You are not logged in.
Että ku mä en jaksa lukea noita sun pitkiä sepustuksia, ku oot muutenki ihan höpöhöpömies futiksen suhteen.
Luin kuitenki. Puhuit kerrankin asiaa.
Ihan hyvin kyllä jaoteltu noita tiimejä noihin esimerkkitapauksiin ja kärjistetysti aika pitkälle noihin kolmeen ryhmäänhän nää voidaan jakaa.
J-B:n viestejä pitää lukea tarkasti: jäbähän hassuttelee/on kuutamolla tai sitten kirjoittaa asiaa/palaa kartalle
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
bzort glorf bööth
Ihan Kreizii Maradona valkkuna!!!!
Eiqu Marafona Suomen valmentajaxsi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Vähän skeptinen olen tuon projektin suhteen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vähän skeptinen olen tuon projektin suhteen.
Siis ihan käsittämätön kuvio musta.
No toisaalta kun ajattelee minkälainen suhtautuminen Argentiinalaisilla on jalkapalloon ja nimenomaan Maradonaan niin ihan helppo ymmärtää.
Ei sillä ettenkö ite epäilis jopa kunnon pannukakkua ja kisoista karsiutumista..
Luin toki ensin:
Diego on aloittanut hommat toden teolla ja on kierrellyt pitkin poikin Eurooppaa tappamassa pelaajia.
Mielikuvat gasellimaisen ruhonsa yön pimeydessä kiertuehotellin tuuletuskanavasta putkauttavan salamurhaaja-Diegon verisestä kiertueesta halki Euroopan jakamassa oikeutta sittemmin kelvottomiksi osoittautuneille "Uusille Maradonille" olivat ihan herkullisia. Agüeron se ois varmaan säästänyt dekapitaatiolta.
Mistä naftaliinista se Bilardon tohon valmennustiimiin on nyt muuten käynyt kiskomassa? Ei kai argot meinaa lähteä jollain neobilardismolla Dungan paaluttamalle tielle?
Älä päästä painiks sitä
Lähinnä kai Bilardon tehtävänä on joukkueen kasaaminen ja muun ryhmän kanssa hyvän hengen luominen. Paljon on puhuttu siitä, että haluavat samanlaisen hengen kuin silloin Diegon omana kultaaikana parikymmentä vuotta sitten ja mestarijoukkueen valmentajan saaminen taustapiruksi on varmasti itse Diegollekin iso asia.
Diegohan sai jo ensimmäisen tahtonsa läpi kapteeniasiassa kun Javier Mascherano ilmoitti empäiltyään hetkisen olevasa valmis kapteeniksi. Sinällään yllättävä veto koska "Monster" ei välttämättä ole kuulemma mikään kovin äänekäs koppipelaaja mutta ehkä Maradona haluaa, että kentällä kapteenina on sellainen pelaaja joka taistelullaan näyttää esimerkkiä muille.
[quote:c168ac8bbd="shanks"]
Diegohan sai jo ensimmäisen tahtonsa läpi kapteeniasiassa kun Javier Mascherano ilmoitti empäiltyään hetkisen olevasa valmis kapteeniksi. Sinällään yllättävä veto koska "Monster" ei välttämättä ole kuulemma mikään kovin äänekäs koppipelaaja mutta ehkä Maradona haluaa, että kentällä kapteenina on sellainen pelaaja joka taistelullaan näyttää esimerkkiä muille.[/quote:c168ac8bbd]
Ai vittu kun Poolifanit taas haluaa julkisesti kastella housunsa!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Entäs saiskos tulevan maailmanmestarin pelaajalistan kehiin?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Missä Kuqi
Kumpi vai molemmat?
No se ainoa oikea
Entäs saiskos tulevan maailmanmestarin pelaajalistan kehiin?
No tossahan se just tuli.
