You are not logged in.
Pakko panna vielä tää! Ubee!
Metal Album Covers Redesigned:
https://www.behance.net/gallery/2217274 … Redesigned
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Paska levy, mutta jotenkin tää kansi vaan pelaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aika vahva progefleivöri tossa D. Jr:in kannessa.
Aika vahva progefleivöri tossa D. Jr:in kannessa.
Jep.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Katselin Beach Boysin levynkansia ja panin niitä paremmuusjärjestykseen. Huonoin on 15 Big Ones. Ei todellakaan kuulu Beach Boysin parhaisiin levyihinkään.
Kansien joukossa on useita suhteellisen tyylikkäitä mutta ei lopulta kovin ihmeellisiä:
Yksi Beach Boysin levynkansista on aivan selvästi ylitse muiden, nimittäin Surf's Up (miinus tuo valkoinen palkki, jota ei ole alkuperäisessä):
Surf's Up on hieno levy kaikin puolin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Surf's Up on hieno levy kaikin puolin.
Todellakin. Yksi suurista suosikeistani.
Yksi Beach Boysin levynkansista on aivan selvästi ylitse muiden, nimittäin Surf's Up (miinus tuo valkoinen palkki, jota ei ole alkuperäisessä):
http://www.beachboys.fr/images/surfsup2012.jpg
Alkuperäinen on intiaanipatsas End of the trail.
*
*
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Olen kyllä ymmärtänyt, että sekä Hienoihin levynkansiin että Rumimpiin levynkansiin kuuluu pistää sellaisia, jotka ovat niin kamalia, että ne ovat hauskoja. Mutta silti.
Olen kyllä ymmärtänyt, että sekä Hienoihin levynkansiin että Rumimpiin levynkansiin kuuluu pistää sellaisia, jotka ovat niin kamalia, että ne ovat hauskoja. Mutta silti.
Juu. Kyl toi must aika hauska on, mut voi olla, että monella kallistuu enemmän sinne rumimpiin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu