You are not logged in.
Kyllähän PO oli maailmanlaajuisesti omaperäsempiä juttuja kokeellisen rockin kentällä.
Tuanoi saatana.
Mikä oli omaperäsempi ku PO ekalla levyllä?
Tuanoi saatana.
Terminal pyörii ekaa kertaa aikoihin, vuoteen varmaankin. Kylläpä soundaa hyvälle SAXO.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sehän on uuden kasetin julkasupäivä jo ylihuomenna niin piti laittaa tilaukseen. Vähän riskaabeli tuo kyllä on kuulematta.
Tuanoi saatana.
Poistan itsekin kasetin todennäköisesti kuulematta, eihän tuo erityisen kova rahallinen sijoitus ole. Pyörinyt paljon muuten Lehtipapan "rap" biisi viime päivinä. Loistava styge! Tuleekohan noista uusista sooloista lättyä vai jääköhän digisinkuiksi bittihelvettiin?
Tuli kuunneltua Kumiluoti suunnilleen ekaa kertaa sitten hankinnan, joka tapahtui tottakai heti ilmestyessään. Ei muuten hullumpi, etenkään nimipiisi!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tuli kuunneltua Kumiluoti suunnilleen ekaa kertaa sitten hankinnan, joka tapahtui tottakai heti ilmestyessään. Ei muuten hullumpi, etenkään nimipiisi!
Ohan se ihan jees biisu. Tästä huolimatta vein vähän aikaa sitten noi "punk" seiskat (Kumiluoti, Mylläri, Älä kysy vaan ota) divariin. Ei kauheesti tullu kuunneltua.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Laitoin Hymiön tilaukseen. Kuulematta parempaa kuin viime vuosien hevilevyt.
Punk-seiskoja en oo aikoihin kuunnellut. Kompletistina pidän ne silti hyllyssä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Uus PO-sinkku on vahvasti "semmonen":
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Suur-Pori b-puolta kuuntelin tossa yks päivä. On kans näyte siitä kekä on taidejamittelun kuningas.
Tuanoi saatana.
Entä jos kasetti ei saavukaan viikonlopuksi
Tuanoi saatana.
Ai hitsi Hymiö on instrumentaali, eli emme saa kuulla Rätön sulosointuja
Tuanoi saatana.
Ai hitsi Hymiö on instrumentaali, eli emme saa kuulla Rätön sulosointuja
Hyvä näin.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Entä jos kasetti ei saavukaan viikonlopuksi
voimia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kuuntelen pitkästä aikaa Doktor Kettua. On hyvää syyskolinaa.
Ihan hyvää Miljard-pimputtelua tämä Hymiö.
Tuanoi saatana.
kai se viikonlopuksi saapuu ennemmin tai myöhemmin.
Mulle tuli siis tänään.
Tuanoi saatana.
Ostiko kukaan sitä uutta pakastekassua? Liekkö miten erilaista ku edelliset?
Tuanoi saatana.
NYT KUUNNELLAAN JA TUOMITAAN UUSI KASETTI!
Kyllä pelottaa
Tuanoi saatana.
Joo miljard meininki ja vielä sieltä rauhallisemmasta miljard päästä. Ei yhtä hyvä mutta ihan ok. Tässä ei tosin ollu soitossa mitään toistuvia juttuja mitä miljardilla on osittain. Taustakohina toimi vähän niinku omana elementtinä. En olisi pannut pahakseni jos tuottaja Leppänen olisi käyny vähä rumpuja koskettelemassa. A-puoli parempi, B-puolen syntsat ei kauheesti innostanu.
Ei mikään maailman tärkein levytys muttei huonokaan. 69/100.
Tuanoi saatana.
Nostan pisteytystä 73/100.
Tuanoi saatana.
Mikä aiheutti tämän neljän pisteen noston?
Mikä aiheutti tämän neljän pisteen noston?
Kuuntelin kasetin toiseen kertaan ja halusin nostaa pisteet setsemällä alkavaan.
Tuanoi saatana.
jookcha wrote:Mikä aiheutti tämän neljän pisteen noston?
Kuuntelin kasetin toiseen kertaan ja halusin nostaa pisteet setsemällä alkavaan.