörytys oli keikan kohokohtia. Suosittelen kaikille bändeille taustavideoiden käyttöä.
Pikkasen huvitti välillä se dj/efektiukkeli joka monissa biiseissä vaan nojaili pöytäänsä vähän kyllästyneen näköisenä tai joi kaljaa siellä pöydän alla(?) ei ollu ainakaan liian vakavaa meininkiä.
Ennen keikkaa näkynyt qr koodi piti sisällään selityksen keikan alussa nähdyille videoteoksille.
Ja vielä yksi asia: Säkkipilliä pitäisi käyttää musiikissa enemmän.
Cats drunk on copper livelevystä saisivat tehdä uusintapainoksen.
Tämä on muuten hyvä, nyt vasta tullut kuunneltua keikan jälkimainingeissa. Olisko näiden paras livelevy. Rose McDowall
Mitkäs on tänä päivänä näkemykset siitä mitkä on yhtyeen kolme parasta levyä?
Joo kertokaa. Juuri nyt soimassa: Emblems: The Menstrual Years. Pitäisi myös löytää jostain Calling All Vanished Faces vai mikä se toinen tuplakokoelma olikaan, vannon että olen sen kannen nähnyt hiljattain jossain, mutta levykokoelmani on vähän siellä ja tuolla, ei ole vielä löytynyt.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi