You are not logged in.
[quote:3025eb162c="skoskima"]4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
Kovasti tuota on kehuttu. Oliko mistään kotoisin?[/quote:3025eb162c]
Joo kehuttu on. Minulle tuo oli jotenkin vähän pettymys. Elokuvan kuvaus (pitkä versio): abortti hotellihuoneessa.
Jos elokuvassa oli joku suuri Juttu niin minä en ainakaan tajunnut... vielä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:ff04e952a0="ginipoika"][quote:ff04e952a0="skoskima"]4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
Kovasti tuota on kehuttu. Oliko mistään kotoisin?[/quote:ff04e952a0]
Joo kehuttu on. Minulle tuo oli jotenkin vähän pettymys. Elokuvan kuvaus (pitkä versio): abortti hotellihuoneessa.
Jos elokuvassa oli joku suuri Juttu niin minä en ainakaan tajunnut... vielä.[/quote:ff04e952a0]
Eipä siinä mitään ahaa elämystä voi olettaa saavansa, kuten ei myöskään muista taide-elokuvista. Mut onhan toi paras vérité-elokuva useaan vuosikymmeneen. Ja kertoohan se paljon ihmisistä, yhteiskunnasta, Causescun vallasta jne..
en ole kolmekybänen emoboy
4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
joo, melkein noin kauan siitä on kun oon leffoja ehtiny kattomaan
[quote:453101ae41="skoskima"][quote:453101ae41="ginipoika"][quote:453101ae41="skoskima"]4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
Kovasti tuota on kehuttu. Oliko mistään kotoisin?[/quote:453101ae41]
Jos elokuvassa oli joku suuri Juttu niin minä en ainakaan tajunnut... vielä.[/quote:453101ae41]
Eipä siinä mitään ahaa elämystä voi olettaa saavansa, kuten ei myöskään muista taide-elokuvista. Mut onhan toi paras vérité-elokuva useaan vuosikymmeneen. Ja kertoohan se paljon ihmisistä, yhteiskunnasta, Causescun vallasta jne..[/quote:453101ae41]
No ok. Kertoo ihmisestä ja yhteiskunnasta.
Ei tuo nyt sentään silti mikään taide-elokuva ole.
[quote:5e7e10b49e="börjeslandet"][quote:5e7e10b49e="skoskima"][quote:5e7e10b49e="ginipoika"][quote:5e7e10b49e="skoskima"]4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
Kovasti tuota on kehuttu. Oliko mistään kotoisin?[/quote:5e7e10b49e]
Jos elokuvassa oli joku suuri Juttu niin minä en ainakaan tajunnut... vielä.[/quote:5e7e10b49e]
Eipä siinä mitään ahaa elämystä voi olettaa saavansa, kuten ei myöskään muista taide-elokuvista. Mut onhan toi paras vérité-elokuva useaan vuosikymmeneen. Ja kertoohan se paljon ihmisistä, yhteiskunnasta, Causescun vallasta jne..[/quote:5e7e10b49e]
Ei tuo nyt sentään silti mikään taide-elokuva ole.[/quote:5e7e10b49e]
No ei sitä nyt viihde-elokuvaksikaan voi oikeen mieltää? Ei myöskään sotaelokuvaksi tai tavalliseksi draamaksi. Siinä on paljon sellaisia elementtejä, joita ei selitetä. Oikeastaan juuri toi sun "pitkä" kuvauksesi kertoo siitä, ettei se ole draama, koska draamaelokuvassa olisi enemmän dramaattisia käänteitä ja henkilöhahmojen kehitystä. Taide-elokuvista ne usein puuttuvat. Tavalliset draamat harvemmin päättyvät kuvaan, jossa päähenkilö katsoo kameraan.
