You are not logged in.
Mä katsoin kans Mafiaveljet alkuvuodesta ekaa kertaa. Ei ollut kehujen arvoinen
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eipä ollut järin häävi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jos oot joskus kelannu et olis leffa jossa hal9000 raiskais naisia ja yrittäis saada niitä raskaaks ni tää on sit varmaan se. aika hölmö, mut iha hyvä
meh
Life is Sweet
Mike Leigh
^^ sama
oikeen menevä vakoilujännäri, vaikka 20 minuutin romantiikka osasta ois voinu leikkaa puolet pois
olipa harvinaisen ruma cgi. leffa muuten pl.
ihan ok
Pleasantville
ihan pleasant, mut liian pitkästi junnataan pointtia
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ohjaaja on Wes Craven ja käsikirjoittaja Kevin Williamson. Lopputulos: ihmissusuversio Screamista. Christina Ricci ja Jesse Eisenberg olivat rooleissaan ihan hyviä, vaikka on heiltä nähty paljon parempaakin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Urho Ghettonen wrote:
tää ja tää
ihan pl
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Hitchcock
Kovin turha tekele. Onneksi ei ollut liian pitkä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Fifty Shades of Grey
ihan mielenkiintoinen, vaikka jossain vaiheessa meinas hieman unettaa.
Last edited by interuptor bastardo (04.06.2015 11:38)
Mad Max: Fury Road
Leffa oli 2D:nä huomattavasti parempi. Katsellessa tajusin, miksi juuri tämä ei sovi 3D:ksi. Koko leffahan on pelkkää sivuttaissuuntaista liikettä. 3D toimii ainoastaan paikallaan olevassa kamerassa, vaikka siinäkin koko efektiin toki kyllästyy vartissa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Laitetaas kuva joka näkyy:
ja olihan tämä hyvä, kuten Cannon-tuotannolta sopii odottaa
Layer Cake
Ihan hyvä.
Unfinished Business
EKEK Sika säkissä 2015:
Lake of Dracula
Reilu peli
Katkera vuosi
Haluatko rakastella kanssani?
The Man with Icy Eyes
Briljantti Rock
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mad Max: Fury Road
Leffa oli 2D:nä huomattavasti parempi. Katsellessa tajusin, miksi juuri tämä ei sovi 3D:ksi. Koko leffahan on pelkkää sivuttaissuuntaista liikettä. 3D toimii ainoastaan paikallaan olevassa kamerassa, vaikka siinäkin koko efektiin toki kyllästyy vartissa.
3D toimii parhaiten z-akselin suuntaan liikkuvissa kamera-ajoissa, joita Tintissä (tähän astisistä ylivoimaisin 3D) on useita.
en ole kolmekybänen emoboy
Splice
Alien meets parisuhdeonkelmat
Last edited by barton_funk (07.06.2015 20:10)
Saturday Night Fever