You are not logged in.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … outENG.jpg
Salaliittoja ja giallo vaikutteita. Travolta ärsyttää jotenkin aina, nancy allen on hey qt. kova oli
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Muistan tosta leffasta vaan sen kun Cobretti leikkaa saksilla pizzaa
Suhteellisen keskinkertainen länkkäri vanhaan "intiaanit ovat pahoja ja valkoiset hyviä, vaikka myös intiaanien joukossa on joitakin hyviä ja valkoisten joukossa joitakin pahoja" -tyyliin. Takakansitekstissä filmiä väitettiin trilleriksi ja sitä kuvailtiin tyylillä, jossa oli jopa kauhuelokuvamaisuutta. Ihan länkkäri se silti oli.
Pusher
kova
Klassikko.
Hesarin arvostellija - oisko ollut jopa itse Fränti - antoi aikanaan Ylen tv-esityksen yhteydessä yhden tähden. "Näin vastenmielistäkö pohjoismainen nykyelokuva todella pahimmillaan on?" tms
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
jookcha wrote:Pusher
kovaKlassikko.
Hesarin arvostellija - oisko ollut jopa itse Fränti - antoi aikanaan Ylen tv-esityksen yhteydessä yhden tähden. "Näin vastenmielistäkö pohjoismainen nykyelokuva todella pahimmillaan on?" tms
tämä kommentti olis sopinu tossa hetki sitten katsomaani elokuvaan 21 tapaa pilata avioliitto
Katkennut petsari wrote:jookcha wrote:Pusher
kovaKlassikko.
tämä kommentti olis sopinu tossa hetki sitten katsomaani elokuvaan 21 tapaa pilata avioliitto
Joku vois näyttää Fräntille Pusher kolmosen!
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Pusher II
kova tääkin
He ovat paenneet
hyvin pärisi edelleen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
After Fall, Winter
Toki Lizzie Brocheré
Ja toki Eric Schaeffer
Last edited by leposi (09.02.2015 13:25)
iha jees.
pl. ryan reynolds
huh-huh
Tuo Sergei Paradzanovin Menneitten sukupolvien varjot on viimeisin katsomani elokuva, ja oli todellakin huima. Huomennahan saman ohjaajan elokuvien sarja taas Yle Teemalla jatkuu.
Onhan näitä vastaavanlaisia nähty, mutta hyvää viihdettä silti.
Toimii yhä ihan ok
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Antonioni-vaikutteinen eroottinen psykologinen draama ja joka fudisfanin Bergman-leffa: AC Milanin Ruotsin vierailulla ystävyysmatsin merkeissä IFK Norrköpingiä vastaan italialaiset oli kiidätetty bussilla Röda Kvarniin leffaa katsomaan
huh huh :peuk::peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Marcel Carné - Synnin palkka
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nauroin paljon.
Pusher 3
en voi hyvin
Hellboy
hemmetin tylsä otin torkut puolvälissä.
Gravity
nyt kyllä varmasti typerimpiä näkemiäni elokivia. 0/5.
Gravity
nyt kyllä varmasti typerimpiä näkemiäni elokivia. 0/5.
niin no jostain läppärin näytöltä katottuna varmaankin näin. mulle oli valkokankaalta katsottuna ihan sama mitä siinä juonessa käy, mutta jo visuaalisesti oli niin hieno + tuntu vatsan pohjassa monet asiat -> 4/5
Gravity 3/5
ihan ok twistiin asti. elijah woodin ja macaulay culkinin serkkupoika on paljon parempi tällänen
paras
yhistellään vähän legendiä, princess mononokee ja lotria ja varmaan kaikkia mahollisia fantasialeffoja. en kattois toista kertaa
Mietin etukäteen, että miten Cubelle voidaan tehdä jatko-osa toistamatta sitä juttua sellaisenaan. Kyllähän tämä oli käytännössä sama filmi, pelkästään vähän futuristisempana. Oli se silti viihdyttävä. Ykkösosa oli oikeasti loistava. Kakkososa olisi saattanut olla yhtä hyvä, jos en olisi nähnyt ykköstä ensin.
oikein hyvä oli
visuaalisesti siistimpi ku suspiria, käsikirjotukseltaan ei ja tässä on jotain fulci tason tyhmiä kohtauksia
david ayer taitaa tykätä näistä paha kyttä leffoista. ihan ok
Säännönmukaisesti petyn karvaasti kaikkiin A&B Strugatski -filmatisointeihin (näin Stalkerin - jota rakastan kirjana - ekaa kertaa joskus 14-vuotiaana ENKÄ TAJUNNUT VITTU MITÄÄN), uskaltaiskohan tuota koittaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta