You are not logged in.
Tiukkaa nokittelua peilikuvan kanssa.
bzort glorf bööth
Oho olipas tullut turhan kärkäs humalainen kommentti. Poistin.
Doktor kettu soft delirium kuuntelussa. Vaikka onki pintapuolisesti samanlaista nii kuitenki täähän oli oikeestaan aika erilaine ku noi ceedeeärrät, ja selkeesti normaalimpi äänimaailma.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Rautatie on circlen whole lotta love.
Jos live-esitystä ajattelee.
Time is over now!!
Mikä vittu toi tauko tossa kidulgossa on? Miks se on sen jälkee vielä sama biisi?
Siis onks toi varhain biisin runon lausuja rättö vai joku muu?
Oliko joku jonka mielestä 3 dead people after da performance ei ole hyvä levy?
Ei ole hyvä levy todellakaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hahhahhah
3.53 rym score
muumipoimuri wrote:Oliko joku jonka mielestä 3 dead people after da performance ei ole hyvä levy?
3.53 rym score
Puuduttavaa paahtoa ja kohkaamista, ei tota jaksa 10 minsaa pidempään kuunnella. Ois parempi ilman Damoa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Oliko joku jonka mielestä 3 dead people after da performance ei ole hyvä levy?
3.53 rym score
Puuduttavaa paahtoa ja kohkaamista, ei tota jaksa 10 minsaa pidempään kuunnella. Ois parempi ilman Damoa.
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Oliko joku jonka mielestä 3 dead people after da performance ei ole hyvä levy?
3.53 rym score
Hyvin tiivistetty. Surkea levy.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:3.53 rym score
Hyvin tiivistetty. Surkea levy.
Mulla taitaa olla tää jossain ämpeekolmosena. Muistan että oli jotenkin sellainen "myyttinen" levy silloin kun nää jutut oli uusia ja muistan kuunnelleeni sitä kusisen lyhyttä 30sek-minuutin pätkää Ektron sivuilta. Se oli aikamoista tuuttausta ja tuntui silloin kiehtovalta... Mut muistaakseni joo koko pläjäys muuttuu aika nopeasti uuvuttavaksi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sano yks parempi moderni experimental rock bändi ku circle.
Niin siis Circlehän on maailman paras. Jo Tukholmassa tiedetään tämä.
bzort glorf bööth
Sano yks parempi moderni experimental rock bändi ku circle.
Vastaus tähän ei sit ollu mogwai.
Äänestys:
Jos pitää yks valita niin mikä on paras levy?
Taantumus
Hissi
Prospekt, ehkå
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Zopalki taitaa olla paras. Miljard tai Andexelt sitten seuraavana.
Sain tossa tovi sitten kaveriltani DNA 7" testiprässin levyvaihtarien yhteydessä. Siinä oli jotenkin hämärät voksut verrattuna Meronian versioon kyseisestä kappaleesta. Kuulosti tosi epävarmoilta ja oli kaikinpuolin jännittävämmät, vaikka Lehtisalon munkkivoksuista tykkäänkin.
DNA:n sinkkuversio löytyy toki myös Kollektilta. Taitaa olla albumiversiota nopeampi myös ja aktiivisempi rumpalointi.
Last edited by hezma (15.03.2021 19:28)
DNA:n sinkkuversio löytyy toki myös Kollektilta. Taitaa olla albumiversiota nopeampi myös ja aktiivisempi rumpalointi.
Aa! Okei. Uutta tietoa mulle.
Oon pikkuhiljaa kallistumassa sittenkin sille kannalle, että välillä ihan osuvankin hauska eh_visio on turhan usein myös todella masentavaa kiusantekoa, ja just sellaista nurkkakuntaista "pitää vaan kestää vittuilua" -menoa, jonka olis kai voinut jättää johonkin Ouluun 80-luvulle. Aika elävä todiste sellaisesta "the reason we can't have nice things" -touhusta ja vielä kunnon Janten laki -höysteellä varustettuna. Eiköhän se tili tätäkin palstaa lurkkaa, että varmaankin tässä vaan isketään VETTÄ MYLLYYN, mut siinäpähän on. Pitäkää porilaiset masentavan paska vittuilukulttuuri ihan keskenänne.
Last edited by Kalossimies (15.03.2021 23:41)
Yritin tätä eh_visionia tsiikata, ei näkynyt mitään kun oli yksityinen tili?
No nyt sain hyväksynnän. Tämähän on hauskinta aikoihin:D Ei nyt kalossin kiusanteko-läppä heti avaudu?
Last edited by Mystinen steppailija (16.03.2021 11:59)