You are not logged in.
Tipauttavinta oli aina kun Leppänen avasi suunsa ja puhui "asiaa".
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
hei sanokaas nyt vielä tyhmälle kuka on kaislameren oraakkeli? sehän soitti kans eleanoora rosenholmissa kitaraa ja veti sen mahtavan sankarisoolon rättö & lehtisalossa flow-festareilla
vastausta edelliseen odotellessa mainitaan että tää tractor pulling 7" kuulostaa tosi hyvältä, kiva kitarasoundi ja vaikka vähe tämmöstä metallivaikutteista menoa onkin niin tykkään kyllä, suosittelen
eiks se oo jompi kumpi jääskeläinen?
Viime vuonna sain Miljardin. Keväällä iski Paniikki, joten hankin Katapultin. Rauhoituttuani, päätin kuitenkin sijoittaa rahani Rakennukseen.
Sent from my iPhone 16
Viime vuonna sain Miljardin. Keväällä iski Paniikki, joten hankin Katapultin. Rauhoituttuani, päätin kuitenkin sijoittaa rahani Rakennukseen.
Kai Rakennuksessa on Hissi? Yleensä Meronialaisissa Rakennuksissa on, vaikka ne on aika usein Raunioita... Taantumuksen ajan tekeleitä nääs.
Aika härski tää Vaahto/Spektaakkelin Kritiikki -seiska. krauttihulinaa ja nopeutettua rättöä...circle goes retro! Ihavvituhyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jihuu
bzort glorf bööth
mahtaakohan tota seiskaa ikinä saada mistään
mahtaakohan tota seiskaa ikinä saada mistään
no toivottavasti pian postiluukusta...
[quote:72b66d9c91="psykokarkki"]mahtaakohan tota seiskaa ikinä saada mistään [/quote:72b66d9c91]
toivottavasti dublinista löytyy
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:73daeefa08="mikkok"][quote:73daeefa08="psykokarkki"]mahtaakohan tota seiskaa ikinä saada mistään [/quote:73daeefa08]
no toivottavasti pian postiluukusta...[/quote:73daeefa08]
toivottavasti dublinista löytyy
"sitäkö" myydään "siellä" joka kaupassa? HUIG vopis poimia yhden mullekin ja hirmis vois tuoda tänne
[quote:105cfd925f="risto_m"][quote:105cfd925f="mikkok"][quote:105cfd925f="psykokarkki"]mahtaakohan tota seiskaa ikinä saada mistään [/quote:105cfd925f]
no toivottavasti pian postiluukusta...[/quote:105cfd925f]
toivottavasti dublinista löytyy[/quote:105cfd925f]
"sitäkö" myydään "siellä" joka kaupassa? HUIG vopis poimia yhden mullekin ja hirmis vois tuoda tänne
noku ei...kai. jotku distrot on saattaneet tota tilata....ois pitäny iteki tilata pino mut en tajunnu
[quote:5729a69e92="psykokarkki"]mahtaakohan tota seiskaa ikinä saada mistään [/quote:5729a69e92]
no tänäänpä kolahtikin!
Kuuntelen ekaa kertaa Blaze Gamea. Just niin perustylsää jamitus-haahuilua kuin osasin aavistaa.
Sunburned Handin "nerokkuus" ei oo kyllä ikinä avautunut minulle, eikä se status Circlenkään avittamana muuttunut miksikään.
Sent from my iPhone 16
Kuuntelen ekaa kertaa Blaze Gamea. Just niin perustylsää jamitus-haahuilua kuin osasin aavistaa.
Ei toi hirveasti lähtenyt, mutta tasan kerran mä se oon jaksanu kuunnella. pannan joku kerta uusix.
tosta on editoitu parhaita jumituksia pois, ja laitettu tilalle just sellasta kilkutusta, mikä on sunburnedia tylsimmillään. tykkään kyllä silti paljon.
[quote:1e46ae6241="Tomsk"]Kuuntelen ekaa kertaa Blaze Gamea. Just niin perustylsää jamitus-haahuilua kuin osasin aavistaa.
