You are not logged in.
Vaikea sanoa.
Eiks oo pikkasen noloa pitää yksityistä meemitiliä? Vähän sama ku trollailla netissä menemään joidenkin kutosnikkien takaa.
Kuvasit just tän foorumin eiq
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No nyt sain hyväksynnän. Tämähän on hauskinta aikoihin:D Ei nyt kalossin kiusanteko-läppä heti avaudu?
Mua riepoo tuossa se, miten tuolla jaetaan sitaatteja ihmisten yksityisiltä facetileiltä ja repostellaan ylipäätään asioilla, joita ei alun perinkään ole kovin julkisiksi tarkoitettu. Sellaista ihan tarkoituksenmukaista jokaiseen pieneen detaljiin tarttumista ja niistä kohtuuttomasti piikittelyä, joka mun mielestä ei ole enää mitään "pientä rillausta" vaan ihan ehtaa kiusantekoa. Vähän sama kuin nyt vaikka jostain tampereskenen menosta oltais tehty joku meemitili ja siellä lälläteltäis viikosta toiseen jostain Kalevi Suopursun Saab-harrasteluista... Ihan turhanpäiväistä paskaa. Ja sanon tämän sillä disclaimerilla, että kyllähän tuolla tän lisäksi on hauskaakin settiä, ei siinä. Mutta niistäkin on vaikea tykätä, kun pohjavire on välillä niin tahallisen katkera ja ilkeä.
Last edited by Kalossimies (16.03.2021 17:33)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^laita joku esimerkki kiusanteosta. Kiinnostaa, mutta en todellakaan ala seuraamaan mitään tilejä.
^laita joku esimerkki kiusanteosta. Kiinnostaa, mutta en todellakaan ala seuraamaan mitään tilejä.
Tää ja myös joku "hauskinta aikoihin" esimerkki kiinnostais!
Esim. Rättö ja Lehtisalo etäpalaverissa hymyilytti.
Last edited by Mystinen steppailija (16.03.2021 21:28)
Ektroverde kuva oli hyvä.
Ektroverde kuva oli hyvä.
jep
en todellakaan ala seuraamaan mitään tilejä.
No kuten sanoin, en pidä siitä että hassutteluun vedetään mukaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät operoi tuossa skenessä ns. julkisina toimijoina (mukaan lukien yours truly), mutta joille sitten jonkun nimimerkin takaa raukkamaisesti lällätellään, koska ovat erehtyneet sivuamaan aihetta jossakin muussa yhteydessä. Se tuntuu just sellaiselta Porin kaltaisten junttiloiden nurkkakuntaiselta kikkelinmittailulta ja sellaiselta "pitää vaan kestää vittuilua" -simputukselta, joka on helvetin masentava lähtökohta ihan missä tahansa. Ja mä kerroin jo edellä, että hauskaakin kontenttia on, ei niitä nyt erikseen tartte lähteä listaamaan.
Joo eihän tuo Meronia tänä päivänä kovin erityinen levy ole. Vaikee sanoo suosikkibiisejä tästä. Miltä tämä mahtoi kuulostaa vuonna 1994, ei varmaan löydy täältä sen luokan circle kuuntelun konkareita?
Joo eihän tuo Meronia tänä päivänä kovin erityinen levy ole.
Joo eihän tuo Meronia tänä päivänä kovin erityinen levy ole. Vaikee sanoo suosikkibiisejä tästä. Miltä tämä mahtoi kuulostaa vuonna 1994, ei varmaan löydy täältä sen luokan circle kuuntelun konkareita?
Ite hyppäsin mukaan vasta Zopalkin kohalla.
muumipoimuri wrote:Joo eihän tuo Meronia tänä päivänä kovin erityinen levy ole. Vaikee sanoo suosikkibiisejä tästä. Miltä tämä mahtoi kuulostaa vuonna 1994, ei varmaan löydy täältä sen luokan circle kuuntelun konkareita?
Kuinka jännittävältä musalta vaikutti silloin?
hezma wrote:muumipoimuri wrote:Joo eihän tuo Meronia tänä päivänä kovin erityinen levy ole. Vaikee sanoo suosikkibiisejä tästä. Miltä tämä mahtoi kuulostaa vuonna 1994, ei varmaan löydy täältä sen luokan circle kuuntelun konkareita?
Kuinka jännittävältä musalta vaikutti silloin?
Pitihän sitä vähä ihmetellä, mutta alla oli tarpeeksi progea ja krautrockia niin mikäs siinä.
Jonnet ei muista kuinka Meronian aikaista Circleä näkyi MTV:n Alternative Nationissa parikin kertaa.
Jonnet ei muista ku circlee jyrkissä soitettiin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Voin myöntää että en muista tällaista.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei oo Rätöstä edelleenkään kuulunu mitään.
Kuulin Circleä ekan kerran Jyrkissä
No nyt
Mitä ne siis siellä touhusi, itseltäni meni aikanaan ohi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ klassikko, mutta eivät sentään olleet vierailemassa tuolla? radiopuhelimien vierailun muistan, siellähän soittivat biisin haluan naida sinun tyttöystävääsi, jossa biisin nimi oli ruutua varten siivottu muotoon haluan naida sinun tyttöystäväsi
Joo eihän tuo Meronia tänä päivänä kovin erityinen levy ole.
Vuoden päästä koko Circle on paskaa ja kuuntelet Olosta AOR-henkselit paukkuen ja Steely Dan-referenssejä kaivellen. It's a slippery slope.
muumipoimuri wrote:Joo eihän tuo Meronia tänä päivänä kovin erityinen levy ole.
Vuoden päästä koko Circle on paskaa ja kuuntelet Olosta AOR-henkselit paukkuen ja Steely Dan-referenssejä kaivellen. It's a slippery slope.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vähemmän parhaiden circle levyjen kuuntelu jatkuu.
Leviatan.
Ei sinänsä paljoa moitittavaa, muutama hyvä biisi, pari ok ja pari mediocrea. Protectorate ja hiekkaristi parhaat. Post-kapitalismus ja sen jälkeen tuleva instrumentaali heikoimmat. Kaipaa hieman häröilylä sekaan, ja Rätön ääntä. Ei tarvitse kiekua, osaahan se rauhallisestikin vetää. Saa toki kiekuakin. 78/100 eli ei ole 20 parhaimman circle levyn joukossa.