You are not logged in.
Ykköset:
Kinski
Menomena
Dinosaur Jr
Joo-o:
Tindersticks
Shellac
Jaaha:
Explosions in the Sky
A Place to Bury Strangers
Public Enemy
Yh:
The Go! Team
Animal Collective
Dirty Projectors
Sebadoh
Holy Fuck
Saatoin nähdä jotain muutakin. Lisähorinoita ehkä joskus.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Devo
Bon iver
British sea power
Dinosaur jr.
The Notwist
Pissed jeans
Mount Eerie
Okkervil river
Mission of Burma
Young marble giants
Portishead
No age
Sebadoh
A Place to bury strangers
Atlas sound
Explsosions in the sky
Kai niitä muitakin oli...
Eric's tripin ja Shipping newsin keikkojen missaaminen harmittaa eniten.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Miten ihmeessä sun mielestä Okkervil River oli hyvä ja Portishead huono? Okkervil oli sairaan tylsä ja yhdentekevä.
Portisheadin keikka oli taasen täydellinen musiikkielämys. Loistavat soundit, loistava bändi ja ylimaallinen Beth.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Portisheadin keikka oli taasen täydellinen musiikkielämys. Loistavat soundit, loistava bändi ja ylimaallinen Beth.
Kumpi?
Rockdeluxen keikka oli ainakin aivan todella semi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rockdeluxen vain näin. Se auditoriokeikka oli varmasti vielä parempi.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:8612d5ba70="simo_vaatehuoneelta"]:shock: Miten ihmeessä sun mielestä Okkervil River oli hyvä ja Portishead huono? Okkervil oli sairaan tylsä ja yhdentekevä.
Portisheadin keikka oli taasen täydellinen musiikkielämys. Loistavat soundit, loistava bändi ja ylimaallinen Beth. [/quote:8612d5ba70]
Emmä tajuu Oli kai liian kovat odotukset tota Portisheadia kohtaan ja se Rockdeluxin keikka ei vaan lähteny, puudutti. Taidan tykätä liikaa tosta uudesta levystä.
Auditoriossa varmaan maaginen...?
Okkervil river sopi alkuillan lepposaan menoon loistavasti
[/i]
No ni, sit viä kaivattais lisätietoja Tomskin essoövereistä ja Eric's Tripin keikasta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:544a4ce419="simo_vaatehuoneelta"]Portisheadin keikka oli taasen täydellinen musiikkielämys. Loistavat soundit, loistava bändi ja ylimaallinen Beth.
Kumpi?
Rockdeluxen keikka oli ainakin aivan todella semi.[/quote:544a4ce419]
Mäkin tykkäsin ihan simona (eheheh) tuosta Portisheadin Rockdelux-keikasta. Siis jos todella tykkää tuosta bändista ja noista biiseistä niin tuohan oli parasta herkkua. Mitä siihen olisi lisää kaivattu? Biiseihin ei nyt oikein jammailua tai mitään ekstraa olisi sopinutkaan, Beth oli Beth, Sour Times mukavan eri kuuloinen kuin levyllä ja settilista Numbia vaille täydellinen. Chuck D -vierailu oli kyllä aika yhdentekevä.
Sent from my iPhone 16
[quote:6a344cf234="hrmunoita"][quote:6a344cf234="simo_vaatehuoneelta"]Portisheadin keikka oli taasen täydellinen musiikkielämys. Loistavat soundit, loistava bändi ja ylimaallinen Beth.
Kumpi?
Rockdeluxen keikka oli ainakin aivan todella semi.[/quote:6a344cf234]
Mäkin tykkäsin ihan simona (eheheh) tuosta Portisheadin Rockdelux-keikasta. Siis jos todella tykkää tuosta bändista ja noista biiseistä niin tuohan oli parasta herkkua. Mitä siihen olisi lisää kaivattu? Biiseihin ei nyt oikein jammailua tai mitään ekstraa olisi sopinutkaan, Beth oli Beth, Sour Times mukavan eri kuuloinen kuin levyllä ja settilista Numbia vaille täydellinen. Chuck D -vierailu oli kyllä aika yhdentekevä.[/quote:6a344cf234]
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:6fafe1f1d7="risto_m"]No ni, sit viä kaivattais lisätietoja Tomskin essoövereistä ja Eric's Tripin keikasta
Sama. Näkikö täällä kukaan edes Eric's Tripiä?[/quote:6fafe1f1d7]
Sattumalta vähän joo. Tultiin alueelle ekana päivänä eikä ei ollut ohjelmaa kädessä. Mentiin sitten sokkona ekalle lavalle. En suuremmin osannut Eric's Tripistä vaikuttua, toisaalta bändi ei ollut tuttu ennestään.