Sunburned Handin "nerokkuus" ei oo kyllä ikinä avautunut minulle, eikä se status Circlenkään avittamana muuttunut miksikään.[/quote:1e46ae6241]
smaa & smaa
[quote:03d3e94751="Tomsk"]Kuuntelen ekaa kertaa Blaze Gamea. Just niin perustylsää jamitus-haahuilua kuin osasin aavistaa. [/quote:03d3e94751]
Ei toi hirveasti lähtenyt, mutta tasan kerran mä se oon jaksanu kuunnella. pannan joku kerta uusix.
sama homma. sunburnedin nerokkuus avautuu vasta livenä nähtynä.
[quote:6208f4a270="Phlegm"][quote:6208f4a270="Tomsk"]Kuuntelen ekaa kertaa Blaze Gamea. Just niin perustylsää jamitus-haahuilua kuin osasin aavistaa. [/quote:6208f4a270]
Ei toi hirveasti lähtenyt, mutta tasan kerran mä se oon jaksanu kuunnella. pannan joku kerta uusix.[/quote:6208f4a270]
sama homma. sunburnedin nerokkuus avautuu vasta livenä nähtynä.
Ja eikä aina silloinkaan. Viimeisin keikka oli ihan tuubaa. Edellisessä oli hyvät boogie-hetkensä. Nerokkuudesta en missään vaiheessa edes harkitsisi puhuvani.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:c1bf2287f6="psykokarkki"][quote:c1bf2287f6="Phlegm"][quote:c1bf2287f6="Tomsk"]Kuuntelen ekaa kertaa Blaze Gamea. Just niin perustylsää jamitus-haahuilua kuin osasin aavistaa. [/quote:c1bf2287f6]
Ei toi hirveasti lähtenyt, mutta tasan kerran mä se oon jaksanu kuunnella. pannan joku kerta uusix.[/quote:c1bf2287f6]
sama homma. sunburnedin nerokkuus avautuu vasta livenä nähtynä.[/quote:c1bf2287f6]Ja eikä aina silloinkaan. Viimeisin keikka oli ihan tuubaa. Edellisessä oli hyvät boogie-hetkensä. Nerokkuudesta en missään vaiheessa edes harkitsisi puhuvani.
melkein sama. ei se keikka nyt ihan tuubaa ollut mut ei oikeen lähteny joo.
muutaman loistavan levyn ovat tehneet mut en tosiaan lähtis mistään neroudesta puhumaan.
[quote:02ae667164="Ylitarkastaja Tolonen"]
Ja eikä aina silloinkaan. Viimeisin keikka oli ihan tuubaa. Edellisessä oli hyvät boogie-hetkensä. Nerokkuudesta en missään vaiheessa edes harkitsisi puhuvani.[/quote:02ae667164]
Älä kerro tota niille, voisivat käydä pillittämään!
taiteilijat on niin herkkiä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Aika härski tää Vaahto/Spektaakkelin Kritiikki -seiska. krauttihulinaa ja nopeutettua rättöä...
Ihmettelin hetken millä nopeudella tätä pitäisi soittaa...
[quote:63237d31c0="HUIG"]Aika härski tää Vaahto/Spektaakkelin Kritiikki -seiska. krauttihulinaa ja nopeutettua rättöä...[/quote:63237d31c0]
Ihmettelin hetken millä nopeudella tätä pitäisi soittaa...
Sama juttu, tekstillinen puoli tuntu vaihtavan vittuillakseen nopeutta vähän väliä
mihin päädyitte? 69 rpm?
pyöritin sitä siittimellä
[quote:c41d795ea1]Uutta kamaa tyrkylle
EDIT: Sigur Ros meni[/quote:c41d795ea1]
taitaa olla joku huumorifoorumi wow
hmm kiinnostas tuo vaahto kyllä
siinä lyhyessä pätkässä minkä jostain pysty lataamaan westerlund veti plain riden laughter & chaosin riffiä