You are not logged in.
hrmunoita wrote:ydinaukio wrote:westerlund nyt on kuitenkin paras suomalainen laulaja.
eipäs nyt ihan noin kovasti lähdetä hassuttelemaan, mut hyvä levyhän toi on ja westerlundin laulut toimii
no en mä tiedä oikein hyviä suomalaisia laulajia. rättö toki mut joskus sekin rasittaa.
puhutaanko nyt nimenomaan elävistä suomalaisista laulajista?
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
ydinaukio wrote:hrmunoita wrote:ydinaukio wrote:westerlund nyt on kuitenkin paras suomalainen laulaja.
eipäs nyt ihan noin kovasti lähdetä hassuttelemaan, mut hyvä levyhän toi on ja westerlundin laulut toimii
no en mä tiedä oikein hyviä suomalaisia laulajia. rättö toki mut joskus sekin rasittaa.
emmä tiiä. ihan sama
offtobaksi menee mut keksin pari hyvää: pk keränen, lau nau ja tuomas skopa.
Kuvainraastaja wrote:ydinaukio wrote:hrmunoita wrote:ydinaukio wrote:westerlund nyt on kuitenkin paras suomalainen laulaja.
emmä tiiä. ihan sama
offtobaksi menee mut keksin pari hyvää: pk keränen, lau nau ja tuomas skopa.
joo, eipä niitä taida muita olla
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
ydinaukio wrote:Kuvainraastaja wrote:ydinaukio wrote:hrmunoita wrote:ydinaukio wrote:westerlund nyt on kuitenkin paras suomalainen laulaja.
emmä tiiä. ihan sama
offtobaksi menee mut keksin pari hyvää: pk keränen, lau nau ja tuomas skopa.joo, eipä niitä taida muita olla
no ei kovin montaa
seison alkuperäisen mielipiteeni takana.
hopeajärven teemu tohon jatkeeksi. vilpittömästi tätä mieltä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Pharaoh Overlordin kaks vikaa julkaisua on erikseenkin kovempia kuin suurin osa circlen viime vuosien julkaisuista
^ Lunar Jetman on kyllä kova, tosin Cave of Hair menee vähän liian lillutteluks. Black Horsen liveversiot on kans parempia kuin toi, vaikka se kuminauhaefekti ihan hauska onkin. Horn on kyllä kova.
Mistäs lehdestä toi Lehtisalo-haastis?
Ja hollywoodhan on circlen paskin levy
Eri, sehän on ihan leppoisaa rokkia. Ja Sacrifice on sairaan kova
Last edited by Kalossimies (26.01.2014 02:50)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mistäs lehdestä toi Lehtisalo-haastis?
Suesta.
Oli se ennen
Mutta Serpentille ja varsinkin Teleskoopille
Telescope on kyl govis. Vois kuunnella pitkäst aikaa.
Haluaako joku päivittää Jesters Of Destiny -cd:nsä vinyyliksi ja myyvä mulle cd:n?
Nyt joutanut Incarnationia kuuntelemaan ja onhan sekin varsin hyvä, etenkin b-puoli.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Haluaako joku päivittää Jesters Of Destiny -cd:nsä vinyyliksi ja myyvä mulle cd:n?
Mä kyllä voin, ootas kun pitää etsiä toi CD jostain.
hezma wrote:Haluaako joku päivittää Jesters Of Destiny -cd:nsä vinyyliksi ja myyvä mulle cd:n?
Mä kyllä voin, ootas kun pitää etsiä toi CD jostain.
Oooh
Circle (ex-Falcon): Leviatan CD/LP (ektro-109/krypt-057)
Finlands avant-rock explorers, Circle are at it again. Just a few months after their brutal exploitation of the capitalistic mindset behind the super rock idiom, Circle plunge into the oceanic depths of true self-expression with their new album, Leviatan. Combining acoustic instrumentation with, at times, menacing vocals, complete with looming space sounds captured by NASA, the album yields a timeless, yet distinctively archaic klang. The ritualistic conviction of the group becomes obvious as the gritty idiosyncracy of the album gradually unfolds into a journey through spiritual anarchism, leaving the listener baffled at the exacting abandonment of the ensemble.
Circle: Kumiluoti 7" (krypt-058)
The new seven inch from Finlands Circle finds the band firing in-your-face punk. Kumiluoti tears down the smokescreen of society with searing guitars and point-blank lyrics, navigating the ammo deep inside the corpse of capitalist machinery. The two songs reveal the plight of those exposed to the idiocies of blatant consumerism with surgical precision. Volatile, intense and straight to the point. Death to Society!
KUMILUOTI
mistä teitä tulee
keltä puhkesi kortsu
ei teitä voi estää
ei teitä voi kestää
ja miks sul on päässä
joku vitun karvareuhka
vai onkse sun tukka
sä et oo mulle uhka
vitun uraohjus
mee takasi kohtuun
ime sikarista lohtuu
ja työnnä se perseeseesjoku päivä sun audis lentää
kaarteesta katolleen
silloin säkin vasta lennät
saatanan kumiluoti
saatanan kumiluoti
ja kiroilet sairaalassa
kun vakuutus ei korvaa jormaa
saatanan kumiluoti
saatanan kumiluotiviekää mut hoitoon
mä haluun puolihoitoo
jossain kaukana täältä
vaikka keskellä jäätä
pitäkää tää paska
osingot ja bisnekset
kvartaaliraiskaukset
kusipäisyysbonukset
vittuilurukoukset
jäsenetutarjoukset
kevään muotiuutuudet
sisustusihanteet
hiton hyvä toi huone. nerokas idea toi laulu/basso-kombo.
keikan alku
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
melkoista tykittelyä, huh huh
KREISII BEIBEE ÄLTSII HULINAA -topikissa nämä
No on kyllä taas aivan mahoton meno
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Hyvää pääsiäistä
pistinpä kumiluodin ja leviatanin tilaukseen, vaikka tosta välistäkin pari jäänyt hankkimatta. limited edition värivinskat tietenkin
No on kyllä taas aivan mahoton meno
Olin paikalla
Loopia yleisössä fanittanut Lehtisalo oli muuten aika ekstaattinen näky.
Sent from my iPhone 16