[quote:fe273983ae="skoskima"][quote:fe273983ae="börjeslandet"][quote:fe273983ae="skoskima"][quote:fe273983ae="ginipoika"][quote:fe273983ae="skoskima"]4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
Kovasti tuota on kehuttu. Oliko mistään kotoisin?[/quote:fe273983ae]
Jos elokuvassa oli joku suuri Juttu niin minä en ainakaan tajunnut... vielä.[/quote:fe273983ae]
Eipä siinä mitään ahaa elämystä voi olettaa saavansa, kuten ei myöskään muista taide-elokuvista. Mut onhan toi paras vérité-elokuva useaan vuosikymmeneen. Ja kertoohan se paljon ihmisistä, yhteiskunnasta, Causescun vallasta jne..[/quote:fe273983ae]
Ei tuo nyt sentään silti mikään taide-elokuva ole.[/quote:fe273983ae]
No ei sitä nyt viihde-elokuvaksikaan voi oikeen mieltää? Ei myöskään sotaelokuvaksi tai tavalliseksi draamaksi. Siinä on paljon sellaisia elementtejä, joita ei selitetä. Oikeastaan juuri toi sun "pitkä" kuvauksesi kertoo siitä, ettei se ole draama, koska draamaelokuvassa olisi enemmän dramaattisia käänteitä ja henkilöhahmojen kehitystä. Taide-elokuvista ne usein puuttuvat. Tavalliset draamat harvemmin päättyvät kuvaan, jossa päähenkilö katsoo kameraan.[/quote:fe273983ae]
En ole oikein samaa mieltä tuosta draaman määritelmästä. Eikö voi olla draamaelokuvaa jossa on vähän vähemmän tapahtumia?
Lisäksi olettaisin että päähenkilön katseen suunta ei vaikuta elokuvan lajityyppiin millään tavalla.
Näin dagen efter alan jo pitää elokuvaa ihan ok:na mutta silti edelleen pettymyksenä.
Toi Joni Väinö leffa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Musta Dahlia. Eipä ollut kummoinen. Torkahdin kyllä välillä, mutta mitäs tuosta. Josh Hartnett kyllä tosi kummallinen valinta Buckyksi, koska kirja-Bucky ei mikään "nätti" poika ollut. Jos Joshkaan. Scarlett Johansson ihan turha. Ainoa hyvä oli Madeleinen mutsi, jossa oli sellaista Ellroy-maanisuutta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vähän sama, mutta vaihdoin kesken Broken Flowerssiin. Josh Hartnetin poistaessa tikkejään silmäkulmasta ei näyttänyt ollenkaan loverboyltä, mutta myöhemmin oli sitä yhtä ja samaa ilmettä. ?-späm
bzort glorf bööth
Seuraavaksi voisi katsoa The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, jollei nukahda odotellessa.
bzort glorf bööth
Jotain ninja-elokuvaa yritin äsken.
En oikein jaksanut.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:1b04f5c4ce="ginipoika"]Jotain ninja-elokuvaa yritin äsken.
En oikein jaksanut. [/quote:1b04f5c4ce]Toihan on kova leffa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:75d2c78933="Jean-Babtiste"][quote:75d2c78933="ginipoika"]Jotain ninja-elokuvaa yritin äsken.
En oikein jaksanut. [/quote:75d2c78933]Toihan on kova leffa [/quote:75d2c78933]
Näytti ihan showpainilta ne taistelukohtaukset, tai se yksi minkä katsoin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:88547170b5="noiseidea"][quote:88547170b5="Jean-Babtiste"][quote:88547170b5="ginipoika"]Jotain ninja-elokuvaa yritin äsken.
En oikein jaksanut. [/quote:88547170b5]Toihan on kova leffa [/quote:88547170b5]
Näytti ihan showpainilta ne taistelukohtaukset, tai se yksi minkä katsoin.[/quote:88547170b5]No eiks ne näissä välillä pidäkin
Meinaan sitä, että on sekä olemassa ihan vitun pfft viuuh mahtavia sikasiistei ninjaleffoi, ja sit on tälläsii vähä hassumpii. Mut kaikki ne on kovia.
Ninjat nyt noin yleisestikin on vaan ihan vitun kovia.
American Ninjat
Mangojauhe goddamn.
Eilen Kaikki Äidistäni.
