You are not logged in.
Perjantaina Rättö ja Lehtisalon keikalla oli lämppärinä joku Tommi Saha ja vapaat kuviot. Ennen keikkaa niitten kosketinsoittajan telineeseen kiinnitettiin oheinen lappu ja vielä myöhemmin jonkin biisin spiikkauksessa laulaja korosti, että laulun rakkaus-teema koskee heteroseksuaalista toimintaa.
En tiedä minkälaista huumoria tuo oli olevinaan, mutta kyllähän se vitutti ja fiilis vaikutti myös R&L:n keikasta nauttimiseen
Taitaa olla entisiä Läsnärock-puuhamiehiä tuo Tommi, soitti ainakin Vox Flatusissa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
tommi sahat joissain ihan muissa topikeissa tänks
tommi sahat joissain ihan muissa topikeissa tänks
Keikka liittyi aiheeseen, ei mulla muuta sanottavaa ole.
Éva Polgár and Sándor Vály: Mondrian Variations
COMING SOON on EKTRO.
Perjantaina Rättö ja Lehtisalon keikalla oli lämppärinä joku Tommi Saha ja vapaat kuviot. Ennen keikkaa niitten kosketinsoittajan telineeseen kiinnitettiin oheinen lappu ja vielä myöhemmin jonkin biisin spiikkauksessa laulaja korosti, että laulun rakkaus-teema koskee heteroseksuaalista toimintaa.
En tiedä minkälaista huumoria tuo oli olevinaan, mutta kyllähän se vitutti ja fiilis vaikutti myös R&L:n keikasta nauttimiseen
hezma, Tommi itse on homo.
Itse olen sitä mieltä, että jos haluaa tuollaisilla potentiaalisesti joitain ihmistä loukkaavalla ironialla operoida niin olisi hyvä että asian ironisuus kävisi ilmi muutoinkin kuin k.o. artistin taustat tuntemalla. Aivan off topiciksi meni...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
^^ ahaa, hmmm...
^ joo, näinpä.
Itse olen sitä mieltä, että jos haluaa tuollaisilla potentiaalisesti joitain ihmistä loukkaavalla ironialla operoida niin olisi hyvä että asian ironisuus kävisi ilmi muutoinkin kuin k.o. artistin taustat tuntemalla. Aivan off topiciksi meni...
Komp. Ja nyt loppuu off-topik.
edit: sopivasti sivunvaihtoki
Last edited by shaun knight ryder (26.04.2012 18:12)
Laitetaan nyt vaikka tänne topicciin. Uusimmassa Nuoressa Voimassa (3-4/2011) on mielenkiintoinen juttu, jossa Rättö, Jan Ijäs ja Mika Taanila keskustelevat taiteesta, leffiosta yms kaikesta muusta hauskasta. Kantsii tsekata.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
manner on aika jännä levy siinä että ekat 2 biisiä taitaa olla loppupeleissä kaikista turhimmat. tai ei noikaan nyt siis huonoja, lintu joessa on sellasta jännää räpistelyä ja toisaalta sopivaa pidättelyä ja onhan toi blue king sellanen kiva westerlundin laulama hardrock-rypistys, mut sitten tulee loistava eno-coveri here come the warm jets, joka onkin sopivan erilainen kuin originaali ja jotenkin tunnelmallisuudessaan todella hypnotisoiva ja hieno. ja sitten kakkospuolen aluksi tulee levyn paras biisi, new fantasy, jossa on taas sellaista suorastaan hallusinatoorista (onks se sana?) fiilistä, spyke-vaihde päälle, kyllä toimii. mustaa kultaa osittain samoissa sfääreissä, vaikka ehkä semmonen kompaktimpi ja rokkaavampi tapaus. loppuun sitten potero, rauhallisempaa mutta kuitenkin ehkä tätä mystisempää osastoa, melodiassa sellaista kivaa progemaisuutta, siis kivaa sellaista, toimii, ja vikaan biisiin sopiikin tämmöinen vähän pidempi toisto. parhaat biisit kuitenkin tuolla levyn keskellä. kaiken kaikkiaan on kyllä tosi hyvä levy, vaikka rautatie taitaa silti olla hieman parempi?
ja jos en muistanut mainita, niin tässä taannoin kuuntelin pitkästä aikaa sitä sub pop -sinkkua ja harmaat linnut nousi saman tien yhdeksi kaikkien aikojen suosikikseni.
niin ja pitäisköhän sitä viimein laittaa tilausta ektrolle ei kyl pysty kaikkea hankkimaan mut paita ja serpent nyt ainakin, kai niitä paitoja vielä on? ja mikäs olikaan porukan arvio matematiikasta?
