You are not logged in.
ektro julkaisemassa circlen uutta studioalbumia lähiaikoina...
ektro julkaisemassa circlen uutta studioalbumia lähiaikoina...
olisin toivonut jotain ihan uutta.
edit: eikun niin, tämähän on varmaan sit se levy jolla bruce duff vetää kaikki vokaalit
Circle - Hollywood
Levy-yhtiö: Ektro Records
Ilmestyy: 15.10.2008
1 Connection
2 Mercy and Tuesday
3 Earthworm
4 Sacrifice
5 Spam Folder
6 Hard to Realize
7 Madman
8 Suddenly
[quote:5e1b176b6b="ydinaukio"]ektro julkaisemassa circlen uutta studioalbumia lähiaikoina... [/quote:5e1b176b6b]
Joo, Jussi uhosi, että on viety toi hardrock-juttu nyt vielä aiempaakin pidemmälle...
ei o mahdollista.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:865787cbfc="psykokarkki"]Circle - Hollywood
1 Connection
2 Mercy and Tuesday
3 Earthworm
4 Sacrifice
5 Spam Folder
6 Hard to Realize
7 Madman
8 Suddenly[/quote:865787cbfc]
mutta minkä takia connection ja earthworm pitää taas kerran julkaista?
mutta minkä takia connection ja earthworm pitää taas kerran julkaista?
oliko eri vai samat biisit mitä tulikoiran bonus-seiskalla?
ektron kaupassa näkyy muuten olevan vielä yksi kappale syd barrett -tribuuttia jolla circle mukana, itse toki laitoin jo tilaukseen
circle esittää ratsin
[quote:7c802a2b8f="ydinaukio"]mutta minkä takia connection ja earthworm pitää taas kerran julkaista?[/quote:7c802a2b8f]
nimenomaan samat biisit, earthworm-ep:n 2 ekaa raitaa
pistäpäs jakoon toi rats-versio sit
[quote:11f6673af2="psykokarkki"][quote:11f6673af2="ydinaukio"]mutta minkä takia connection ja earthworm pitää taas kerran julkaista?[/quote:11f6673af2]
[/quote:11f6673af2]
nimenomaan samat biisit, earthworm-ep:n 2 ekaa raitaapistäpäs jakoon toi rats-versio sit
Tää oli hyvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:adffcdde94="ydinaukio"][quote:adffcdde94="psykokarkki"]Circle - Hollywood
1 Connection
2 Mercy and Tuesday
3 Earthworm
4 Sacrifice
5 Spam Folder
6 Hard to Realize
7 Madman
8 Suddenly[/quote:adffcdde94]
mutta minkä takia connection ja earthworm pitää taas kerran julkaista?[/quote:adffcdde94]
Etkö oo sinkkubiiseistä kuullu? Earthworm oli katsos singlelohkaisu tulevalta täyspitkältä.
Sent from my iPhone 16
mitä nyt pätkiä tosta hollywoodista kuuntelin niin ei liene ihan mun circle-suosikkini tulossa mut pakko kai se on silti ostaa ihan keräilijänä ja kompletistina
mitä nyt pätkiä tosta hollywoodista kuuntelin niin ei liene ihan mun circle-suosikkini tulossa mut pakko kai se on silti ostaa ihan keräilijänä ja kompletistina
missäs tämmösiä pätkiä
[quote:8189693432="psykokarkki"]mitä nyt pätkiä tosta hollywoodista kuuntelin niin ei liene ihan mun circle-suosikkini tulossa mut pakko kai se on silti ostaa ihan keräilijänä ja kompletistina [/quote:8189693432]
missäs tämmösiä pätkiä
etkö oo NWOFHM-laudalla?
kyllähän nuo hyvältä kuulosti niinkuin aina
tosin hevibiiseissä toivois että rättö laulais, ja muissa biiseissä westerlund. en oo mikään bruce duff-fani.
Earthworm-ep on ollut aika usein kuuntelussa ilmestymisensä jälkeen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Taijjatpa tietää mistä tätä sitten saa kun ilmestyy! :peuk:
Tero saatana, s'olet gay!