Informaatioarvolle
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:939176ddff="risto_m"]No ni, sit viä kaivattais lisätietoja Tomskin essoövereistä ja Eric's Tripin keikasta
Sama. Näkikö täällä kukaan edes Eric's Tripiä?[/quote:939176ddff]
Näin ja oli yks parhaista. Soittivat sillä pikkulavalla ja aivan vitun kovaa. Kuulosti noin miljoona kertaa paremmalta kuin levyiltä, joissa mun mielestä soundit on ollu jotenkin pliisuja.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mä ehdin tsekata jotain 3 vai neljä biisiä kun Notwist ja Health meni päällekäin sen kanssa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3eb2402de5="stratum"][quote:3eb2402de5="risto_m"]No ni, sit viä kaivattais lisätietoja Tomskin essoövereistä ja Eric's Tripin keikasta
Sama. Näkikö täällä kukaan edes Eric's Tripiä?[/quote:3eb2402de5]
Sattumalta vähän joo. Tultiin alueelle ekana päivänä eikä ei ollut ohjelmaa kädessä. Mentiin sitten sokkona ekalle lavalle. En suuremmin osannut Eric's Tripistä vaikuttua, toisaalta bändi ei ollut tuttu ennestään.
Informaatioarvolle [/quote:3eb2402de5]Mä olin ihan varma, et sulle oli tää jotenkin tuttu. Enkö koskaan soittanu sulle sitä niiden ekaa miniälpeetä
Love Tara piti kyllä kans aina hommata, mutta tohon ekaan jäi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mä ehdin tsekata jotain 3 vai neljä biisiä kun Notwist ja Health meni päällekäin sen kanssa.
Mä en edes lähteny yrittää sitä.
Sent from my iPhone 16
[quote:f7fd456d3e="hrmunoita"]Mä ehdin tsekata jotain 3 vai neljä biisiä kun Notwist ja Health meni päällekäin sen kanssa.
Mä en edes lähteny yrittää sitä.[/quote:f7fd456d3e]Ei kannata yrittää essopäissään mitään
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:1a03f67b7b="Tomsk"][quote:1a03f67b7b="hrmunoita"]Mä ehdin tsekata jotain 3 vai neljä biisiä kun Notwist ja Health meni päällekäin sen kanssa.
Mä en edes lähteny yrittää sitä.[/quote:1a03f67b7b]Ei kannata yrittää essopäissään mitään[/quote:1a03f67b7b]
Siinä vaiheessa vedin kyllä herskaa.
Sent from my iPhone 16
Top-5:
Shellac
Animal Collective
Edan ja Dagha (valitettavasti kuuntelukokemus loppui liian lyhyeen kun oli vaihdettava lavaa)
Devo
Bob Mould (puolivahingossa näin ja tää ratkesi ihan hulinaksi!)
Saavuin Shellaciin juuri ajoissa Squirrelsin kohdalla ja muutakin huippua kuultiin. Parhaiten jäi toki mieleen Albinin "Martina, I want to sponsor you!" -karjahtelu.8)
AC:n kuuntelukokemusta alkuvaiheessa haittasi yli-innokkaan katalaanin jatkuva häiritseminen, vaikka olikin ihan sympaattinen tyyppi. Soittivat Panda Bearilta lempibiisini ja muutenkin koko settilista oli niin suosikkia suosikin perään että Fireworksista upea versio joka kesti jotain 20min. Olin myyty.
Muuta helmee:
Simian Mobile Disco
Health
No Age (näin vasta loppupuolen keikasta ja se oli tiukka vaiks muut haukkuivat)
Apparat (kuulosti mielettömän kauniilta kaukaa kuunneltuna, en nähnyt vilaustakaan)
Public Enemy
Jees olivat myös EITS, Caribou, Throbbing Gristle ja MGMT:tä jaksoin vähän lopusta. Ei se nyt Artemi niin hirveetä ollut!
