You are not logged in.
[quote:469cffcc5e="shanks"][quote:469cffcc5e="jookcha"]
Maailman huonoin elokuva. [/quote:469cffcc5e]
Ei oo. [/quote:469cffcc5e]
Ei todellakaan!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
No jätin joskus puolivälissä kesken.
10 items or less. Kiva feel good pätkä. Tykkäsin.
Viikko sitten psykoshanksilla taisin jotain tihrustaa. Seuraavaks vois Children of menin hommata nähtäväksi.
Varikset komentavat
Pidä huivista kiinni, Tatjana Harjun nuorisotalon pihalla
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c77eb543ba="aqzu"][quote:c77eb543ba="upsetter"]
paras elokuva ikinä![/quote:c77eb543ba]
No helou, ei sentään.[/quote:c77eb543ba]
eri, koska ponterosa on parempi.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tuli pakottava tarve katsoa tämä:
Toinen katselukerta oli vieläkin parempi.
Perjantaina King Kong Canalilta, oli aivan vitun huono. Rahaa oli upotettu vaikka kuinka, mutta kysymys kuuluu mihin ne on menny, ei ne spessu efjektit niin siistejä ollut **
Lauantaina Deja Vu, hyvä jännäri itseasiassa parempi kuin odotin. Tätä ei kannata kyllä katsoa jos seurasta löytyy joku "ei toi oo mahollista" viisastelija ***1/2
[quote:c62a6472a6="nametaken_"]Tuli pakottava tarve katsoa tämä:
Toinen katselukerta oli vieläkin parempi. [/quote:c62a6472a6]
Mä katson ton aina kahden vuoden välein. Viime vuonna jäi väliin joten pitäisi kai tässä lähiaikoina taas.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
An Officer and a Gentleman - 3½/5
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:4843f78715="nametaken_"]Tuli pakottava tarve katsoa tämä:
Toinen katselukerta oli vieläkin parempi. [/quote:4843f78715]
Kirja oli niin perseestä, että en ole elokuvaan edes koskenut.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:90e907840f="noiseidea"]Kirja oli niin perseestä
Väärissä mielipiteissä nämä.[/quote:90e907840f]
smaa.
"A repo man's always intense"
[quote:aece6c2237="noiseidea"][quote:aece6c2237="nametaken_"]Tuli pakottava tarve katsoa tämä:
Toinen katselukerta oli vieläkin parempi. [/quote:aece6c2237]
Kirja oli niin perseestä, että en ole elokuvaan edes koskenut.[/quote:aece6c2237]
ei kannata katsoa, paskaa molemmat. kumma kun ei tartte kuin heittää perustylsään romanttinen hassuttelu-genreen pari indiepop-viittausta ja sit siitä yhtäkkiä SAA pitää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Harmi kun esim. Neljät häät ja yhdet hautajaiset -elokuvassa ei ole indiepopviittauksia, niin en kehtaa tunnustaa, että tykkäsin siitä joskus aikanaan ja se odottaa nyt videolla pian tapahtuvaa uusintakatselua.
Niin tuossa kirjassahan ei paljonkaan indiepopilla juhlita, elokuvaa on vähän räätälöity niiltä(kin) osin. Parhautta molemmat yhtä kaikki.
Joo, kyllä itsekin tulee katsottua High Fidelityä säännöllisin väliajoin, leppoisaa hauskuutusta kaikin puolin. Kirja oli hieman pettymys toisaalta kun sen leffan jälkeen luki, ehkä odotti sen vievän indiejuttuja vielä pidemmälle.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:40a9ce3c15="HUIG"][quote:40a9ce3c15="noiseidea"][quote:40a9ce3c15="nametaken_"]Tuli pakottava tarve katsoa tämä:
Toinen katselukerta oli vieläkin parempi. [/quote:40a9ce3c15]
Kirja oli niin perseestä, että en ole elokuvaan edes koskenut.[/quote:40a9ce3c15]
ei kannata katsoa, paskaa molemmat. kumma kun ei tartte kuin heittää perustylsään romanttinen hassuttelu-genreen pari indiepop-viittausta ja sit siitä yhtäkkiä SAA pitää [/quote:40a9ce3c15]
Aika lailla sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:7421dcdff8="lintumies"]Harmi kun esim. Neljät häät ja yhdet hautajaiset -elokuvassa ei ole indiepopviittauksia, niin en kehtaa tunnustaa, että tykkäsin siitä joskus aikanaan ja se odottaa nyt videolla pian tapahtuvaa uusintakatselua.
