You are not logged in.
Jotain kuunnelmiahan tuo Ruton ainakin meinaa julkaista
mitäs tää?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
jotain kuunnelmiahan se
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ai mitä?
bzort glorf bööth
Kalossimies wrote:Jotain kuunnelmiahan tuo Ruton ainakin meinaa julkaista
mitäs tää?
Siis en tiiä sen kummemmin, Lehtisaloa kun viimeks Thorissa näin niin tuli ohimennen mainittua. En kysynyt sen tarkemmin. Nythän sieltä tulee ainakin se Kurenniemi-kassu.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Aika perinteikästä 2005-ajan Circle-pulputusta tää Maxim ainakin näin ekan kuuntelun perusteella. Sellaisenaan ihan kova, mut kun tätä settiä on monilla muillakin levyillä tullut kuultua, niin ei jääne sen suuremmaksi julkaisuksi Circle-historiikissa. Rakkaus tulessa on yksittäisenä juttuna ehkä kovempi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tuli vitsin tasolle jääneeseen listaan jotain järkeäkin
Ja voin vakuuttaa että taso vaan paranee tästä lähtien
Ja voin vakuuttaa että taso vaan paranee tästä lähtien
Ette enää vedä nimiä hatusta?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Lärvätsalon Leppäselle Todistetusti kova opettaja.
bzort glorf bööth
Huomenna sit Circle Brinkkalassa
lippu löytyy jo, ei pelkoa että jäis rannalle ruikuttamaan
Huomenna sit Circle Brinkkalassa
lippu löytyy jo, ei pelkoa että jäis rannalle ruikuttamaan
Sama.
Ei helkkari että olikin taas ihan käsittämättömän hyvää, järki läks ja maailman paras bändi edelleen.
Yks uus biisi tuli, ihan hiton hyvä, "progea", toivottavasti seuraava studiolevy on jotain tontapaista. Ihan mielettömiä freak outteja ja varsinkin viimenen revitys oli semmosta enkestäkutääonniinhyvääkuolen-paalutusta. Encorena rättö&lehtisaloilua, Tomi soitti pianoo ja Pekka taputteli hellästi rumpuja.
Ei helkkari että olikin taas ihan käsittämättömän hyvää, järki läks ja maailman paras bändi edelleen.
Yks uus biisi tuli, ihan hiton hyvä, "progea", toivottavasti seuraava studiolevy on jotain tontapaista. Ihan mielettömiä freak outteja ja varsinkin viimenen revitys oli semmosta enkestäkutääonniinhyvääkuolen-paalutusta. Encorena rättö&lehtisaloilua, Tomi soitti pianoo ja Pekka taputteli hellästi rumpuja.
Juuri näin, ihan tajuTToman kova keikka oli
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
aa joo, täällähän tästä jauhettiin. No joo, aika vähän sanottavaa eilisestä Turun keikasta ku lähdin ekan biisin jälkeen pois. Kuten keikat-topikissa jo mainitsin, tuli vähän Ruisrockissa ohimennen nähty Von Hertzen Brothers mieleen, sellasta rokki-jammailua. Sit ku se bädin soundi ei ollut mitenkään järisyttävä (vrt. super-kovaäänisten doom-bändien jyrinät, teknomusan punttia tuulettavat bassot tai noise-keikkojen koko taajuskaistan täyttävät tykitykset), niin en oikein löytänyt tarttumapintaa.
Aloin kotimatkalla kelata, josko oon koskaan mistään Circlen jutuista ollut innoissani sitten Porissa koettujen nuoruuden ekojen live-keikkojen jälkeen. Eiku hetkinen, Tampereella näin Circlen joskus 6 vuotta sitten ja oli ihan tolkuttoman hyvä, mutta ei sitäkään koko keikkaa jaksanut.
Kaipa Circle on mulle vähän niinku joku ympäristötaideteos: hauskaa että se on olemassa, mut en pysty keksimään mitään syytä miksi menisin tsekkaamaan sitä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
bernardblack wrote:Ei helkkari että olikin taas ihan käsittämättömän hyvää, järki läks ja maailman paras bändi edelleen.
Juuri näin, ihan tajuTToman kova keikka oli
Tää nykyinen liveshow pitäis kyl muuten ehdottomasti saada tallennettua dvd:lle jälkipolvia varten.
bzort glorf bööth
battlelle erityisesti
Raumalla Unajan komeassa maisemassa tuli nähtyä. Porukkaa oli vähänlaisesti, mut ihan tolkutonta tykitystä, maailman paras bändi ja niin pois päin joo. Eka vähän mietitytti että mitenköhän yleensä niin intensiivistä ja nimenomaan klubiympäristöön sopivaa meininkiä livenä vetävä bändi sopis näinkin idylliseen ulkoilmamiljööseen, mut ei jumankekka se keikan aloittanut stadionrock/proge-juttu oli aivan täydellistä. Muutenkin biisi oli ihan törkeen kova. Sit tuli Saturnus Reality ja sit tollanen ton videon kaltainen jami, joka oli kans ihan kultaa. Eturivin kiljuville tytöille kans massiivinen , toivat ihan uudenlaista fiilistä kokonaisuuteen. Settihän ei ollut mikään pitkä kun loppuun vedettiin sit Rautatie ja Vaellus, mut olihan tää ihan huikea näinkin. Illan päättänyt Magenta Skycode kuulosti kans erityisen kovalta, vaikken silleen bändiä tunnekaan.
Eka vähän mietitytti että mitenköhän yleensä niin intensiivistä ja nimenomaan klubiympäristöön sopivaa meininkiä livenä vetävä bändi
Tähän eri, isoja mestoja toi Circlen nykyinen show vaatii, eikä mitään pikkuklubeja.
Joo, siis nyt kun ton setin näin, niin todellakin sama. Mut siis vertasinkin tässä just vuoden-parin takaiseen meininkiin, mitä on tullut viimeksi koettua. YK:n setti oli sit ehkä jotain näiden kahden väliltä.
Uudet Ruton music -kassut ennakkotilattavissa. Tarkkana nyt, ettei tartte sitte itkeä.
^joo, just sulin koneen, mutta kännykkä ilmotti sähköpostista, piti tulla takas
Tilattu on.
Sama
bzort glorf bööth
Sama
Samalla lähti noi Rytmihäiriöt ja Black Holen Land of Mystery
http://www.ektrorecords.com/gfx/jaetut/rut-004.jpg http://www.ektrorecords.com/gfx/jaetut/rut-003.jpg
Uudet Ruton music -kassut ennakkotilattavissa. Tarkkana nyt, ettei tartte sitte itkeä.
Erkin kassu lähti toki tilaukseen.
Kurenniemi
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
phantasmal noise gem kuulostaa just hyvältä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli