You are not logged in.
[quote:b5fd3075e2="HUIG"][quote:b5fd3075e2="psykokarkki"][quote:b5fd3075e2="nametaken_"]Ja tästä tykkään kaikessa kliseisyydessään:
[/quote:b5fd3075e2]
en tykkää tosta deluxe edition -jutskasta tossa, muuten kyl eri[/quote:b5fd3075e2]
hä[/quote:b5fd3075e2]Ex tajuu?
Tero saatana, s'olet gay!
lol apua
[quote:861091e6b3="psykokarkki"][quote:861091e6b3="nametaken_"]Ja tästä tykkään kaikessa kliseisyydessään:
[/quote:861091e6b3]
en tykkää tosta deluxe edition -jutskasta tossa, muuten kyl eri hieno.[/quote:861091e6b3]
Musta taasen tuo Deluxe edition on hienointa tuossa
Mitäpä tohon nyt enää lisäämään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kotimainen ikisuosikki:
ja ulkomaisista täydellinen tieteen ja taiteen yhteisvoitto:
ja siis nimenomaan alkuperäisenä koverruskansiversiona, ei uusintahalpispainoksena.
Toi forsston on ainoa hyvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tällä sivulla ei oo ollut yhtään hienoa levynkantta tähän mennessä -spämdelicious
nyt on.
Mä piirtelin tommosia lukiossa.
oot vanhempi ku ulvis, eiq
Mä nappailin tollasia lukiossa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toi forsston on ainoa hyvä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Paskoja kaikki.
Kannatan!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Jos osaisin, niin postaisin tähän LoveSexyn kannen...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mun kaveri piirteli tämmösiä lukiossa koulukirjojen marginaaleihin.
[quote:3684242e91="Ulvis"]
Mun kaveri piirteli tämmösiä lukiossa koulukirjojen marginaaleihin.[/quote:3684242e91]Mul oli joskus tollanen leikkitatuointi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mul oli joskus tollanen leikkitatuointi.
oi muistoja bätmäntatskoista....
Tällä sivulla ei oo ollut yhtään hienoa levynkantta tähän mennessä -spämdelicious
Niitä hyviä sinulta odotellessa :x
Manowar ei petä koskaan!
[quote:7c4c54e30e="shanks"]Manowar ei petä koskaan!
[/quote:7c4c54e30e]
Ei niin!
Sent from my iPhone 16
Tää on kiva
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Yksi nyt mieleen tulevista suosikeista.
Menetetty peli
Mikäs spesiaaliversio tuo on? En ole moista ennen nähnyt.
1999-painoksen limited-versio, tuossa on lisänä Le soleil est près de moi'n video, mikä löytyy kyllä näköjään(=kuukletus) yhdestä jewel case -versiostakin.
Menetetty peli