Matematiikka on vähän sekava. Pitäis Nuorgamiin kirjoittaa arviokin mut en oo ehtiny enkä oikein oo vieläkään saanut levystä otetta. Le Mans, Sininen valo, Piikkiviiksi ja Nibiru on ihan jees vetoja ja tietyllä tapaa tässä ollaan ehkä popeimman ilmaisun äärellä mitä koskaan noissa Pori-jutuissa (pl. Röyhkä-jutut ehkä), kun on selkeää säkeistö-kertsi-rakennetta, mikä on tietty hyväkin juttu. Mut silti, kuten Soundissakin jo sanottiin, aika suuri osa biiseistä pyrkii väkisinkin pakenemaan huomiota. Ainakin tähän asti. Aika ristiriitaista: yhtä aikaa popein ja vaikein levy?
Sinivinyylisen Zopalkin varasin. Ans kattoo jos ens viikolla ehtis maksamaan.
Last edited by Kalossimies (17.05.2012 16:09)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
kuulostipa muuten tuo zopalkin vinyyliuusinta kirjastosta lainattuun vugumin cd-painokseen verrattuna suorastaan maagiselta. ne jotkut biisit, mitä satunnaiskuuntelun ohessa on muistanut on kyl aina ollut hyviä, mutta esim. joku valerian kuulosti ekaa kertaa ihan helvetin uhkaavalta, puhumattakaan muusta levystä.
Se brilliant lights tuntuu jotenkin totaalisen harhaanjohtavalta avausbiisiltä, eikä varsinaisesti kovin hyvällä tavalla. Sen takia toi tuli teininä varmaan skipattuakin ekaa kertaa. Kököt soundit kans ja muu. Ei tosin ihan Sweetheartin well dressed meatin cd-painoksen tasoista kuraa, mut kuitenkin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Oon muutaman kerran kuunnellu Mannerin sillee, että b-puoli ekana ja sitte a-puoli siihen perään. Toimii jotenkin paremmin niin
Manner ois parempi jos Westerlund laulais enempi niitä biisejä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon kuunnellu Matematiikan parikymmentä kertaa läpi: huippulevy! Le Mans, Sininen valo, Anne Frankin päiväkirja, autokauppiaan tarina ja Nibiru on ehkä ne parhaat piisit.
Ja Manner on hyvä just tämmösenä.
Soihdut nostakaa 33 1/3-kierroksilla Aika letkeä meno
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Circle ois parempi jos Westerlund laulais enempi niitä biisejä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Circle ois parempi jos Westerlund laulais enempi niitä biisejä.
Tähän jyrkkä eri. Mulla ottaa edelleenkin vähän vaikeasti Westerlundin laulun kanssa, varsinkin jos sönköttää englantia. Mutta pieninä annoksina just hyvä.
Last edited by Tomsk (20.05.2012 14:25)
Sent from my iPhone 16
Circle on hyvä just tämmösenä.
Vihdoin ja viimein Manner käsissä. Vähän kyllä petyin kun vinyyli olikin ihan musta. Olis ollut kiva saada etenkin se simämunaversio, kaverilla kuulemma sellainen kun oli. Tai miksei punainenkin, värivinyylit on aina jees. Tosin mustassa on kai paras soundi. Kuuntelenpa huomenna.
Nälkä.
Sain ektron shopista (silmä)munaa :kulli:8):kulli:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sain ektron shopista (silmä)munaa :kulli:8):kulli:
:peuk:
Kuuntelin tänään. Hyvä levy! Etenkin B-puoli ja Eno-cover. Toi avant-AOR on yllättävän osuva luonnehdinta jopa.
Nälkä.
RÄTÖN SPIIKIT
Onpahan ihan käsittämätön hulina yleisössä muutenkin! Olis tän takia kyllä siistiä päästä näkemään bändiä joskus muuallakin maailmalla.
Nälkä.
Lehtisalon Koff-tunikalle
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
leppänen
NO NYT!
Nälkä.