Jussi Lehtisalo on kuulemma bongattu haahuilemassa kitaran kanssa eräässä pienessä etelä-pohjalaisessa kaupungissa. Syyt Jussin kaupungissa vierailuun on tosin huomattavasti mukavammat kuin mitä viime päivien uutiset tuosta kaupungista on olleet...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Näyttäs olevan Hollywood julkaistu Ektron sivuilla.
13 päivää aikaisessa, mutta mikäs siinä.
[quote:259fc1adbd="grindson"]Näyttäs olevan Hollywood julkaistu Ektron sivuilla.
13 päivää aikaisessa, mutta mikäs siinä.[/quote:259fc1adbd]
Jussi saa levyt huomenna. Samoin meitsi.
Jos Jussilla ei ole mitään sitä vastaan, niin Pitkämiehestähän noita saa huomenillalla.
noita saa huomenillalla.
[quote:c287f9c859="forssto"][quote:c287f9c859="grindson"]Näyttäs olevan Hollywood julkaistu Ektron sivuilla.
13 päivää aikaisessa, mutta mikäs siinä.[/quote:c287f9c859]
Jussi saa levyt huomenna. Samoin meitsi.
Jos Jussilla ei ole mitään sitä vastaan, niin Pitkämiehestähän noita saa huomenillalla. [/quote:c287f9c859]
Tuurin kyläkaupasta saa kuulemma jo nyt
Duurin kyläkaupasta saa kuulemma jo nyt
aika hilpeetä.
Nyt saa tuolta ja Pitkämiehestä:
http://www.ifsociety.com/item/circle-hollywood-cd
hi ho,
while doing a clearout at trensmat hq we found a tiny handful of tr007 (circle - vaahto) 7"s.
these were put aside at the time as they had very small defects to the centre label on one side (i.e. small folds, cutoffs) but they play 100% fine & come in full colour sleeves.
so, if any of our mailing list subscribers are interested simply paypal 3.99 to this email address & you will receive TWO tr007s.
give one to a friend....hoard for ultimate collectability or use as a frisbee ---- whatever ---- these beauties are long deleted & extremely great....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hollywood kertaalleen kuunneltu. hyvä levyhän tuo. duffin laulu on kyllä miksattu liian kovalle, ja parissa vikassa biisissä kaipais westerlundin ja rätön ääntä mutta tällä kertaa näin. kiva että saivat nuo biisit levytettyä, ehkä nyt seuraavilla keikoilla voivat sit soittaa jo jotain muutakin biisejä...
hollywood kertaalleen kuunneltu. hyvä levyhän tuo. duffin laulu on kyllä miksattu liian kovalle, ja parissa vikassa biisissä kaipais westerlundin ja rätön ääntä mutta tällä kertaa näin. kiva että saivat nuo biisit levytettyä, ehkä nyt seuraavilla keikoilla voivat sit soittaa jo jotain muutakin biisejä...
joo no nyt on hollywood kuunneltuna. mun mielestä toi rätön ja westerlundin laulujen perään haikailu ei ole oikein perusteltua. duffin pintaan miksattu ulosanti tuo tälle tyylille/konseptille just sen oikeanlaisen "uskottavuuden"/"aitouden". mutta en mä silti tästä levystä
tykännyt oikeastaan juuri lainkaan. huonoja biisejä.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Mun mielestä se ep-pituinen Earthworm toimii paremmin. Ei tuota varmaan jaksa kovin montaa kertaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:49593a9d33="ydinaukio"]hollywood kertaalleen kuunneltu. hyvä levyhän tuo. duffin laulu on kyllä miksattu liian kovalle, ja parissa vikassa biisissä kaipais westerlundin ja rätön ääntä mutta tällä kertaa näin. kiva että saivat nuo biisit levytettyä, ehkä nyt seuraavilla keikoilla voivat sit soittaa jo jotain muutakin biisejä...[/quote:49593a9d33]
joo no nyt on hollywood kuunneltuna. mun mielestä toi rätön ja westerlundin laulujen perään haikailu ei ole oikein perusteltua.
no nehän noita biisejä on livenä laulaneet, ja niihin versioihin olen tottunut. vielä kun kummatkin ovat niin paljon parempia laulajia kuin duff...