You are not logged in.
vaikuttaa siltä että meitsin terminal on hävinnyt postissa, jussi sanoi kyllä että toimitukset olleet paikoin hitaita, mutta ovat lopulta tulleet perille, joten kukapa tietää. kyllähän se yksi pakettikin seikkaili yli 2 kuukautta jossain, joten jos jouluksi tän saisi, polje kusti polje
Eikös ton Rumban Thurston ja Coolius-jutun periaatteet päde myös Circleen?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihan ok tuo terminal. Menee ehkä top neljäänkymppiin circlelevyistä.
kun kattelee jotain bändikuvia sy:stä 80/90-lukujen vaihteesta niin nehän on sellasta thrift store kledjut 247 aurinkolasit vänkyräposee ja käsimerkkei meiningivä että. selkeästi rajua yritystä olla cool. en tiijä onko tässä jotain väärin.
sirkle on enemminkin duunin teemabileissä random koodarit pukeutuu hevareiksi käytyään jossain asematunnelin erikoiskaupassa. ja tässähän ei oo mitään vikaa, dorkuus on hyväksyttävää ja jopa suotavaa.
jos se on nyt sitten coolia niin ehkä en oo lukenu tarpeeks teinien lehtiä tai missä näitä cooliuksia määritellään? tuntuu että jos on cool niin tosiaan joku muu määritellyt tästä coolin. ei väärin tämäkään.
se et ei tykkää ja haluu sen takia tästä jotain vääntää niin sepäs onkin eri asia
lopulta musiikki määrää ja mä tykkään molemmista circleistä (improsekoilu "kaikki julkaistaan ilman kritiikkiä" + hevilarppeja biiseinä)
you make it you
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
se et ei tykkää ja haluu sen takia tästä jotain vääntää niin sepäs onkin eri asia
Kyllä mä ihan Circlestä tykkään tietyllä tasolla ja tietyissä raameissa. Ajattelin vaan nostaa kissan pöydälle, en vääntää väkisin änkyrästi että "yhhyhhyy".
Top5 paskimmat levyt:
3. Enharmonic intervals
KZ wrote:Top5 paskimmat levyt:
3. Enharmonic intervals
Mätäneminen ihan hiton kova Ei näin
10 Kovimmat Circlet ei missään järkässä:
- Leviathan
- Miljard
- Zopalki
- Prospekt
- Taantumus
- Forest
- Infektio
- Meronia
- Guillotine
- Tower
:center: wrote:lopulta musiikki määrää ja mä tykkään molemmista circleistä (improsekoilu "kaikki julkaistaan ilman kritiikkiä" + hevilarppeja biiseinä)
you make it you
Näin.
HIenosti sanottu
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
circle uuden wiren kannessa:
Oon varmaan viimmene ihimine maailmasa joka kuulee tän Terminalin, mutta juuh, tänään sain näppehin cd:n. Ekaa kertaa just soi.
Mä en oo vielä kuullut, mutta jossain kohtaa aion kuulla ku tulee levy levykaupassa vastaan ja on rahaa ostaa.
bzort glorf bööth
kuuntelin kerran netistä mutta vinyyli lienee hävinnyt postissa
ehkä ostan joskus cd:n sitten
Paras biisi: Imperiumi
Last edited by hezma (05.07.2017 17:04)
kuuntelin kerran netistä mutta vinyyli lienee hävinnyt postissa
Siis Ektrolta tilattu? Eikös sekä pakettiautomaattilähetyksissä että postipaketeissa ole seuranta? Maxikirjehän taitaa olla nykyään se kallein vaihtoehto, jossa siis ei edes seurantaa, mutta ei kai kukaan tuota vinyyleihin käytä?
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:kuuntelin kerran netistä mutta vinyyli lienee hävinnyt postissa
Siis Ektrolta tilattu? Eikös sekä pakettiautomaattilähetyksissä että postipaketeissa ole seuranta? Maxikirjehän taitaa olla nykyään se kallein vaihtoehto, jossa siis ei edes seurantaa, mutta ei kai kukaan tuota vinyyleihin käytä?
Ektrolta tulee vinskat maxina.
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:kuuntelin kerran netistä mutta vinyyli lienee hävinnyt postissa
Ektrolta tulee vinskat maxina.
Selevä juttu sit se. Vinkatkaa joku pakettiautomaatista.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
10 Kovimmat Circlet ei missään järkässä:
- Leviathan
- Miljard
- Zopalki
- Prospekt
- Taantumus
- Forest
- Infektio
- Meronia
- Guillotine
- Tower
Olikos se aikoinaan nuorgamin sivuilla kun Infektio oli tylytetty tyyliin "paskinta ikinä" ja nolla pistettä.
Tänään oli saunakuuntelemisena. Hyvä levy, neljä tähteä, ehkä vähän varjoon jäänyt kataloogissa.
Olikos se aikoinaan nuorgamin sivuilla kun Infektio oli tylytetty tyyliin "paskinta ikinä" ja nolla pistettä.
Tänään oli saunakuuntelemisena. Hyvä levy, neljä tähteä, ehkä vähän varjoon jäänyt kataloogissa.
onko sulla stereot saunassa?
KZ wrote:Olikos se aikoinaan nuorgamin sivuilla kun Infektio oli tylytetty tyyliin "paskinta ikinä" ja nolla pistettä.
Tänään oli saunakuuntelemisena. Hyvä levy, neljä tähteä, ehkä vähän varjoon jäänyt kataloogissa.onko sulla stereot saunassa?
KZ:lle Musan kuuntelu saunassa on joskus ihan parasta. Usein tahtoo kyllä olla hiljaisuudessakin, mutta varsinkin jos olen yksin mökillä niin saatan tuoda pienen mankan lattiarajaan lähelle ovea jossa se on suojassa kuumuudelta ja kosteudelta. Ja CCH-treenien yhteydessä sauna/musasessiot kestävät melkein pidempään kuin itse treenit (mikä voi myös selittää jotain asioita).
Mökillä on vanhan rantasaunan ovenpielessä joku käppänen varmaan jonku valittujen palojen tilaajalahjana tullut ministereo, siitä on hyvä kuunnella radiota kun kaikki kuulostaa kähinältä. Metalliliitto kun oli päällä niin oli että jepulis nyt sitä ensimmäistä kertaa oikeasti ollaan bläkkiksen ytimesä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
KZ wrote:Olikos se aikoinaan nuorgamin sivuilla kun Infektio oli tylytetty tyyliin "paskinta ikinä" ja nolla pistettä.
Tänään oli saunakuuntelemisena. Hyvä levy, neljä tähteä, ehkä vähän varjoon jäänyt kataloogissa.onko sulla stereot saunassa?
Hyvin kuuluu oven ulkopuoleltakin.
ba wrote:KZ wrote:Olikos se aikoinaan nuorgamin sivuilla kun Infektio oli tylytetty tyyliin "paskinta ikinä" ja nolla pistettä.
Hyvin kuuluu oven ulkopuoleltakin.
Amatööri
Uus Circle kuulosti kyllä hiton hyvältä kun sen tuossa striimasin. Fyysinen omistajuus saa kuitenkin odottaa Korjaamo-keikkaan asti.
Oliks muuten tää jo?
Sent from my iPhone 16
Nyt saa Terminalia taas kaupoista. Kaveri kaljoitteli viikonloppuna ja kuunteli tätä levyä, niin hänellä tuli vahvasti mieleen 70-luvun Scorpions sekä Uriah Heep. No, olihan Lonesome Crow jossakin määrin myös krautrokkia.