You are not logged in.
[quote:bf366a3446="Albert Speer Günt"]Lahti näköjään panostaa nykyään kaiken liigacuppiin. Ymmärrettävää. Tällä kaudella paras mahdollinen saavutus liigasta on voittaa putoamiskamppailumatsi divarin kakkosta vastaan.
Lyhytpä on muisti sulla. Lahtihan on edellisilläkin kausilla ollu yleensä näissä höntsypeleissä hyvä joten ei tässä sinänsä mitään uutta ole.
Materiaalin puolesta ei kyl myöskään pitäs mitään pelkoa mistään putoamiskamppailusta olla. Edelliskauden 8. sijan saavuttanut jengi kuitenkin pääosin paperilla samantasonen.[/quote:bf366a3446]
Voi vittu että ootte te kyllä yhtiä saatanan velikultia. Joku trolliteini piiskannut teidät jo unohtamaan senkin, että maalivahti joka piti koko paskaa viime kaudella pystyssä tais lähtä kävelemään?
Vai olenko missannut jotain ja tulipyöräkaupungin lihakupit vetivät Slawua lopulta puoleensa pelaamaan jollain ihan haistavittu-palkalla?
Lahden peli on täysin yhden kortin varassa. Jos Rafael loukkaantuu kauden ekoissa matseissa, niin kerrotko mihin osoitteeseen lähetän kukkaseppeleen veikkausliigataipaleenne muistoa kunnioittaen. Sadikin tarjoilu heikentyy, eikä se osaa yksin niitä paikkoja rakentaa. Rafu ulkona = viimeinen sammuttaa konkurssiseuran valot, hyvää yötä ja let's go City Stars.
i'll play my la la shit for you anytime
Ensi kauden maalikuningas on ainakin jo selvillä.
Luotto kaksikkoon One-Paatelainen on kova.
"A repo man's always intense"
RoPS erotti sitten jo hyvissä ajoin valmentajansa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jospa valmennusvastuu annettas Nurelle tai Zeddy Sailetille
Tai molemmille.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vois mennä katsomaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Missä Mypa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tepsi vie parhaillaan Hammarbytä B-miehistöllään.
Tepsi vie parhaillaan Hammarbytä B-miehistöllään.
Hammarby kuitenkin ykkösmiehistöllään?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a79d5c3c5c="Leif Erikson"]Tepsi vie parhaillaan Hammarbytä B-miehistöllään.
Hammarby kuitenkin ykkösmiehistöllään?[/quote:a79d5c3c5c]
Njaa-a.
2008-03-24
Truppen mot TPS Åbo
Cheftränare Tony Gustavsson har tagit ut truppen till genrepet mot TPS Åbo. Notera att beslut om reservmålvakt tas på matchdagen då HTFF troligen spelar träningsmatch samma kväll. Erkan Zengins medverkan är osäker och beslut tas även i detta fall på matchdagen. Rami Shaaban, Emil Johansson och Sebastian Castro-Tello är alla på landslagsuppdrag.
Hammarbys trupp:
2. David Johansson
3. José Monteiro
4. Christian Traoré
6. Louay "Lolo" Chanko
7. Suleyman "Sulan Sleyman
9. Petter Andersson
10. Charlie Davies
11. Freddy Söderberg
13. Isak Dahlin
14. Mikkel Jensen
16. Claudio Dadomo
17. Erkan Zengin
18. Haris Laitinen
19. Paulinho
21. Klebèr Saarenpää
26. Simon Helg
27. Matthias Olsson
30. George Moussan
hammarbyfotboll.se
No siltä vähän vaikuttaisi.
Tilanne siis 1-2 toisella puoliajalla. TPS:ltä pois kokoonpanosta ainakin Hämäläinen, Ääritalo, Riski, Rooba, Hamza ja Lehtovaara.
1-2
Kohtalaisen mukava päänahka.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Bajenilta 3 pelaajaa maajoukkueen mukana. Rami Shaaban, Sebastian Castro-Tello ja Emil Johansson.
Hieno voitto toki silti
Bajenin puppeli nöyrtyy super-Armandin ylivoiman edessä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Koko kansan Tampere United putosi Turun kakkosseuralle liigacupissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja Espoon suurseura tiputti Jaron jatkosta tuloksella 2-1.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
hitto, alkais nyt oikea liiga jo.
Näin on. Enää 28 päivää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Koko kansan Tampere United putosi Turun kakkosseuralle liigacupissa.
Tepsiä vastaanko se TamU pelasi?
Inter on yllätysmestari, jonka kärkimies tekee 20 maalia ja on vitun kova panemaan tepsiläisten muijia
Näin siis mikäli Håkansin FF2-nikkiä, Verikostoa, on uskominen
i'll play my la la shit for you anytime
Raha-TPS voitti Hakan 3-2.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
HJK ulos
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Todellista sexy-footballin juhlaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Näinköhän saadaan Liigacupin finaalin täysturkulaanen finaali kun töpseli hoiti päivällä odotetusti Lahen 3-2 ja Inter johtaa tällä hetkellä Honkaa 1-0.
Näin kävi
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ruotsissa jo alko pelit viikko sitten ja ku noita ilmoja kattelee niin kylhän meilläkin vois. KIIMA on nimittäin iha hirmunen päästä taas huutelemaan haista vittua ympäri Suomen.
Sama. Tänä vuonna vois jopa käydä katsomassa noita matseja vähän joka puolella.
Viekö TPS:n ylivoima mielenkiinnon?
Odotan kyllä aika innolla TPS:n ylivoimaa. Ja sitä miten Hongan sexyfootball ajaa seuran kriisiin.