You are not logged in.
IHANAA!!!!!! i Love you.
Tonne on pakko yrittää päästä - vaikka en tajuakaan siitä mitään - toivottavaa olisi - jos ja kun JAMC palaa niin William olisi mukana toki - se kun on enemmän kuin yksi kitaristi vaan muiden joukossa. Hallelujah.
I'm higher than the sun
ja ei kai ne ollu niitä dualdiscejä, naarmuuntuuks semmoset helposti?
Kyllä se vähemmän kuuntelussa oleva puoli omien kokemuksien mukaan aika helposti tuppaa naarmuuntumaan. Ja sormenjälkiä siihen ainakin kovasti tulee. spåm
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
http://www.bbc.co.uk/6music/news/200701 … hain.shtml
As widely reported in various music sources, rock Legends The Jesus And Mary Chain will be reuniting for a performance at the 2007 Coachella Festival in Indio, California on April 27-29. It has confirmed that Jim and William Reid will indeed be on board for the show with Phil King (ex Lush, Munki period JAMC, Jim Reid guitarist) most likely taking on second guitar. The official band line-up has not been set, check back for more details. The Jesus And Mary Chain will perform on Friday April 27 along with Bjork, Interpol, Arctic Monkeys, Sonic Youth, and more. Tickets go onsale Saturday January 27th at 10AM PT. For more breaking details, please see myspace.com/jimreid
Joten tuo festarijuliste olikin näköjään totta?
Nojaa, toivottavasti soittavat upside downin sellaisella volyymillä ja säröllä että kaikki neliorilli-indiepennut kuolevat.
Tuskinpa soittavat Upside Downia. Veikkaan et keikasta tulee sellainen, hei me viritellään itseämme ja te saatte siellä alhaalla vaikka nostella punttejanne -viihtykää - ja suu kiinni.
I'm higher than the sun
Entä Jopu Diovision?
suu kiinni
Toivottavasti reunion ei jää tuohon keikkaan, vaan tulevat sen lisäksi vielä Primaveraan. Luultavasti en tykkäisi keikasta, mutta menisin silti hajottamaan korvani (korvatulpat unohdan aina) että voisin vanhana patuna kehua tuleville indiesukupolville, että olen nähnyt Jesuksen livenä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kuulin viime viikolla kaupunkilla jourun, että PMMP olisi julkaisemma kirjan nimeltä "Suu Kiinni"?? Lieneekö sitten tulossa tuolla nimellä kyseinen opus?
Joulu meni jo.
I'm higher than the sun
Toivottavasti reunion ei jää tuohon keikkaan, vaan tulevat sen lisäksi vielä Primaveraan. Luultavasti en tykkäisi keikasta, mutta menisin silti hajottamaan korvani (korvatulpat unohdan aina) että voisin vanhana patuna kehua tuleville indiesukupolville, että olen nähnyt Jesuksen livenä.
+e?
väärin meni! tässä oikea:
näyttää kyl paremmalta tää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Olispa. Oisin jo varaamassa liput!
todella smaa
mutta perustakaas topicit hootie & the blowfishille ja spin doctorsille ja jatkakaa siellä.
Kuuntelenpas tässä "huvikseni" Darklandsia, ja nyt ainakin vaikuttaa taas erittäin hyvältä levyltä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuuntelenpas tässä "huvikseni" Darklandsia, ja nyt ainakin vaikuttaa taas erittäin hyvältä levyltä.
hyville huveille
En pääse vieläkään siitä yli, että Snap! ja Extreme soittavat tänä vuonna Coachellassa...huhhuh!
Mitenkähän tuohon feikkijulisteeseen on saatu mahdutettua niinkin mainio pumppu, kuin LFO mukaan... Ja vielä Michael Boltonin viereen
muuten, mä olin aika myöhäisherännäinen j&mc suhteen, mutta kiitos lost in translationin lopputekstimusan, aloin vihdoinkin oppia pitämään tästäkin yhtyeestä
The Jesus & Mary Chain confirm more dates
Jim Reid explains why the band have reunited
2 hours agoThe Jesus And Mary Chain have confirmed two new dates at the Summercase Festival in Spain.
They newly-reformed band will play Madrid's Boadilla del Monte on July 13 and the second at Barcelona's Parc del Forum on July 14.
As previously reported, the band will also play the Coachella Valley Music & Arts Festival in California on April 27.
It will be their first gig in nine years, after they acrimoniously split in 1998, marking a much anticipated return for the band.
Co-founding member Jim Reid explained the band's reasons for agreeing to play Coachella.
He said: "Why not? There are many reasons really. Firstly, it's taken this long for me and William (Reid, brother and bandmate) to get to a point where it would be realistic to do it, and to some degree each of us assumed the other wouldn't be interested, and it was only after we talked about it that we realised this."
Jim and brother William are both currently working on separate solo albums at the moment. Both records are expected to be released later in the year
nyt vaan JAMC suomeen
nyt vaan JAMC suomeen
Sanoivat, etteivät tule, johtuen psychocandyn nimen- ja avatarinvaihdoksesta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
psykokarkki wrote:nyt vaan JAMC suomeen
Sanoivat, etteivät tule, johtuen psychocandyn nimen- ja avatarinvaihdoksesta.
:lol_apua:
Siis häh? melkeen kaks vuotta täällä jauhettu JAMCista eikä kukaan o viä päivitelly miten kova pettymys oli se Lepakon keikka joskus -84 tai -85? Veljekset oli tietty sikana päisään eikä jaksanu soittaa ku parikytä minsaa - vähänkö harmitti meitä jotka tultiin 600 kilsan päästä piäkaupunkiin rokkilomalle...
Siis häh? melkeen kaks vuotta täällä jauhettu JAMCista eikä kukaan o viä päivitelly miten kova pettymys oli se Lepakon keikka joskus -84 tai -85?
Niin pitkä aika, että olen jo onnistunut pääsemään tuosta yli...
This must be what jail / I will scratch
harry-irene wrote:Siis häh? melkeen kaks vuotta täällä jauhettu JAMCista eikä kukaan o viä päivitelly miten kova pettymys oli se Lepakon keikka joskus -84 tai -85?
Niin pitkä aika, että olen jo onnistunut pääsemään tuosta yli...
sama
Siis häh? melkeen kaks vuotta täällä jauhettu JAMCista eikä kukaan o viä päivitelly miten kova pettymys oli se Lepakon keikka joskus -84 tai -85? Veljekset oli tietty sikana päisään eikä jaksanu soittaa ku parikytä minsaa - vähänkö harmitti meitä jotka tultiin 600 kilsan päästä piäkaupunkiin rokkilomalle...
Mua harmitti ku äiti ei päästänyt tonne... Sanoi, että sitten kun täytät kuusi vuotta, niin sitten pääset. Harmi vaan, etten tykännyt enää debyytin jälkeisistä levyistä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!