You are not logged in.
[quote:00edbaf568="HUIG"]toi on kyllä yllättävän paska
Jpp. Mä oikeesti odotin hyvää viihdettä ja elokuvallisestikin ihan välttävää, mutta mikään ei vaan toiminut. Ja kaiken lisäksi ihan vitun pitkä. Jasper Pääkkönen on silti hyvä näyttelijä.[/quote:00edbaf568]
Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:0f0f5add8d="leposi"][quote:0f0f5add8d="HUIG"]toi on kyllä yllättävän paska
Jpp. Mä oikeesti odotin hyvää viihdettä ja elokuvallisestikin ihan välttävää, mutta mikään ei vaan toiminut. Ja kaiken lisäksi ihan vitun pitkä. Jasper Pääkkönen on silti hyvä näyttelijä.[/quote:0f0f5add8d]
Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...[/quote:0f0f5add8d]
No toki itsestäänselvyyksissä nämä, mut ois voinu kuvitella että se olis ollu ees huvittavalla tavalla paska. Nyt se oli vaan ihan vitun tylsä...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt vasta tajusin sun avatarin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f671a335e7="Prakk"]
Nyt vasta tajusin sun avatarin [/quote:f671a335e7]
Nyt vasta opit lukemaan?
[quote:972f34a8cd="Jean-Babtiste"][quote:972f34a8cd="Prakk"]
Nyt vasta tajusin sun avatarin [/quote:972f34a8cd]
Nyt vasta opit lukemaan? [/quote:972f34a8cd]
Joskus pieni koko hämää
Åhå
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hokkarihemmot tokan kerran, ekstrat kans
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Köysi
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...
Jos oisin provoilu tuulella, niin sanoisin, että 2000-luvulla puhtaasti taiteellisilla kriteereillä toi lafka on ollut merkityksellisempi kuin Sputnik
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:eb9eac87ce="Ylitarkastaja Tolonen"]Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...
Jos oisin provoilu tuulella, niin sanoisin, että 2000-luvulla puhtaasti taiteellisilla kriteereillä toi lafka on ollut merkityksellisempi kuin Sputnik [/quote:eb9eac87ce]
hyvä ettet ole.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ladies Man
"So... you... don't want a fish sandwich?"
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Orionissa samuraileffa oliko talo auringossa, hyvä oli että teki mieli kaivaa miekka maasta...
[quote:6edbab0b38="börjeslandet"][quote:6edbab0b38="Ylitarkastaja Tolonen"]Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...
Jos oisin provoilu tuulella, niin sanoisin, että 2000-luvulla puhtaasti taiteellisilla kriteereillä toi lafka on ollut merkityksellisempi kuin Sputnik [/quote:6edbab0b38]
hyvä ettet ole. [/quote:6edbab0b38]
Kyl mulle passaa semmonen diili että solar vie paskaa ulkomaille ja sputnik tuo vigoa meille
I love you and dream about the Führer
Kyl mulle passaa semmonen diili että solar vie paskaa ulkomaille ja sputnik tuo vigoa meille
Luin toki Viggoa
[quote:ce011d7ba4="silvawhale"][quote:ce011d7ba4="börjeslandet"][quote:ce011d7ba4="Ylitarkastaja Tolonen"]Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...
Jos oisin provoilu tuulella, niin sanoisin, että 2000-luvulla puhtaasti taiteellisilla kriteereillä toi lafka on ollut merkityksellisempi kuin Sputnik [/quote:ce011d7ba4]
hyvä ettet ole. [/quote:ce011d7ba4]
Kyl mulle passaa semmonen diili että solar vie paskaa ulkomaille ja sputnik tuo vigoa meille [/quote:ce011d7ba4]
Mun salainen pointti taisi olla se, että joinain päivinä voisin olla sitä mieltä, että Paha maa on parempi elokuva kuin Mies vailla menneisyyttä. Toisinaan oon ehkä eri mieltä, mut enpä kuule tiiä. Kummankin oon nähny vaan kerran.
[quote:4a1e483f2b="turkele"][quote:4a1e483f2b="silvawhale"][quote:4a1e483f2b="börjeslandet"][quote:4a1e483f2b="Ylitarkastaja Tolonen"]Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...