Tää ninjaleffa! Jopa parempi kuin Godfrey Ho:n tyrmistyttävän upeat ninjaleffat. MIELETÖNTÄ!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
American Ninjat
Kun olin 6v, niin mun mielestä American Ninja 2 oli Banaanipojat Hula Hula -saarellan ohella maailman paras elokuva. Olen edelleen osittain samaa mieltä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mistä mä saan ton Banaanipojat-leffan?!!!
lohduttaudu lukemalla imdb:tä. jotenkin aina repäsyttää tää t.hillin filmografia:
# Renegade (1987) .... Luke
... aka They Call Me Renegade (Canada: English title) (USA)
... aka Renegade, un osso troppo duro (Italy)
... aka You Call Me Trinity, They Call Me Renegade (Canada: English title)
# Miami Supercops (1985) .... Doug Bennett/Officer Jay Donell
... aka Poliziotti dell'ottava strada (Italy)
... aka Poliziotti della 8a strada, I (Italy)
... aka Trinity: Good Guys and Bad Guys (USA)
# Genio, due compari, un pollo, Un (1975) .... Joe Thanks
... aka A Genius, Two Friends, and an Idiot (USA)
... aka A Genius, Two Partners and a Dupe
... aka Nobody ist der Größte (West Germany)
... aka Nobody's the Greatest (video title)
... aka The Genius
... aka Trinity Is Back Again (USA)
... aka Un génie, deux associés, une cloche (France)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Musta Dahlia. Eipä ollut kummoinen. Torkahdin kyllä välillä, mutta mitäs tuosta. Josh Hartnett kyllä tosi kummallinen valinta Buckyksi, koska kirja-Bucky ei mikään "nätti" poika ollut. Jos Joshkaan. Scarlett Johansson ihan turha. Ainoa hyvä oli Madeleinen mutsi, jossa oli sellaista Ellroy-maanisuutta.
Lisättäköön vielä se, että kertojan (Bucky) käyttäminen tökki kyllä isolla. Kertojanääni ylipäänsä on aika persereistä.
Puhu hänelle
Eilen Black Snake Moan. Tykkäsin, vaikka ei se ihan mestariteos ollut.
Eisensteinin Lokakuu eilen ja tänään City of God.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:fae9e0055e="noiseidea"]Musta Dahlia. Eipä ollut kummoinen. Torkahdin kyllä välillä, mutta mitäs tuosta. Josh Hartnett kyllä tosi kummallinen valinta Buckyksi, koska kirja-Bucky ei mikään "nätti" poika ollut. Jos Joshkaan. Scarlett Johansson ihan turha. Ainoa hyvä oli Madeleinen mutsi, jossa oli sellaista Ellroy-maanisuutta.
Lisättäköön vielä se, että kertojan (Bucky) käyttäminen tökki kyllä isolla. Kertojanääni ylipäänsä on aika persereistä.[/quote:fae9e0055e]
Eipä varmaan kannata tuota sitten yrittää nähdä (ei kyllä ollut odotuksiakaan). LA Confidential oli hämmentävän onnistunut Ellroy-pätkä, vaikka siinä vedeltiin mutkia suoriksi oikein urakalla.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
http://huuto.net/fi/showlist.php3?statu … t=0&num=50
Toi ja moni muu Spencer/Hill-tuotos oli taannoin anttilan alelaarissa.
[quote:590743e65f="börjeslandet"][quote:590743e65f="skoskima"][quote:590743e65f="börjeslandet"][quote:590743e65f="skoskima"][quote:590743e65f="ginipoika"][quote:590743e65f="skoskima"]4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
Kovasti tuota on kehuttu. Oliko mistään kotoisin?[/quote:590743e65f]
Jos elokuvassa oli joku suuri Juttu niin minä en ainakaan tajunnut... vielä.[/quote:590743e65f]
Eipä siinä mitään ahaa elämystä voi olettaa saavansa, kuten ei myöskään muista taide-elokuvista. Mut onhan toi paras vérité-elokuva useaan vuosikymmeneen. Ja kertoohan se paljon ihmisistä, yhteiskunnasta, Causescun vallasta jne..[/quote:590743e65f]
Ei tuo nyt sentään silti mikään taide-elokuva ole.[/quote:590743e65f]
No ei sitä nyt viihde-elokuvaksikaan voi oikeen mieltää? Ei myöskään sotaelokuvaksi tai tavalliseksi draamaksi. Siinä on paljon sellaisia elementtejä, joita ei selitetä. Oikeastaan juuri toi sun "pitkä" kuvauksesi kertoo siitä, ettei se ole draama, koska draamaelokuvassa olisi enemmän dramaattisia käänteitä ja henkilöhahmojen kehitystä. Taide-elokuvista ne usein puuttuvat. Tavalliset draamat harvemmin päättyvät kuvaan, jossa päähenkilö katsoo kameraan.[/quote:590743e65f]
En ole oikein samaa mieltä tuosta draaman määritelmästä. Eikö voi olla draamaelokuvaa jossa on vähän vähemmän tapahtumia?
