You are not logged in.
Ihan jeez tokallaki kerralla
Iha jees
Iha jees näin viideltä aamulla
Last edited by hrmunoita (26.12.2014 17:36)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Saimaa-ilmiö taas kerran
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Maps to The Stars
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Departed
-Edellisestä katsomiskerrasta joku 6 vuotta ja silloin vihasin silmittömästi. Nyt tää oli ihan toimiva, vaikka vähän ois voinu tiivistää.
The Breakfast Club
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
viehko
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ai vittu Cabin Boy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
aika tylsä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaksi päivää, yksi yö
-hemmetin hyvä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kaksi päivää, yksi yö
-hemmetin hyvä
Jäi kesken, ei jaksanu kahtoo loppuun
ihan ok
Ihan hyvä, paitsi olis ehkä ollut vielä parempi realistisempana ja tylympänä
No millainen toi Interwiev sitten oli? Niin vaikuttava, että vois sodan aloittaa?
Kerro Ydis
No millainen toi Interwiev sitten oli? Niin vaikuttava, että vois sodan aloittaa?
Kerro Ydis
no sellainen ihan hassu, hölmö komedia. samojen tekijöiden this is the end oli hauskempi, mutta kyllä tämäkin ihan viihdytti.
Die Große Ekstase des Bildschnitzers Steiner
-Herzogin dokumentti mäkihyppääjä Walter Steinerista. Popol Vuhin musat, tietysti. vähän kyl pitkästytti vaikka tän kesto oli vaan 45min
Taulukauppiaat
-tosi mainio :peuk:
Last edited by jookcha (28.12.2014 23:24)
hobitti 3, 5/5
American: The Bill Hicks Story
Ihan pl.
pl
:peuk:
Ihan ok. Odotin enemmän koska Keanun Skrillex-fleda
aivan hyvä
ihan jees
en tiiä kumpi on kovempi jätkä, darkseid vai thanos