You are not logged in.
Tääkö nyt on sit hyvä? Tämä?
Tuanoi saatana.
Tääkö nyt on sit hyvä? Tämä?
No mutta ei kai tää sen paskempaa ole omassa kategoriassaan. Retrosoundi tekno ei oo vaan koskaan napannu (saati joku eevil stöölöily).
Retrosaundi rockissa ok, electrossa not so.
Tuanoi saatana.
Pitkästä aikaa just hyvää kampetta Lehtisalolta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Toimis varmaan paremmin ilman laulua Ouverloordin pistin tänään tilaukseen, katellaampa sitte joskus myöhemmin tuota jos siltä tuntuu...
Se Dead oli aika rasittavaa sekoilua ja jätin ostamatta, mut muuten oon kyllä kautta linjan tykännyt Lehtipapan soolojutuista.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Dead oli vielä hyvä tähän spedeilyyn verrattuna.
Last edited by marjapoimuri (27.11.2020 19:45)
Tuanoi saatana.
Ydis back me up, onhan tää ny vähä tämmöst?
Tuanoi saatana.
Pharaoh overlord levyä kuuntelen. Aijai, silloin vielä tehtiin taidemusiikkia. Katsokaa mitä rienaa nykyään tehdään!
Last edited by marjapoimuri (28.11.2020 00:11)
Tuanoi saatana.
No mut siis joo kyl mä ton uuden levyn t-paidan ostin.
Tuanoi saatana.
Pharaoh overlord levyä kuuntelen. Aijai, silloin vielä tehtiin taidemusiikkia. Katsokaa mitä rienaa nykyään tehdään!
Siluurikaudella siis kuuntelussa?
As they prepare to release their Italo-disco-EBM-kraut-metal masterpiece '6', Pharaoh Overlord's Tomi Leppänen speaks to Patrick Clarke about their philosophy of "just do it"
Joyful Noise: An Interview With Pharaoh Overlord
It’s like Pharaoh Overlord’s ‘Just Do It’ to Circle’s ‘Think Different’.
^ Circle vois ruveta taas JUST DO niitä levyjä.
Tuanoi saatana.
Ei saapunut 6 itsenäisyyspäiväksi
Kutonen läpi pyöritetty. Ihan jees levy, aika samoilla leveleillä ku vitonen. Kansi on hieno. Biist aika tasalaatuisia. Ei näissä ihan samaa imua ole kuin varhaisemmassa tuotannossa. Aaron Turner ihan ok örisijä, mutta tämmönen örinä ei ole mulle kaikkein mielenkiintoisinta. Pääseekö tällä 2020 topkymppiin, sitä ei moni tiiä.
Tästä sitte pikkuhiljaa kohti perinteisempää ilmaisua
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
EI JUSSI EI!
unohdin kuunnella rengashotellin ja sehän ei tällä muinaisella miniläppärillä toki onnistu
katotaan jos kännykällä myöhemmin, mutta mihinkäs tässä kiire
Okei no toi rengashotelli oli aika tylsä. Eräs "näitä hommia" myös ahkerasti harrastava ystäväni puolestaan piti parhaana näistä Lehtipapan viime aikojen singleistä.
löllölöö
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ryönä on vallannut myös ektron musiikin.
Älkää antako ihmiset ryönälle valtaa.
Ryönä on vallannut myös ektron musiikin.
Älkää antako ihmiset ryönälle valtaa.
Ektrogeddonissa kaikki ovat voittajia.
Helvetin kova tää Elektroninen joulu
Heittämällä joululaulujen kärkikastiin
Last edited by jookcha (18.12.2020 18:35)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nauratti toi biisi. Olisi voinut olla vähän lyhyempi tosin. Jussin levy myös kuunneltu, ei tuo nyt ihan minun makuuni kyllä ole
Itse en ole huumorimusiikin ystävä.
Terveisin tosikko.
jookcha wrote:Helvetin kova tää Elektroninen joulu
Heittämällä joululaulujen kärkikastiinItse en ole huumorimusiikin ystävä.
Terveisin tosikko.
Zappa kuitenkin tuntuu maistuvan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:jookcha wrote:Helvetin kova tää Elektroninen joulu
Heittämällä joululaulujen kärkikastiinItse en ole huumorimusiikin ystävä.
Terveisin tosikko.Zappa kuitenkin tuntuu maistuvan
Vakavaa ja totista taidetta on se lavalla spandexeissa pullistelu ja rääkyminenkin.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:Itse en ole huumorimusiikin ystävä.
Terveisin tosikko.Zappa kuitenkin tuntuu maistuvan
Vakavaa ja totista taidetta on se lavalla spandexeissa pullistelu ja rääkyminenkin.
Jep, Circlehän on ollut (myös) huumorimusiikkia viimeiset 15 vuotta.
dadadrlrl wrote:jookcha wrote:Zappa kuitenkin tuntuu maistuvan
Jep, Circlehän on ollut (myös) huumorimusiikkia viimeiset 15 vuotta.
Fair enough.
6000kmh. Aijai joskus sitä vielä vedettiin taidemusiikkia. Ei siitä niin kauan oo.