Jos oisin provoilu tuulella, niin sanoisin, että 2000-luvulla puhtaasti taiteellisilla kriteereillä toi lafka on ollut merkityksellisempi kuin Sputnik [/quote:4a1e483f2b]
hyvä ettet ole. [/quote:4a1e483f2b]
Kyl mulle passaa semmonen diili että solar vie paskaa ulkomaille ja sputnik tuo vigoa meille [/quote:4a1e483f2b]
Mun salainen pointti taisi olla se, että joinain päivinä voisin olla sitä mieltä, että Paha maa on parempi elokuva kuin Mies vailla menneisyyttä. Toisinaan oon ehkä eri mieltä, mut enpä kuule tiiä. Kummankin oon nähny vaan kerran.[/quote:4a1e483f2b]
hmm. no aika paha yhden leffan varaan tommosta pointtia tukea vaikka kuinka provoilusta olis kyse.. on tää solarin cv kuitenkin aika raskauttavaa settiä:
* Mannerheim (esituotannossa, ensi-ilta 30. lokakuuta 2009)
* Alan miehet (kuvausvaiheessa, ensi-ilta 2009 alkupuolella)
* Kummeli Alivuokralainen (jälkituotannossa, ensi-ilta 12. syyskuuta 2008)
* Dark Floors The Lordi Motion Picture (2008)
* Tummien perhosten koti (2008)
* Astrópía (Islanti) (2007)
* V2 jäätynyt enkeli (2007)
* Valkoinen kaupunki (2006)
* Matti (2006)
* Eleven Men Out (Islanti) (2005)
* Paha maa (2005)
* Populäärimusiikkia Vittulajänkältä (Ruotsi) (2004)
* Vares yksityisetsivä (2004)
* Levottomat 3 (2004)
* Pahat pojat (2003)
* Minä ja Morrison (2001)
* Lomalla (2000)
* Levottomat (2000)
* Häjyt (1999)
* Kummeli Kultakuume (1997)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:4b40a5658a="börjeslandet"][quote:4b40a5658a="turkele"][quote:4b40a5658a="silvawhale"][quote:4b40a5658a="börjeslandet"][quote:4b40a5658a="Ylitarkastaja Tolonen"]Solar Films on kyllä sellainen sontamylly, että...
Jos oisin provoilu tuulella, niin sanoisin, että 2000-luvulla puhtaasti taiteellisilla kriteereillä toi lafka on ollut merkityksellisempi kuin Sputnik [/quote:4b40a5658a]
hyvä ettet ole. [/quote:4b40a5658a]
Kyl mulle passaa semmonen diili että solar vie paskaa ulkomaille ja sputnik tuo vigoa meille [/quote:4b40a5658a]
Mun salainen pointti taisi olla se, että joinain päivinä voisin olla sitä mieltä, että Paha maa on parempi elokuva kuin Mies vailla menneisyyttä. Toisinaan oon ehkä eri mieltä, mut enpä kuule tiiä. Kummankin oon nähny vaan kerran.[/quote:4b40a5658a]
hmm. no aika paha yhden leffan varaan tommosta pointtia tukea vaikka kuinka provoilusta olis kyse.. on tää solarin cv kuitenkin aika raskauttavaa settiä:
* Mannerheim (esituotannossa, ensi-ilta 30. lokakuuta 2009)
* Alan miehet (kuvausvaiheessa, ensi-ilta 2009 alkupuolella)
* Kummeli Alivuokralainen (jälkituotannossa, ensi-ilta 12. syyskuuta 2008)
* Dark Floors The Lordi Motion Picture (2008)
* Tummien perhosten koti (2008)
* Astrópía (Islanti) (2007)
* V2 jäätynyt enkeli (2007)
* Valkoinen kaupunki (2006)
* Matti (2006)
* Eleven Men Out (Islanti) (2005)
* Paha maa (2005)
* Populäärimusiikkia Vittulajänkältä (Ruotsi) (2004)
* Vares yksityisetsivä (2004)
* Levottomat 3 (2004)
* Pahat pojat (2003)
* Minä ja Morrison (2001)
* Lomalla (2000)
* Levottomat (2000)
* Häjyt (1999)
* Kummeli Kultakuume (1997)
[/quote:4b40a5658a]
Vertailu on aika vaikeaa, kun Sputnik on tehnyt vain joku pari hassua elokuvaa.
