You are not logged in.
bzort glorf bööth
Nyt kyllä sv
bzort glorf bööth
Nyt kyllä sv
tarkoititko sister vanilla?
the disciples of mary on JAMCin kiertueporukan oma projekti, kuulostaa varsin autenttiselta:
Simon Smith- Drums
Crew position- Tour ManagerPaul Brice - Drums
Crew position- Drum TechAlaric Lewis- bass guitar and Bvs
Crew position- guitar tech/idiotAndy Lister(Ozzy)- guitar
Crew position- guitar tech/idiotAllan Stewart - bass on I hate RnR
Crew position- guitar tech/idiotMike Reina- Vocal 1st + 3rd Vrs
Crew position- Monitor engineer(USA)Michael Brennan- Guitar noise/feedback + Backing Vocal
Crew position- FOH Sound EngineerDavey Byers - Backing Vocal
Crew position- Lighting DesignerGerry Colclough (Ted)- Vocal 2nd Vrs
Crew position- Monitor EngineerSide-walking
Mixed by Michael BrennanI Hate RnR
Mixed by Mike ReinaProduced by Michael Brennan
Mastered at Substation Studio
Artwork by Ash SwansonAll songs written by Jim Reid and William Reid (The Jesus and Mary Chain)
äsken duuniin saapuessa luureissa soi 40,000K
jäljittelijät varmaan tappaisivat siitä että saisivat tehdä edes yhden näin kovan biisin eläessään, mutta mitä tekee maailman paras ja coolein bändi? nakkaa biisin sinkun b-puoleksi, ei olisi muilla varaa tämmöiseen
how does it feel? i don't know
mitähän meinaa että tämä biisi heitettiin eilen suoratoistoihin:
kyseessähän on joku williamin biisi, joka oli damage and joyn japaninpainoksella bonarina. onko tulossa deluxea/kokoelmaa tms. enpä kuule tiijjä mutta toivottavasti jotain tapahtuu
^ eihän tuo nyt kovin kaksinen biisi ollut, mutta unohdin ladata ja nythän sitä ei löydy enää mistään
ei kukaan osais löytää mp3:na jostain?
90-luvun paras levy ja viimeisimpien, vain hieman subjektiivisten asiantuntija-arvioiden mukaan kaikkien aikojen viidenneksi paras levy täyttää tänään 29 vuotta
^ eihän tuo nyt kovin kaksinen biisi ollut, mutta unohdin ladata ja nythän sitä ei löydy enää mistään
ei kukaan osais löytää mp3:na jostain?
Damage and Joy ilmestyi muuten tasan 4 vuotta sitten
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Niin siis mikä biisi on hukassa, vai onko sen nimi Video Unavailable?
Ono Yoko
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tiedoksi
William drinks tea and Jim drinks coffee. They both like Scottish Tunnock’s Teacakes to go with it.
Unohdan usein miten hyvä Darklands on levynä. Sit laitan soimaan ja pää räjähtää. Pääsispä riehumaan Down On Me’n tahdissa.
Paras bändi!
Unohdan usein miten hyvä Darklands on levynä. Sit laitan soimaan ja pää räjähtää. Pääsispä riehumaan Down On Me’n tahdissa.
Paras bändi!
Oispa poppidisko. Pitää yrittää järkätä jotain sitten kun saa taas.
onnea william ja bernadette
pieni blogijuttu sister vanillan mainiosta levystä, josta onkin jo aikaa vierähtänyt: Everything Flows: Little Pop Rock by Sister Vanilla
munki tänään 23 v.
pitkä ja ihan mielenkiintoinen haastis: Mary Chain’s Ben Lurie looks back: ‘It was mind-blowing!’
täällä muuten ben lurien soolotuotantoa: https://soundcloud.com/benlurie/tracks
Maailman parhaan bändin piti tehdä akustinen levy (no tekihän ne aiemmin uskomattoman hienon akustisen EP:n, ks. profiilikuvani), mutta albumista tuli yhtä akustinen kuin Nirvanan unpluggedista eli sähkistäkin kuultiin, mutta meininki vain laimeampaa kuin aiemmin. Mutta, nyt kun tätä taas kuuntelen niin biisimateriaali on vain niin uskomattoman hienoa ettei mitään rajaa, onhan asialla maailman lahjakkaimmat veljekset. Stoned & Dethroned, myykää joku mulle tää myös vinyylinä kiitos
Tylsä levy oli kyllä kun viimeksi kuuntelin ehkä jotain 20 vuotta sitten, ja yksi harvoista levyistä jotka oon myyny pois.
Itsekin niin luulin, mutta aika ollut armollinen, kuuntele uudestaan ja osta takas
Psycho candy! Cesqöse! Eiku pöpöpö pööppöö!
Mitäs tämä on?
To celebrate the opening of Third Man Records London store on 25th September they asked if we'd like to provide something unique for a vinyl release.
Our friends at Third Man are based in Detroit where the label was born. Our sound engineer has the useful habit of recording our live shows so we invited Third Man to choose three songs from our last show in Detroit’s historic Fox Theatre on 23rd Oct 2018.
They chose The Living End, Teenage Lust and Cracking Up.
This is also our first 7” vinyl release since 1998.
The 7" will be available in good record stores on 25th September on black vinyl, and on very limited edition yellow vinyl only in Third Man’s new London shop.
Maailman parhaan bändin ketju pudonnut kakkossivulle, eipä noloo. Nyt on kai ilmestynyt tuo yllämainittu livesinkku, ja itse tosiaan sain viimein viimeisenkin puuttuneen albumin vinyylinä elikkäs Stoned & Dethroned ja hyvältä kuulostaa, kuinkas muuten. Aliarvostettu klassikko
Herranjumala miten nerokasta musaa
En usko että maailmassa on ainuttakaan yhtä hyvää biisinikkaria kuin Reidin veljekset, ei voi kuin ihmetellä ja nauttia maailman parhaasta musiikista
If you believe in Jesus Christ hey
That's okay cause he's alright yeah
tällä hetkellä reittaisin albumit ehkä näin:
1. honey's dead
2. psychocandy
3. darklands
4. damage and joy
5. automatic
6. munki
7. stoned and dethroned
nousussa juuri nyt: MUNKI, JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!
nostaisin melkein kakkoseksi jos kehtaisin. ainoastaan c-puolen alussa olevat c-alkuiset biisit aavistuksen heikompia kuin muut mutta loistavia toki nekin. ja kuten ylempänä taisin mainita, stoned & dethroned on myös saanut kunnianpalautuksen, sehän on aivan uskomaton mestariteos
maailman paras bändi, ei ainuttakaan huonoa tai edes keskinkertaista levyä, pelkkää priimaa. samaa voisi sanoa korkeintaan radiopuhelimista.
Automatic, älkääpä dissatko, ihan sairaan kova levy, 6/5
We are currently making an album, but we started it before COVID. We got some ways into it and then the world just stopped, it was the weirdest thing. And then we went back into the studio a month ago to pick up where we left off. So we're looking at an album coming out probably late next year.