You are not logged in.
[quote:08b89f04d8="jookcha"][quote:08b89f04d8="leposi"]Tuli mieleen, että onkos joku nähnyt Battle Royalen jatko-osaa? Mulla on hirvee pakkomielle hommata se eka tänään. Teinit tappamassa toisiaan auttaa kaikkeen vitutukseen ja sen sellaiseen. Onko se luonnollista?
Eiq oliko siitä ees jatko-osaa, orkl?[/quote:08b89f04d8]
On siitä jatko-osa. Oon ehkä nähny, en oo ihan varma . Se ykkönen on aika perseestä.[/quote:08b89f04d8]
pah. Ykkönen on ihan huippu! Käytän sitä terapiaan kun vituttaa. Nyt vihdoinkin omistan sen, joten voin kattoo joka päivä.
[quote:7c0711ab2f="turkele"]Eiks niitä jatko-osia ole varmaan kymmene..?
Ykkönen oli toki ihan huippu!½[/quote:7c0711ab2f]
Se ykkönen oli paras niiden ekan demon aikoihin, kun pääsi ihan alkuvaiheessa hehkuttamaan. Sitten ne myi itsensä ja oli joka lehden kannessa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eiks niitä jatko-osia ole varmaan kymmene..?
Tähän mennessä vain yksi.
[quote:ad91d0a3fb="turkele"]Eiks niitä jatko-osia ole varmaan kymmene..?
Tähän mennessä vain yksi.[/quote:ad91d0a3fb]
Onko se hyvä?!
[quote:dc63dd8319="Sidewalker"][quote:dc63dd8319="turkele"]Eiks niitä jatko-osia ole varmaan kymmene..?
Tähän mennessä vain yksi.[/quote:dc63dd8319]
Onko se hyvä?![/quote:dc63dd8319]
En ole nähnyt, mutta enpä ole myöskään kuullut kenenkään kehuvan kyseistä tuotosta.
Pakko hieman kehua toissaviikon perjantaina katsottua Lawrence of Arabia -elokuvaspektaakkelia. LoA:n katsominen oli hieno, erittäin hieno kokemus. Parhaimmillaan elokuva on kokemus, joka vie pariksi tunniksi - tässä tapauksessa 227 minuutiksi - omaan maailmaansa. Pitkästä kestostaan huolimatta LoA eteni hyvin rattoisasti eikä pitkästymistä ollut havaittavissa juurikaan missään vaiheessa.
Ensimmäinen anam-elämys oli se, kun ensimmäistä kertaa katsojalle näytetään aavikko kaikessa komeudessaan ja hieno musiikki soi. Otosten sommittelu, kameraliikkeet, laajakuvan käyttö, valaistus jne. ovat huippuluokkaa. LoA:sta helposti huomaa, mistä esim. Sergio Leone ja Steven Spielberg ovat paljon vaikutteita ottaneet. Juurikaan mikään ei LoA:ssa näytä vanhentuneelta; kun elokuvassa juna syöstyy raiteilta, todellisuudessa juna todellakin syöstyy raiteilta.
Leffa näyttää arabit oikeina, kolmiulotteisina ihmisinä, ei minään karikatyyreina (Riitta Väisästä lainaten) "rättipäinä". Peter O'Toole vakuuttaa Lawrencen roolissa täysin. Jonkun muun näyttelijän käsissä Lawrencesta olisi voinut helposti pelkkä elämää suurempi klisee, mutta O'Toole pitää hahmon koko ajan rikkaan monipuolisena ja aitona.
Loppujen lopuksi on David Leanin ansiota, että Lawrence Of Arabia toimii niin hyvin. Tämä oli ensimmäinen tutustuminen miehen tuotantoon. Tällä viikolla pitäisi postissa tulla toinen kehuttu tuotos, The Bridge On The River Kwai.
Lawrence of Arabia on tosiaankin loistokas ja mahtipontinen eepos, jossa on - toisin kuin useimmissa muissa saman genren leffoissa - sielua ja oikeasti pinnan alla jotain sanottavaa. Aavikkoa ei ole ikinä ennen tai jälkeenpäin kuvattu yhtä kauniisti!
Peter O'Toole vetää roolinsa ilman moitteita, mutta silti kun tiedän, että alunperin rooliin kaavailtiin Marlon Brandoa, niin pistää harmittamaan ettei herra halunnut viettää vuotta kuumalla aavikolla.
Alien Vs. Predator, jonka eilen katsoin oli kyllä yksi hölmöimmistä elokuvista, joita on tullut vähään aikaan katsottua. Noh, näkipä ainakin kun Predator vetää Alienia turpaan ja päinvastoin. ,,/
eilen katselin broken flowersin; loistava elokuva.
Totta puhut.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Alien Vs. Predator, jonka eilen katsoin oli kyllä yksi hölmöimmistä elokuvista, joita on tullut vähään aikaan katsottua. Noh, näkipä ainakin kun Predator vetää Alienia turpaan ja päinvastoin. ,,/
Tää on tosiaan kökköjen kökkö.
Broken Flowers oli... ihan kiva (tm). Mutta onko meidät nyt kirottu katsomaan Bill Murrayta näyttelemässä tätä yhtä ja samaa roolia koko loppuelämämme...? Vähän kuten Samuel L. Jackson näyttelee badass niggah with a foul mouth -tyyppiä joka vitun leffassa - Pulp Fiction -takaumana.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:859743a0b8="Acedia"]Alien Vs. Predator, jonka eilen katsoin oli kyllä yksi hölmöimmistä elokuvista, joita on tullut vähään aikaan katsottua. Noh, näkipä ainakin kun Predator vetää Alienia turpaan ja päinvastoin. ,,/
Tää on tosiaan kökköjen kökkö.
