You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
:peuk::peuk:
ihan jepa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Näistä aiheista olisin odottanut ohjaajan saavan vähän enemmänkin irti.
Last edited by interuptor bastardo (16.01.2017 01:49)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ihan sairaan hyvä
Last edited by jookcha (17.01.2017 09:46)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 … c84ae0.jpg
Katsoinpa tuossa pitkänä viikonloppuna noi kaikki - kakkosen ja kolmosen ekaa kertaa. Ykkönen oli kestänyt aikaa ok ja hyvä leffahan toi on. Toki ton aikanaan kovat tehokeinot on niin ryöstöviljelty, että ei potkinut kauhean kovaa mutta toimii. Kakkonen oli sitten ihan kauheata tuubaa, stoori meni mihin meni ja tehokeinot vedettiin mämmipotenssiin. Kolmonen oli astetta parempi, CGI-rymistely oli kelvollista ja ilmapotkutappeluita oli siedettävän vähän.
I
II
III
Tämä vielä perään. Ei suuresti heiluttanut suuntaan tai toiseen, ihankivaa taustaa antologiamuodossa, mutta siinäpä se.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katsastus
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tallinnfilm-tuotantoa vuodelta 1979! Strugatskyn veljesten kirjan perusteella. Mä tykkäsin, ehkä stoori oli vähän pliisu, mutta kuva-anti ja muuten tunnelma oli aika mainio. Löytyy YouTubesta ja tästä neuvostoleffojen arkistosta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
La La Land
Noah
erikoismeininki
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
oho tuli katsottua easy rider ja sairaan kaunis maailma, siinähän ne, ensin mainittu oli parempi.
:peuk:
Puolentoista tunnin monologi! Jumalauta mikä mötkö!
Hyvää fiktiivisen nixonin känniraivoamista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
liikutuin
hienoa mieskuvaa, onks tää nyt sit post-alfaa? en tiiä mut varmaan jarmuschin paras leffa sitten ghost dogin.
Last edited by jookcha (24.01.2017 10:37)
Elle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … ilm%29.png
liikutuin
hienoa mieskuvaa, onks tää nyt sit post-alfaa? en tiiä mut varmaan jarmuschin paras leffa sitten ghost dogin.
Jarmuchin leffoista en ihan kauheesti tykkää, mutta tämä on kieltämättä äärimmäisen kiinnostavan kuuloinen.
Jarmuchin leffoista en ihan kauheesti tykkää.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … ilm%29.png
liikutuin
Ghost Dogista en ihan kauheasti tykkää, mutta onhan tää varmaan paras Jarmusch sitten Broken Flowersin.
Last edited by interuptor bastardo (24.01.2017 17:25)
Researching the film was difficult for Resnais, who suffered nightmares from filming and found himself waking up screaming in the night
Last edited by jookcha (25.01.2017 00:06)
Toni Erdmann
Aivan mielettömän hyvä!
Arrival 2 / 5
La La Land 2½ / 5
Last edited by E (27.01.2017 23:55)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Lapsuuteni suosikki ja edelleen yksi parhaista.
Toni Erdmann
Aivan mielettömän hyvä!
äsken työviikon päätteeksi tämä:
oli hyvä, tulee varmaan katsottua joskus uudelleenkin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ant Man
pl
Swiss Army Man
Velvet Goldmine - jepa
Thief - vitu kowa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!