You are not logged in.
Viime vuonna oli kyl kovempi lineup, mut makukalujahan nämä.
smaa ja 2006 tais olla vielä sitäkin kovempi. Mutta enpä siellä ollu.
Lennot on nyt hankittu, festariliput ptäs viimeistään huomenna. Päädytään varmaan vuokrakänppään, kunhan sopiva löytyy.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:b9492b58a7="kraakku"]Viime vuonna oli kyl kovempi lineup, mut makukalujahan nämä.
smaa ja 2006 tais olla vielä sitäkin kovempi. Mutta enpä siellä ollu.[/quote:b9492b58a7]
Enpä ollut 2007, mutta 2008 ja 2006 kovempia makukaluja kuin 2007.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
kyl tonne varmaan nyt pitää.
[quote:95cd0bdefc="HUIG"]En viitti ees alkaa listaamaan. Lentoliput sais kyllä reilulla satasella...kukas alkaa ettiin mun kans majotusta?
Oon messis.[/quote:95cd0bdefc]
mukana!
paitsi et teen varmaan sittenkin OHARIT 2008
eiku tulis vaan aika kalliis 4 päivän reissu... ja suunnittelen yht toist reissuu jo.
pistetääs pari
Jippu hommattu, seuraavaks sit jotkut lennot.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Mäkään en nyt varmaan vielä tänään jippua hanki, maksetaan se 115e vähän myöhemmin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:5ec8de45ba="kri"]paitsi et teen varmaan sittenkin OHARIT 2008
eiku tulis vaan aika kalliis 4 päivän reissu... ja suunnittelen yht toist reissuu jo.
pistetääs pari [/quote:5ec8de45ba]
KRISTINA!!!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Eli tänään pitäisi päättää, ostanko. Riippuu erinäisistä asioista, kuten siitä, aikooko sisko teurastaa mut jos en tule sen ylppäreihin...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:4729413e8e="kri"]paitsi et teen varmaan sittenkin OHARIT 2008
pistetääs pari [/quote:4729413e8e]Ehkä paras ohariviesti, etenkin hymiöyhdistelmä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
festarilibut ja känppäkin nyt
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
festarilippu on, kaikki muu vielä hoitamatta. mutta jee, hyvä alku!
Ei oo lippuakaan vielä. Vois tässä pari viikkoa jahkailla, et meniskö Berliiniin mielummin ja jättäis hyvät hulinat väliin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eli tänään pitäisi päättää, ostanko. Riippuu erinäisistä asioista, kuten siitä, aikooko sisko teurastaa mut jos en tule sen ylppäreihin...
En päättänyt vieläkään mitään
15.3. kallistuu jippu seuraavan kerran.
Mikset sanoisi vaan ihan "lippu"?
Onko liian vaikeita, vai provootsä?
Vittu provootsä mua, haluutko turpaan?
Bring it on apina!
i'll play my la la shit for you anytime
[quote:bb68ae7f11="Albert Speer Günt"]Mikset sanoisi vaan ihan "lippu"?
Bring it on apina![/quote:bb68ae7f11]
pullo pois. lol.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
15.3. kallistuu jippu seuraavan kerran.
Mun synttäripäivä
Hyvä tietää, siihen mennessä oon tehny päätöksen tästä. Jos pyytäis jipun synttärilahjaksi joulupukilta.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:58d596d1ce="noiseidea"]15.3. kallistuu jippu seuraavan kerran.
Mun synttäripäivä [/quote:58d596d1ce]
Ja mun eksällä!
[quote:d6658a2627="noiseidea"]15.3. kallistuu jippu seuraavan kerran.
Mun synttäripäivä
Hyvä tietää, siihen mennessä oon tehny päätöksen tästä. Jos pyytäis jipun synttärilahjaksi joulupukilta. [/quote:d6658a2627]
Sama, pakko päättää. Päätä hyvin, risto
[quote:6b0dc8c2fc="silvawhale"][quote:6b0dc8c2fc="Albert Speer Günt"]Mikset sanoisi vaan ihan "lippu"?
Bring it on apina![/quote:6b0dc8c2fc]
pullo pois. lol.[/quote:6b0dc8c2fc]Ja pillerit
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Veikkaanpaa ettet muista ulkoa Kuqin syntymäpäivää. Kusipää!
i'll play my la la shit for you anytime
Nyt on lennotkin varattu, 240 tuli maksamaan.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:139c3ab259="simo_vaatehuoneelta"]Nyt on lennotkin varattu, 240 tuli maksamaan.
[/quote:139c3ab259]
Blue1:lla?
SAS:lla
EI SE AUKI ENÄÄ OO
SAS:lla
Ahaa, mitkä lentopäivät?
20:10 27/5 23:00 27/5 SK8356 Helsinki Barcelona
16:00 1/6 20:45 1/6 SK8357 Barcelona Helsinki
mun kaveri hoisi nää et en tiedä tarkemmin, miltä saitilta se noi harjas ja sillee.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Samoja katselin tuossa itsekin. Blue1:n sivuilta ainakin.
http://www.pitchforkmedia.com/page/news … vera-sound
Vittu. Alan jo miettiä saisko budjetista nipistettyä tätä varten tarpeeksi..
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Meikäläisellä saattaisi tällä kertaa hyvinkin olla mahdollisuus lähteä tuonne. Kysyin duunista, ja saisin varmastikin vapaata tuolloin. Oliko joku siis järkkäämässä kimppamajoitusta tms. tuonne?
Sent from my iPhone 16