Broken Flowers oli... ihan kiva (tm). Mutta onko meidät nyt kirottu katsomaan Bill Murrayta näyttelemässä tätä yhtä ja samaa roolia koko loppuelämämme...? Vähän kuten Samuel L. Jackson näyttelee badass niggah with a foul mouth -tyyppiä joka vitun leffassa - Pulp Fiction -takaumana.[/quote:859743a0b8]
Ei minua haittaa, koska on niissä sävyeroja, ja molemmat teki erilaisia rooleja ennen tiettyä uratumistaan..
lämäri parhautta.
suosikkikohtaus: eräs hansonin veljeksistä välttää tuomarin nuhdesaarnan (kansallislaulun aikana) vetoamalla biisin. enemmän tai vähemmän strategisesti hän toteaa: "i am listening to the fucking song", ja tuomari lopettaa naputtamisensa. kaukalosta kolmanteen...
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Broken Flowersin katsoin. Ihan pl. Leffan kohokohtana lolitan vilauttama römpsä, luonnollisesti.
Edit: Soundtrack oli loistava! Etiopialais-jazzia, Holly Golightlya, Brian Jonestown Massacrea ja vaikka mitä. Hieno, kannattaa katsastaa.
Broken Flowersin katsoin. Ihan pl. Leffan kohokohtana lolitan vilauttama römpsä, luonnollisesti.
Tätä osastoa siinä oli muutenkin oudon paljon. En valittanut, en vaan voinut innostua, kun olin naisen kanssa katsomassa.
Allenin Sweet and Lowdown elokuva-arkistossa. Tykkäsin paljon. Sean Penn oli loistava pääroolissa. Hauskasti rakennettu muka-dokumentti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:589fc6e462="babatron"]Broken Flowersin katsoin. Ihan pl. Leffan kohokohtana lolitan vilauttama römpsä, luonnollisesti.
Tätä osastoa siinä oli muutenkin oudon paljon. En valittanut, en vaan voinut innostua, kun olin naisen kanssa katsomassa.[/quote:589fc6e462]
:?
Wicker Man oli komia teos, tuli heti mieli katsoa uudelleen.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tätä osastoa siinä oli muutenkin oudon paljon. En valittanut, en vaan voinut innostua, kun olin naisen kanssa katsomassa.
Tämän viestin ainoa pointti oli kertoa meille, että Saku on ollut naisen kanssa!
---
Aina jos mulla on paha mieli tai muuten vaan vituttaa, niin tulee parempi olo kun vähän miettii Lost in Translationin alkukohtausta.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:5b65d6fd92="noiseidea"]Tätä osastoa siinä oli muutenkin oudon paljon. En valittanut, en vaan voinut innostua, kun olin naisen kanssa katsomassa.
Tämän viestin ainoa pointti oli kertoa meille, että Saku on ollut naisen kanssa![/quote:5b65d6fd92]
Aha, nyt vasta tajusin noiseidean henkilöllisyyden. Enemmän nimen kuin naisen kanssa olemisen ansiosta...
[quote:b2f34d0000="forssto"][quote:b2f34d0000="noiseidea"]Tätä osastoa siinä oli muutenkin oudon paljon. En valittanut, en vaan voinut innostua, kun olin naisen kanssa katsomassa.
Tämän viestin ainoa pointti oli kertoa meille, että Saku on ollut naisen kanssa![/quote:b2f34d0000]
Aha, nyt vasta tajusin noiseidean henkilöllisyyden. Enemmän nimen kuin naisen kanssa olemisen ansiosta...[/quote:b2f34d0000]
Ostan vokaalin.
[quote:3d5a456b21="forssto"]Meikä yrittää hienovaraisesti availla keskustelua Scarlett Johanssenin pakaroista ja jätkät vaan jauhaa jotain rotsipaskaa.
Hoo
Vee[/quote:3d5a456b21]
Yritykselle silti
Kumminkin olisitte itse googlettaneet muuten: http://img96.imageshack.us/my.php?image … t038ja.jpg
[quote:485f8dac8f="forssto"]Meikä yrittää hienovaraisesti availla keskustelua Scarlett Johanssenin pakaroista ja jätkät vaan jauhaa jotain rotsipaskaa.
Hoo
Vee[/quote:485f8dac8f]
Oonko jotenkin vajaa, kun mulle toi Scarlett JohanssOn nyt ei mitenkään erikoisesti toimi?
[quote:5eab857808="noiseidea"][quote:5eab857808="forssto"]Meikä yrittää hienovaraisesti availla keskustelua Scarlett Johanssenin pakaroista ja jätkät vaan jauhaa jotain rotsipaskaa.
Hoo
Vee[/quote:5eab857808]
Oonko jotenkin vajaa, kun mulle toi Scarlett JohanssOn nyt ei mitenkään erikoisesti toimi?[/quote:5eab857808]
Taidat vähän olla.
Kävin katsomassa the New Worldin. Ensimmäiset puolitoista tuntia oli ihan huikeat. Sitten tuli suvantoa mutta loppu taas oli tosi hieno. Musiikista vielä erityismaininta. En tiedä kenen säveltämä se pääteema oli mutta tahtoisin sitä uudestaan vaikka ilman kuvaakin. Lopputeksteistä katsoin että ainakin Mozartia ja Wagneria elokuvassa oli käytetty.
Edit: piti vielä sanomani että alkukohtaus oli lajissaan parhaita näkemiäni.
Eilen tuli nähtyä Pasolinin Il Decameron. Kaikin puolin hupaisaa katottavaa.
en ole kolmekybänen emoboy
Eilen tuli nähtyä Jodorowskin Santa Sangre. Kaikin puolin hupaisaa katsottavaa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eilen tuli nähtyä Jackassin elokuva. Kaikin puolin hupaisaa katsottavaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"