Noi nyt ei kaikki ole 2000 luvulta, mutta ainakin Tummien perhosten koti ja Paha maa on todennäköisesti parempia kuin Laitakaupungin valot tai Klassikko.
Mun salainen pointti taisi olla se, että joinain päivinä voisin olla sitä mieltä, että Paha maa on parempi elokuva kuin Mies vailla menneisyyttä. Toisinaan oon ehkä eri mieltä, mut enpä kuule tiiä. Kummankin oon nähny vaan kerran.
+
todennäköisesti parempia
Aika epävarmaa, etenkin ei-niin salaiseksi (jatkuvasti esiin tulevaksi) pointiksi ja vieläpä leffoista jotka olet nähnyt vain kerran. Internet-aikakausi iskee jälleen
En oo ees nähny noita kaikkia
Alkoi ihan hyvin, mutta sit meni rasittavan sotkuiseksi ja scifiksi. Miksköhän sub oli kääntänyt tän Brainstormiksi? Varsinkin kun sen niminen leffa on jo? Ei voi ymmärtää.
http://en.wikipedia.org/wiki/Threads
Jaa miksiköhän mulle ei tästä leffasta ollu aiemmin kerrottu, hasitan salaliiton. No samantien tilaukseen ja repsämässä nähdään
Katoin eilen Renny Harlinin uusimman leffan nimeltä Cleaner. Alussa olin, että täähän on hei hyvä, mutta sitten homma meni ihan pipariksi ja se olikin kauheeta paskaa.
Katoin eilen Renny Harlinin uusimman leffan nimeltä Cleaner. Alussa olin, että täähän on hei hyvä, mutta sitten homma meni ihan pipariksi ja se olikin kauheeta paskaa.
Sehän olikin suoraan dvd:lle -tapaus.
[quote:92f36ecdb9="Feggy"]
Alkoi ihan hyvin, mutta sit meni rasittavan sotkuiseksi ja scifiksi. Miksköhän sub oli kääntänyt tän Brainstormiksi? Varsinkin kun sen niminen leffa on jo? Ei voi ymmärtää.[/quote:92f36ecdb9]
Tämä oli jo videolla käännetty Brainstormiksi. Niinkuin Rules of Attraction-leffan suomentaja sanoisi Fuck the rules!!!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:8afb5daaae="leposi"]Katoin eilen Renny Harlinin uusimman leffan nimeltä Cleaner. Alussa olin, että täähän on hei hyvä, mutta sitten homma meni ihan pipariksi ja se olikin kauheeta paskaa.
Sehän olikin suoraan dvd:lle -tapaus.[/quote:8afb5daaae]
Cleaner (2007)
Ensi-ilta
Pvm: 18.1.2008
Paikat: Tennispalatsi 3
http://elonet.fi/title/ekullt/esitys
[quote:6231382b7d="tigrushka"][quote:6231382b7d="leposi"]Katoin eilen Renny Harlinin uusimman leffan nimeltä Cleaner. Alussa olin, että täähän on hei hyvä, mutta sitten homma meni ihan pipariksi ja se olikin kauheeta paskaa.
Sehän olikin suoraan dvd:lle -tapaus.[/quote:6231382b7d]
Cleaner (2007)
Ensi-ilta
Pvm: 18.1.2008
Paikat: Tennispalatsi 3
http://elonet.fi/title/ekullt/esitys[/quote:6231382b7d]
Ömerikässä, siis.
se uusi Funny games.
Olihan näyttelijät ihan rooleihinsa sopivia, varsinkin Michael Pitt pahiksen rooliin oli kuin nenä päähän.
Elokuva oli tietenkin kieroutunut ja kaikenlaista tehtiin, vaikka silti ei mitään. Ainakin elokuvakumppanini mielestä elokuva oli "tylsä" ja "mitään-ei-tapahtunut".
Elokuva on tietysti kiiltomainen. Luonto on kaunista, on järveä ja iso piha ja on herttainen ja kaunis Naomi ja isosilmäinen "naapurinpoika" Michael Pitt. Koirakin heiluttaa häntäänsä. Ja taas yksi Hollywood-elokuva. Loppu yllättää.
Leffaa oli katsomassa suurimmaksi osaksi teinit ja yksinäinen vanhempi mies. Lienee kieroutuneita.
Pianistin katsoin eilen teemalta. Oli parempi kuin odotin.
Unohin.