You are not logged in.
Eikö toi ny oo ihan perseasenne?
On.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hitto ku tietäisin veljeni nickin futisfoorumilla niin laittaisin teidät vakoileen sitä. Voiskohan kraakku tietää? Eipä varmaan.
Eiköhän se ole helposti stalkattavissa. Tosin, noita Munamiehiä on kyllä vähän liian paljon.
"A repo man's always intense"
[quote:83ff298258="looramerri"]Hitto ku tietäisin veljeni nickin futisfoorumilla niin laittaisin teidät vakoileen sitä. Voiskohan kraakku tietää? Eipä varmaan.
Eiköhän se ole helposti stalkattavissa. Tosin, noita Munamiehiä on kyllä vähän liian paljon.[/quote:83ff298258]
Miten?
[quote:e3ed215da6="Leif Erikson"][quote:e3ed215da6="looramerri"]Hitto ku tietäisin veljeni nickin futisfoorumilla niin laittaisin teidät vakoileen sitä. Voiskohan kraakku tietää? Eipä varmaan.
Eiköhän se ole helposti stalkattavissa. Tosin, noita Munamiehiä on kyllä vähän liian paljon.[/quote:e3ed215da6]
Miten?[/quote:e3ed215da6]
http://futisforum2.org/index.php?topic=51294.0
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja valjuketjuun nämä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Iiii jonkun nicki tuol on Lee Sharpe. PANEN!!!
Iiii jonkun nicki tuol on Lee Sharpe. PANEN!!!
Veljesi.
[quote:c99d8f3a0f="looramerri"]Iiii jonkun nicki tuol on Lee Sharpe. PANEN!!!
Veljesi. [/quote:c99d8f3a0f]
EI :x
Mut mitä vittuu. En mä tietää kuka se tuolla on. En ees tiä osaakse kirjottaa.
It's showtime...
Keskustelualueen tilastoja
Keskustelualueen tilastoja 2188673 viestiä 19881 aihetta kirjoittanut 14945 jäsentä. Uusin jäsen: looris
Uusin viesti: "Vs: Suomi Valko-Venäjä 2..." ( tänään kello 16:59:19 )
Näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit.
[Lisää tilastoja]
Bännit viikon sisällä, sanokaa mun sanoneen...
Tai koko foorumi kaatuu myös mahollisesti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kävin jo ilmiantamassa Looriksen. En mä tiedä onko se vielä kirjoittanut mitään, mutta ei se menoa haittaa!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Kävin jo ilmiantamassa Looriksen. En mä tiedä onko se vielä kirjoittanut mitään, mutta ei se menoa haittaa!
![]()
Ja samalla paljastit itsesi.
[quote:4559e3932b="nordenstam"]Kävin jo ilmiantamassa Looriksen. En mä tiedä onko se vielä kirjoittanut mitään, mutta ei se menoa haittaa!
![]()
Ja samalla paljastit itsesi. [/quote:4559e3932b]
No ei kai toi salaisuus ole ollut?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
![]()
MITÄ?! MIKSI?! En mä edes aikonut enää koskaan käydä siellä koska a) en tiedä jalkapallosta mitään enkä halua olla sellanen keräänmiestenhuomiotatykkäämällämukajalkapallosta -mimmi ja b) veljeni kuulemma käy vaan lukeen sitä eikä kirjottele. KIITTI.
Suora linkki paljastukseen HETI, pliis.
No ei siellä enää mitään ole.
[quote:1943a44e50="nordenstam"]No ei siellä enää mitään ole.
[/quote:1943a44e50]
HÖH LAITA SE TAKAS ETTÄ NÄÄN :?
Selvä!
Mitäs vittua lahessa tapahtu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mitäs vittua lahessa tapahtu
Viimestään siinä tais mennä mestaruus.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Pitäsköhän tehä poikkeus ja mennä maanantaina Klubin matsiin. Interin fänikatsomoon jos pääsis.
Tervetuloa Olavin Sinimustiin joukkoihin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a42bca9a44="shanks"]Pitäsköhän tehä poikkeus ja mennä maanantaina Klubin matsiin. Interin fänikatsomoon jos pääsis.
Tervetuloa Olavin Sinimustiin joukkoihin [/quote:a42bca9a44]
joo! meitsi tulossa ultraboyzien bussikyydillä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:3c3e3f7105="hrmunoita"][quote:3c3e3f7105="shanks"]Pitäsköhän tehä poikkeus ja mennä maanantaina Klubin matsiin. Interin fänikatsomoon jos pääsis.
Tervetuloa Olavin Sinimustiin joukkoihin [/quote:3c3e3f7105]
joo! meitsi tulossa ultraboyzien bussikyydillä [/quote:3c3e3f7105]
Liput liehumaan!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Miten se Mäenpää voi muuten kannattaa Interiä kun sehän on neekereitä täys?
R.I.P. Looriksen FF2-ura
R.I.P. Looriksen FF2-ura
Eij eij! Pikku erätauko vaan. Eiku mikä se nyt on... Puoliaika. Välierä! Puolitauko?! Eräkatko. Eij, se se ei oo.
Kerään voimia, ootan et Canal+ Sport 1 + 2 alkaa futaan vuorokauden sisältä ni kirjoitan sieltä lauseita muistiin ja esitän niitä omina mielipiteinäni FFlla. Just you wait. Ettekä sitten blowaa mun coverii.
vois laittaa rivoja yksityisviestejä loorikselle.
Honka minnekään mitaleille pääse
![]()
Oiskohan noin?
[quote:d189b4895f="Ulvis"]Honka minnekään mitaleille pääse
![]()
Oiskohan noin?[/quote:d189b4895f]
On. Älkää te töpsipojut koko ajan inttäkö, kun ette vittu mistään mitään tiedä