You are not logged in.
ydäri on kyllä foorumin roskaleffojen kruunaamaton kuningas.
ydäri on kyllä foorumin roskaleffojen kruunaamaton kuningas.http://www.fifapolonia.pl/forum/images/ … salute.gif
Kruunaappas
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Viihdytti
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei Guest / Levy tuotokset ole roskaleffoja
jep. tuo näyttelijäporukka mikä noissa kaikissa leffoissa on, on kyl kokonaisuutena ehkä paras koskaan? ainakin hauskin.
Tykkäsin, mut en tykänny paikoitellen ihan turhista taustamusavalinnoista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
oli vaikuttava, mutta varsinkin lopussa höpsö
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
juuh mut kyllä siinä oli ihan jänniä pointteja, vaikka ei siitä ehkä uudeksi 2001:ksi ole yrityksestä huolimatta.
:peuk:
kosmista menoa ja tissejä
Liquid Sky
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
barton_funk wrote:
juuh mut kyllä siinä oli ihan jänniä pointteja, vaikka ei siitä ehkä uudeksi 2001:ksi ole yrityksestä huolimatta.
juuh kyllä se skifin ystävälle on ehdoton katseltava. varsinkin teatterissa.
Last edited by barton_funk (13.11.2014 21:00)
Route Irish
Äh, olipa huonohko.
Hienosti koreagrifoituja kohtauksia, ja propsit Spaceylle laulamisesta, mutta lopputuloksena oli melkoisen teennäinen kökkö elokuva.
5/5 nautin tästä
huh-huh. tuskallinen kokemus.
ihan kiinnostava kotimainen rikosdraama, joka oli kuitenkin pilattu paskasti kirjoitetulla dialogilla
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
5/5 nautin tästä
lemppari jodorowsky
hrmunoita wrote:5/5 nautin tästä
lemppari jodorowsky
meil samit
DEVILETERNAL wrote:hrmunoita wrote:5/5 nautin tästä
lemppari jodorowsky
meil samit
5/5 dialogi jäbillä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ei vedä läheskään vertoja Le Cercle Rougelle, mutta huonompikin Melville on kuitenkin Melville
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
:peuk:
arvio vielä!
pl
ihan jees
ei tällästä pitäs kattoa darrassa
Day of the Jackal
Klassikkoleffa, muistan nähneeni tän kersana telkkarista ja vaikutus oli kova. Toimii vieläkin. Vanhat ranskalaiset leffat on jänniä, tuntuvat tapahtuvan aivan omassa maailmassaan johtuen pääasiassa omituisista autoista.
Watchmen
Pelonsekaisin tuntein aloitin tän, mutta tykkäsin loppujen lopuksi. En ole lukenut sarjakuvaa aikoihin, joten sinänsä ei ole rahkeita vertailulle (jos se nyt niin tärkeää edes olisi), mutta oishan tosta paljon lussummankin voinut tehdä. Paljon tuntemattomia näyttelijöitä, josta ei ainakaan haittaa ollut kokonaisnautintoa ajatellen.
Last edited by noiseidea (20.11.2014 12:40)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.