En lämmennyt yhtään Sonicsille, Sebadohille, Fuck Buttonsille enkä Cat Powerillekaan. Viimeisestä tuli melkein mieleen jotkut Doorsin blues-yritelmät. Les Savy Favistakaan ei kauheasti saanut irti.
Karmeaa paskaa tarjosivat Dirty Projectors ja 808 state. Eka oli hirveesti miksattu ja samaa biisiä tuntuivat koko ajan veivaavan, ämmien jatkuva kiljunta särki korvia. Ja 808 state! Liverumpali pilasi kaiken. Vittu 808 state?! Hah.
Ja vuoden pettymys Clipse!:( Liian vähän jengiä ja ankea tunnelma. Ride around shiningin ja Chinese new yearin sentään jaksoin kuunnella, sit siirryin Shellaciin.
Vituttaa, että missasin Stephen Malkmusin, Pissed Jeansin, Digital Mystikzin, Dinosaur Jr:n ja suuren osan Ellen Allienista ja Mission of Burmasta mutta ei kai kaikkea voi saada... Portishead ei jaksanut enää kauheasti kiinnostaa, hyvältä sekin kuulosti kauemmas
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen? Mun huonovointinen olo vaan jatkuu Kävin tänään lääkärissä äskettäin ilmaantuneiden ihanien, uusien oireiden vuoksi (kipeät imusolmukkeet ja SILMÄT!) ja nyt vasta tuli mieleen vaihtoehto et oisko se meidän superkostea asunto ollut homeessa?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen? Mun huonovointinen olo vaan jatkuu Kävin tänään lääkärissä äskettäin ilmaantuneiden ihanien, uusien oireiden vuoksi (kipeät imusolmukkeet ja SILMÄT!) ja nyt vasta tuli mieleen vaihtoehto et oisko se meidän superkostea asunto ollut homeessa?
No ihan varmasti oli ainakin vähän homeessa.
Mut joo. Ei oireita ainakaan täällä.
[quote:20f9584013="Moronica"]Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen? Mun huonovointinen olo vaan jatkuu Kävin tänään lääkärissä äskettäin ilmaantuneiden ihanien, uusien oireiden vuoksi (kipeät imusolmukkeet ja SILMÄT!) ja nyt vasta tuli mieleen vaihtoehto et oisko se meidän superkostea asunto ollut homeessa?
Mut joo. Ei oireita ainakaan täällä.[/quote:20f9584013]
Eikä täällä.
Sent from my iPhone 16
[quote:d722255aeb="hrmunoita"][quote:d722255aeb="Moronica"]Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen? Mun huonovointinen olo vaan jatkuu Kävin tänään lääkärissä äskettäin ilmaantuneiden ihanien, uusien oireiden vuoksi (kipeät imusolmukkeet ja SILMÄT!) ja nyt vasta tuli mieleen vaihtoehto et oisko se meidän superkostea asunto ollut homeessa?
Mut joo. Ei oireita ainakaan täällä.[/quote:d722255aeb]
Eikä täällä.[/quote:d722255aeb]
Ei täälläkään kertaa kaks.
Kertokaapas Moronica tai joku muu vielä lisää Bob Mouldin keikasta?!
Missasin vähän alusta muistaakseni. Sellasta aika hirveää perusrokkiahan se oli, olin jo lähteä pois mutta sitte soittivat I Apologizen. Siihen jäikin keikan hyvä anti. Loppuun asti en millään jaksanut.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:a35a38e578="Tomsk"]
En usko tuohon hetkeksikään, vaikka siellä hinnastossa kyllä sanottiin puoli litraa. Kyllä se sen verran muki oli.[/quote:a35a38e578]
Mä vähän mittailin ja se saattoi juuri ja juuri olla sen 0,5l piripintaan laitettuna. Normituoppeihinhan kuitenkin menee se 0,6l piripintaan laitettuna.
Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen?
Mä en ollu sun kämppikset, mutta mullakin on punaset silmät! Tosin oksentamisesta, mutta melkein sama. Syfiliksen testituloksia tässä vasta odotellaan.
[quote:9b8d0d410e="Junkieman"][quote:9b8d0d410e="Tomsk"]
En usko tuohon hetkeksikään, vaikka siellä hinnastossa kyllä sanottiin puoli litraa. Kyllä se sen verran muki oli.[/quote:9b8d0d410e]
Mä vähän mittailin[/quote:9b8d0d410e]
Kullilla?
Sent from my iPhone 16