You are not logged in.
indie pop list wrote:No Gillespie - Jim, William, Phil King (Lush), Loz Colbert (Ride) and Mark Crozer
Tollasella kokoonpanolla vissiin mennään. Onks tästä ollu jo puhetta?
ei. olis kyllä aika kumma jos bobby olis ollu mukana, mut kaitpa pääasia että reidin veljekset on kumpikin messissä.
TUOKAA JOKU NE MYÖS SUOMEEN
Legendaarinen brittibändi The Jesus and Mary Chain nousi ensimmäistä kertaa lavalle sitten vuoden 1998 Kaliforniassa eilisiltana. Ja Hollywood-tähti Scarlett Johansson liittyi esitykseen mukaan.
The Jesus and Mary Chain rokkasi Coachella-festareilla Los Angelesin liepeillä. Just Like Honey -biisin aikana Johansson ilmestyi lavalle ja lauloi kertosäkeen yhdessä nokkamiehen Jim Reidin kanssa.
- Wasn´t that nice? Reid heitti yleisölle yllättävän dueton jälkeen.
olix tiptoo tuolla vai sotkenko taas... raporttia odotellessa, tai ehkå "se" on toisaalla...
tulispa nää suomeen, joo aika todennäköistä...
spåm spåm
Hmm. katsoin ja ihmettelin youtubesta kaikki JAMC:n Coachellan laulut ja olihan se mielenkiintoista etten no sanon. Keikan biisilista on täyttä timanttia sanon:
Never Understand
Head On
Far Gone and Out
Sidewalking
Happy When It Rains
Snakedriver
Between Planets
Blues From A Gun
Cracking Up
Some Candy Talking
New Track - "All This Shall Pass"
Teenage Lust
Just Like Honey (feat. Scarlett Johansson)
Reverence
Lontooseen on pakko mennä.
I'm higher than the sun
between planets, siinä muuten unohdettu helmi, miksei ilmestynyt sinkkuna?
Luoja yksin tietää. Mä olen jo sen verran sammalta etten jaksa enää ihmetellä singlen valintoja - mutta aikanaan olin kyllä paha tapaus siinä(kin)
I'm higher than the sun
Hmm. katsoin ja ihmettelin youtubesta kaikki JAMC:n Coachellan laulut ja olihan se mielenkiintoista etten no sanon. Keikan biisilista on täyttä timanttia sanon:
Just Like Honey (feat. Scarlett Johansson)
Onko kukaan kuullut ikinä sitten Scarlettin laulavan?
I'm higher than the sun
Mua vähän vituttaa, että toi Scarlett-juttu saa niin paljon huomiota osakseen. Mitä vittua se siis edes siellä teki? Onks se fani? No ihan sama.
Mä ootan loppukesän keikkaa aika helkkarista noiden Youtube-pätkien perusteella. Vopite olla, että päässä surisee.
Mua vähän vituttaa, että toi Scarlett-juttu saa niin paljon huomiota osakseen. Mitä vittua se siis edes siellä teki? Onks se fani? No ihan sama.
Just like honey soi Lost in Translationin lopussa. Voi tosiaan tuntua vähän oudolta, jos ei oo nähny leffaa/muista että se soi siinä lopussa.
leposi wrote:Mua vähän vituttaa, että toi Scarlett-juttu saa niin paljon huomiota osakseen. Mitä vittua se siis edes siellä teki? Onks se fani? No ihan sama.
Just like honey soi Lost in Translationin lopussa. Voi tosiaan tuntua vähän oudolta, jos ei oo nähny leffaa/muista että se soi siinä lopussa.
No onsenyssilti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
vai onko tässä nyt pikemminkin kyse siitä, että miksi JAMC on halunnut tehdä tuollaisen julkisuustempun? Muuten siinä ei oo mulle mitään outoa. Voin jopa kuvitella miten Scarlett on sinne päätynyt.
"Eipä muuten olla oltu vähään aikaan pinnalla, vähän jänskättää toi keikka"
"niinpä, paitsi olihan se hunajarallatus siinä leffassa"
"totta turiset, kuomaseni! se Scarlett on muuten aika kuuma tyby"
"joo, eiks ois siistii jos se tulis mun kansas hönkäilemään kertosäkeistössä"
"ois joo"
Emmä nyt näe sitä mitenkään ihmeellisenä, et joku tulee sinne laulamaan, sama sitten onko se scarlett vai kukalie, varmaan ovat jossain viimeistään lost in translationiin liittyvissä pileissä tavanneet ja ehkä olleet jollain aaltopituudella.
Mut mihnä se big deal?
Mut mihnä se big deal?
Hon är hot och julkkis.
en ole kolmekybänen emoboy
ja
Viimeisin huhu: JAMC julkaisee uuden levyn 2008 ja tämä on totta
I'm higher than the sun
Huhu kertoo, että se olisi totta!
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
forssto wrote:Bedderi wrote:Huhu kertoo, että se olisi totta!
SUU KIINNI!
Syyskuun JAMC:n Lontoon liput hallussa! Ketä muita tulossa?
I'm higher than the sun
Syyskuun JAMC:n Lontoon liput hallussa! Ketä muita tulossa?
Mä meen Skotlantiin kattoo
Skotlanti
I'm higher than the sun
Meitsi on alkanu diggailee Psychocandystä. Kauan siinä menikin.
Koskahan minä innostun-späm. Pitäis lainata joltain se remasteroitu cd ja yrittää vielä kerran...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Meitsi on alkanu diggailee Psychocandystä.
leposi wrote:Meitsi on alkanu diggailee Psychocandystä.
JOO JA SITTEN KUN AJATTELIN IHAN JOPA OSTAA SEN NIIN EIHÄN SITÄ NÄY VITTU YHDESSÄKÄÄN LEVYKAUPASSA.
HYVÄ LEVYKAUPPAKIERROS TÄNÄÄN. IKINÄ LÖYDÄ MITÄÄN MITÄ HAKEE. EI EES NOITALINNE HURAAN SITÄ UUSINTA UUDELLEEN JULKAISUA.
HERMI :centeRET;ER;HD;HDGgc
LINNE LINNEMAA TRALLA LAA EDITTIII SHITTTI OO IHAN DOUPPII KAKKAAAA JOU MAMA OOT IHAN MUN SEKOPÄÄ ISÄ
TAI SITTEN MÄ OON VAAN VITUNMOINEN PUUSILMÄ!
joo ei mua oo paljon levykaupoissa näkyny ku olin mökillä ja netistä tullu tilailtua
remasteri ois mullakin kyllä ostoslistalla mut empä kuule tiijä sit. noitiksen kanssa sama homma, tosin kerran bongasin "sen" jo tunnelin levyssä.
remasteri ois mullakin kyllä ostoslistalla mut empä kuule tiijä sit. noitiksen kanssa sama homma, tosin kerran bongasin "sen" jo tunnelin levyssä.
Mä bongasin sen Turussa, mutta en sitten ostanut sitä