You are not logged in.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Spy Hard
Iha ok
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Predestination
Ennnalta-arvattava aikamatkustushömppä. Looper oli parempi.
et arvannu loppua?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Firon wrote:Predestination
et arvannu loppua?
Looperissa arvasin sen ihan lopun, mutta tässä Predestinationissa monet juonikuviot arvasi jo hyvissä ajoin. Eikä ennalta-arvattavuus ole aina huono asia elokuvassa, mutta mun mielestä Looper oli aikamatkustusleffana viihdyttävämpi.
barton_funk wrote:Firon wrote:Predestination
et arvannu loppua?
Looperissa arvasin sen ihan lopun, mutta tässä Predestinationissa monet juonikuviot arvasi jo hyvissä ajoin. Eikä ennalta-arvattavuus ole aina huono asia elokuvassa, mutta mun mielestä Looper oli aikamatkustusleffana viihdyttävämpi.
Predestination on vähän kiinnostanut. Vaikka täällä ollaan kriittisiä, niin ehkä katson sen jossain vaiheessa.
Looper oli minusta hyvä. Oikeastaan sen suurin ongelma oli se, että kun Bruce Willis esiintyy aikamatkustusfilmissä, niin vertailukohdaksi tulee 12 apinaa. Ja se on useimmille elokuville vähän liian kova vertailukohta.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
45 Years
Lähes täydellinen.
Leijonasydän ihan ok 2/5 kamaa
Hooyah. Vitu awesome snaippailla pahiksia. Toimintaleffana kohtalainen, sisältö aika köykäinen. Ei ihan niin paha sotasankariglorifointi kuin pelkäsin, mutta en mä tuossa hirveästi kritiikkiäkään nähnyt.
The Hateful Eight
Forbidden Zone
Aijai, parasta hulinaa ikinä.
meh
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Color Me Kubrick
ei niin hyvä kuin muistin
ihan ok.
blah.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sergio Corbucci - Minnesota Clay (arkiston colttikonsertti)
The Kingdom of Dreams and Madness :peuk:
Home Alone :peuk:
Wadjda
Ompelijatar
Queen of Earth
Double Indemnity
Double Indemnity
:peuk:
pitkästa aikaa Almodóvarin Laberinto de pasiones