Lisäksi olettaisin että päähenkilön katseen suunta ei vaikuta elokuvan lajityyppiin millään tavalla.[/quote:590743e65f]
Taide-elokuvahan ei sinällään ole mikään lajityyppi, vaan tapa kuvata elokuvia, jotka poikkeavat jonkin verran normaalista kerronnasta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Art_film#D … film_norms
Jos luet tosta määritelmän, niin musta on aika selvää, että 4kk on taide-elokuva. Siinä on paljon kohtauksia ja yksityiskohtia, joiden pointista ei voi olla varma, saati koko elokuvan pointista. Taide-elokuvia on muitakin kuin kokeellisia ja Lynchin elokuvia, joissa kerronta pirstaloidaan kokonaan...
[quote:943f11a83f="skoskima"][quote:943f11a83f="börjeslandet"][quote:943f11a83f="skoskima"][quote:943f11a83f="börjeslandet"][quote:943f11a83f="skoskima"][quote:943f11a83f="ginipoika"][quote:943f11a83f="skoskima"]4 kuukautta, 3 viikkoa, 2 päivää
Kovasti tuota on kehuttu. Oliko mistään kotoisin?[/quote:943f11a83f]
Jos elokuvassa oli joku suuri Juttu niin minä en ainakaan tajunnut... vielä.[/quote:943f11a83f]
Eipä siinä mitään ahaa elämystä voi olettaa saavansa, kuten ei myöskään muista taide-elokuvista. Mut onhan toi paras vérité-elokuva useaan vuosikymmeneen. Ja kertoohan se paljon ihmisistä, yhteiskunnasta, Causescun vallasta jne..[/quote:943f11a83f]
Ei tuo nyt sentään silti mikään taide-elokuva ole.[/quote:943f11a83f]
No ei sitä nyt viihde-elokuvaksikaan voi oikeen mieltää? Ei myöskään sotaelokuvaksi tai tavalliseksi draamaksi. Siinä on paljon sellaisia elementtejä, joita ei selitetä. Oikeastaan juuri toi sun "pitkä" kuvauksesi kertoo siitä, ettei se ole draama, koska draamaelokuvassa olisi enemmän dramaattisia käänteitä ja henkilöhahmojen kehitystä. Taide-elokuvista ne usein puuttuvat. Tavalliset draamat harvemmin päättyvät kuvaan, jossa päähenkilö katsoo kameraan.[/quote:943f11a83f]
Lisäksi olettaisin että päähenkilön katseen suunta ei vaikuta elokuvan lajityyppiin millään tavalla.[/quote:943f11a83f]
Taide-elokuvahan ei sinällään ole mikään lajityyppi, vaan tapa kuvata elokuvia, jotka poikkeavat jonkin verran normaalista kerronnasta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Art_film#D … film_norms
Jos luet tosta määritelmän, niin musta on aika selvää, että 4kk on taide-elokuva. Siinä on paljon kohtauksia ja yksityiskohtia, joiden pointista ei voi olla varma, saati koko elokuvan pointista. Taide-elokuvia on muitakin kuin kokeellisia ja Lynchin elokuvia, joissa kerronta pirstaloidaan kokonaan...[/quote:943f11a83f]
Mut mut mitä sit on taide-elokuva? Kyseistä leffaa näkemättä mietityttää vaan tuon määritelmä...jos elokuvan tarina kerrotaan ei-klassisella tavalla, onko elokuva taide-elokuva? Eivätkö klassisen kerronnan elokuvat ole taidetta?
Taide-elokuva? viihde-elokuva? art house-elokuva?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!