[/quote:7421dcdff8]
Hieno elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Omistan muuten High Fidelityn sekä vhs- että dvd-muodossa... Kumpaakaan en ole vielä katsonut, mutta silti olen nähnyt "sen" ainakin kolme kertaa. Ja kirjan olen lukenut pari-kolme kertaa (en tosin suomeksi, kun suomennos näytti huonolta sen jälkeen, kun olin itse yrittänyt suomentaa pätkiä kirjasta yhdellä käännöskurssilla).
offtopikspåm vaan
[quote:147c8e5635="ginipoika"][quote:147c8e5635="lintumies"]Harmi kun esim. Neljät häät ja yhdet hautajaiset -elokuvassa ei ole indiepopviittauksia, niin en kehtaa tunnustaa, että tykkäsin siitä joskus aikanaan ja se odottaa nyt videolla pian tapahtuvaa uusintakatselua.
[/quote:147c8e5635]
Hieno elokuva. [/quote:147c8e5635]
Muuten kyllä, mutta Andie McDowell
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:8ebe50d679="tigrushka"][quote:8ebe50d679="ginipoika"][quote:8ebe50d679="lintumies"]Harmi kun esim. Neljät häät ja yhdet hautajaiset -elokuvassa ei ole indiepopviittauksia, niin en kehtaa tunnustaa, että tykkäsin siitä joskus aikanaan ja se odottaa nyt videolla pian tapahtuvaa uusintakatselua.
[/quote:8ebe50d679]
Hieno elokuva. [/quote:8ebe50d679]
Muuten kyllä, mutta Andie McDowell [/quote:8ebe50d679]
Ensimmäistä kertaa täysin ERI
Andie McDowell
en ole kolmekybänen emoboy
Yritin katsoa Fantastic Fouria, mutta vajaan tunnin kohdalla dvd alkoi pätkiä niin pahasti, että se siitä sitten. Jossain tätä on jo mietittykin, mutta miten ihmiset levyjä oikein käsittelee, kun tulee tuollaista jälkeä takapuolelle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Yritin katsoa Fantastic Fouria, mutta vajaan tunnin kohdalla dvd alkoi pätkiä niin pahasti, että se siitä sitten. Jossain tätä on jo mietittykin, mutta miten ihmiset levyjä oikein käsittelee, kun tulee tuollaista jälkeä takapuolelle.
Walk the Line ihan sama juttu. Äh, pitää kai kävellä Filmtowniin valittamaan.
[quote:c422eec52f="noiseidea"]Yritin katsoa Fantastic Fouria, mutta vajaan tunnin kohdalla dvd alkoi pätkiä niin pahasti, että se siitä sitten. Jossain tätä on jo mietittykin, mutta miten ihmiset levyjä oikein käsittelee, kun tulee tuollaista jälkeä takapuolelle.
Walk the Line ihan sama juttu. Äh, pitää kai kävellä Filmtowniin valittamaan.[/quote:c422eec52f]
Jatkan monologiani. Oiskohan silti soitin paskana, kun moitteeton Takaikkunakin pätkäisi äsken kerran kun testiksi vähän pyöritin. Pitänee katsoa alusta ja kokonaan.
[quote:b5b7d8f62b="noiseidea"][quote:b5b7d8f62b="noiseidea"]Yritin katsoa Fantastic Fouria, mutta vajaan tunnin kohdalla dvd alkoi pätkiä niin pahasti, että se siitä sitten. Jossain tätä on jo mietittykin, mutta miten ihmiset levyjä oikein käsittelee, kun tulee tuollaista jälkeä takapuolelle.
Walk the Line ihan sama juttu. Äh, pitää kai kävellä Filmtowniin valittamaan.[/quote:b5b7d8f62b]
Jatkan monologiani. Oiskohan silti soitin paskana, kun moitteeton Takaikkunakin pätkäisi äsken kerran kun testiksi vähän pyöritin. Pitänee katsoa alusta ja kokonaan.[/quote:b5b7d8f62b]
Voi hyvinkin olla soitin. Halvat tai vanhat soittimet alkavat välillä oireilemaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Voi hyvinkin olla soitin. Halvat tai vanhat soittimet alkavat välillä oireilemaan.
Sehän se taitaa paskana olla. Lystiä.
Mutta onneksi en ehtinyt lähteä Filmtowniin valittamaan, sitten kun tyttö ois tsekannut levyn ja toiminut moitteetta, ois ollut nolo meininki.
Viikset (Carrere)
Huikee kirja toi Viikset mun mielestä, en tiedä olisinko pystynyt nauttimaan elokuvasta sitten enemmän jos en ois sitä ikinä lukenut - nyt ei toi leffa tuntunut kovin kaksiselta, vaikee ymmärtää miksi se halusi ohjata omasta huipusta kirjastaan tommosen vähän tylsän ja juurikin pintapuolisen, pikakelausmaisen pätkän, jossa ei tavoitettu mitään samoja raivokkaan vainoharhasia fiiliksiä mitä siinä tekstissä. Ehkä se halus muuttaa sen lopun sitten vaan emmätiä.
Sen sijaan Tarkovskin Solaris siihen perään oli ihammahtava, edellinen katsomisyritys joskus viitisen vuotta sitten jäi hämäräksi, nyt vihdoin paikkasin tän puutteen. Huh sentään, huippuu! Se maailman pisin ajokohtaus kaupungin halki
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.