You are not logged in.
[quote:0edd210b2d="ILR"]Pan's Labyrinth
Lisäksi vastoinkäymiset tapahtuvat vain siksi että ne tapahtuvat, sen kummemmin pohjustamatta.[/quote:0edd210b2d]
No emmätiä, ehkä ne vastoinkäymiset tapahtuivat koska mitä muuta olisi voinut tapahtua. Näin se menee, sodassa ja silleen, paskaa kaikki on vaan. Aika erilainen leffa oli kuin millaisena sitä mainostettiin, mun mielestä hyvä ja omaperäinen sisällissota-draama. En tunne Francon tekoja enkä naiseksi kasvamisen rituaalia kovin hyvin. Väreiltään ja silleen ihan saatanan komia juu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Olihan tossa jackassissa paljon sellaistakin mitä en olisi halunnut nähdä, mutta on niillä välillä ihan käsittämättömän hyviä juttuja
Varikset komentavat
snakes on a plane
Last Waltz menossa, hienoo menoo mut taidan kohta feidata...orkl!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kill Bill: Volume 2 (extended edition - hämmästyttävät 45 sekuntia pidempi) - 4½/5
Close Encounters of the Third Kind (collector's edition) - 5/5
Good Will Hunting - 4½/5
Eilen katsoin täysin suunnittelematta Scary Movie kolmosen kun tuli telkkarissa. Yllättävän monta repsähdystä tapahtui.
Last King Of Scotland
Oli aika lailla hyvä leffa. En juurikaan Ugandan tilanteesta tiennyt ennen tuota elokuvaa ja näköjään sielläkin oli/on asiat yhtä vituillaan kuin liian monessa muussakin maassa. Oli silti aika mielenkiintoinen näkökulma diktaattorin sekoiluja seurata naivin seikkailijanuorukaisen kautta. Suosittelen katsomaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Bitter Moon melkeen kokonaan eilen telkkarista
Hyväntuulisen söpö elokuva
Reds - 4/5
Hieman liian pitkä (195 min), ja niitä "todistajia" ilman olisi pärjätty hyvin, mutta kokonaisuutena mielenkiintoinen ja jopa hieman koskettavakin elokuva. Monet Venäjä-kohtauksista oli kuvattu Suomessa. Taisi olla Åke Lindmanillakin pieni osa elokuvassa. Parempi kuin David Leanin ohjaama Doctor Zhivago.
Matti
Olihan tuo tuskaista katsottavaa...yyh
Pan's Labyrinth
Aika hyvä. Pitääpä vähän lueskella juttuja ja kattoa sitten uudestaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Threads
Varikset komentavat
Die xue jie tou (Bullet in the Head) - 4/5
Bad Santa (theatrical cut) - 3½/5
Eilen The Queen, tänään Muiden elämä. Molemmat hyvei.
thank you for smoking
iha jees
Eilen The Queen, tänään Muiden elämä. Molemmat hyvei.
Muiden elämä oli kyllä tosi hyvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:811863e686="noiseidea"]
Muiden elämä oli kyllä tosi hyvä.[/quote:811863e686]
Oli! Mutta odotin siltä ehkä jopa vielä hippusen enemmän. Oon kuullut siihen liittyen niin kreisiä hehkutusta. Mutta olihan se tosi tosi mainio.
[quote:65887dce20="looramerri"][quote:65887dce20="noiseidea"]
Muiden elämä oli kyllä tosi hyvä.[/quote:65887dce20]
Oli! Mutta odotin siltä ehkä jopa vielä hippusen enemmän. Oon kuullut siihen liittyen niin kreisiä hehkutusta. Mutta olihan se tosi tosi mainio.[/quote:65887dce20]
Mä oon niin nihilisti, että ei paljon hehkutukset vaikuta tai tartu. No joskus ehkä.
Mun mielestä se oli helvetin kiinnostava historiallisena tirkistelynä siihen meininkiin, mitä Itä-Saksassa joskus oli. Se vaan on mielettömän... kiehtovaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tristana ja mukana tullut dokkari
Hieno...ylläri? Vanha, lopulta ideaaleistaan löystävä sika ja Catherine Deneuve
Vois käydä joskus Toledossa
Ace Ventura, Pet Detective
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Paskat katsoit. Kirjoitit kevyen musiikin topikkiin vähän aikaa sitten
Kevyt paluu arkeen
Jesus Christ, Vampire Hunter
Jesse vetää kung-fu tyyliin vampyyrejä ja ateisteja pataan aisaparinaan El Santos -niminen vapaapainija. Vähän liian pitkä mutta muuten oikein viihdyttävää no budget -kökköilyä.
"The Power of Christ Impales You"
Sent from my iPhone 16
[quote:3c817014fa="noiseidea"]
Mun mielestä se oli helvetin kiinnostava historiallisena tirkistelynä siihen meininkiin, mitä Itä-Saksassa joskus oli. Se vaan on mielettömän... kiehtovaa.[/quote:3c817014fa]
Toki, mutta mielestäni leffa ei täysin vastannut sitä, mitä se meininki Itä-Saksassa joskus oli. Oli se sinnepäin, mutta.
En tosin ollut paikalla, notta vitustakos minä tiän.
Hauptmann Wiesler oli kyllä symppiksin mies evah!
Lady and the Tramp - 4½/5
Marnie - 3/5
Fast Times at Ridgemont High (1982)
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:c46d4021de="börjeslandet"]Fast Times at Ridgemont High (1982)
Näin vain vähän lopusta
Judge Reinhold [/quote:c46d4021de]
Pheobe Catesin tisut
en ole kolmekybänen emoboy