Älä päästä painiks sitä
Missä Kuqi
![]()
Sama. Nyt loppu luotto paska-Baxteriin
[quote:17a05a68ce="Ulvis"][quote:17a05a68ce="Joe Caligula"]Missä Kuqi
![]()
Sama. Nyt loppu luotto paska-Baxteriin [/quote:17a05a68ce]
No Teh Wolf FF-kakkosella tietää miten asiat on: "Luulen, että Shefkin tulosta joukkueeseen on keskusteltu pelaajan ja managerin kesken. Ja päädytty johtopäätökseen, että höntsämatsi Sveitsissä olkoon nuorempien vaihtoehtojen katsastustilaisuus. Shefkin ei enää tarvitse antaa mitään näyttöjä, vaan hän tulee mukaan suoraan Cardiffiin."[/quote:17a05a68ce]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:b6c3622e76="shanks"][quote:b6c3622e76="Jean-Babtiste"][quote:b6c3622e76="shanks"]
Diegohan sai jo ensimmäisen tahtonsa läpi kapteeniasiassa kun Javier Mascherano ilmoitti empäiltyään hetkisen olevasa valmis kapteeniksi. Sinällään yllättävä veto koska "Monster" ei välttämättä ole kuulemma mikään kovin äänekäs koppipelaaja mutta ehkä Maradona haluaa, että kentällä kapteenina on sellainen pelaaja joka taistelullaan näyttää esimerkkiä muille.[/quote:b6c3622e76]
Ai vittu kun Poolifanit taas haluaa julkisesti kastella housunsa! [/quote:b6c3622e76]
Minkäs sille mahtaa, että ko. pelaaja sattuu pelaamaan Poolissa. Hanki nyt vittu jo elämä tai pidä oikeesti noi FF-kakkosläpät siellä palstalla koska ei paljoa nappaa tollanen haka-mussuttelu.
[/quote:b6c3622e76]:biggrin:
töf töf
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tarvikselta ei toki paljoa näyttöjä ole tältä kaudelta, mutta kai mies on palaamassa kondikseen loukkaantumisen jälkeen, ja eikös maalinkin tehnyt juuri. Viime kauden loppuhan oli huikeita suorituksia, joten jos tolle tasolle palaa, niin siinä on ihan hyvä vaihtoehto Kuqille tulevaisuudessa. Varmaan Walesia vastaan valitaan sitten kovemmassa kunnossa oleva pelaaja näiden kahden väliltä.
Toivotaan, että Moisander ja Porokara saisivat vähän näytön paikkaa näin harjoitusottelussa. Moisanderhan on ollut varmaan kuluvan kauden tasasen varmin suorittaja ulkomailla?
[quote:5509756e9b="Jean-Babtiste"]Tarvikselta ei toki paljoa näyttöjä ole tältä kaudelta, mutta kai mies on palaamassa kondikseen loukkaantumisen jälkeen, ja eikös maalinkin tehnyt juuri. Viime kauden loppuhan oli huikeita suorituksia, joten jos tolle tasolle palaa, niin siinä on ihan hyvä vaihtoehto Kuqille tulevaisuudessa. Varmaan Walesia vastaan valitaan sitten kovemmassa kunnossa oleva pelaaja näiden kahden väliltä.
Toivotaan, että Moisander ja Porokara saisivat vähän näytön paikkaa näin harjoitusottelussa. Moisanderhan on ollut varmaan kuluvan kauden tasasen varmin suorittaja ulkomailla?[/quote:5509756e9b]
Musta aika pienet näytöt; yksi maali ja jämäminuutteja, mutta toki mielenkiintoinen peluri kunnossa pysyessään. Moisanderin pelaaminen varmaan riippuu Kallion peluuttamisesta. Ansaitsisi kyllä näyttöpaikan.
[quote:7a33bae7ee="Joe Caligula"][quote:7a33bae7ee="Jean-Babtiste"]Tarvikselta ei toki paljoa näyttöjä ole tältä kaudelta, mutta kai mies on palaamassa kondikseen loukkaantumisen jälkeen, ja eikös maalinkin tehnyt juuri. Viime kauden loppuhan oli huikeita suorituksia, joten jos tolle tasolle palaa, niin siinä on ihan hyvä vaihtoehto Kuqille tulevaisuudessa. Varmaan Walesia vastaan valitaan sitten kovemmassa kunnossa oleva pelaaja näiden kahden väliltä.
Toivotaan, että Moisander ja Porokara saisivat vähän näytön paikkaa näin harjoitusottelussa. Moisanderhan on ollut varmaan kuluvan kauden tasasen varmin suorittaja ulkomailla?[/quote:7a33bae7ee]
Musta aika pienet näytöt; yksi maali ja jämäminuutteja, mutta toki mielenkiintoinen peluri kunnossa pysyessään. Moisanderin pelaaminen varmaan riippuu Kallion peluuttamisesta. Ansaitsisi kyllä näyttöpaikan.[/quote:7a33bae7ee]
Pienet on näytöt juu. Kuitenkin Tarvis oli viime kauden lopussa samaa luokkaa kuin Shefki parhaimpina aikoinaan. Puhutaan siis otteista, statistiikassahan Shefki on selvästi edellä. Shefkin parhaista ajoista on aikaa, vaikka nythän se on ollu taas vireessä. Ongelmana lienee Shefkin kohdalla se, että peliaikaa on niin ikään tullut vähän, ja se että Tarvis on nuori ja Sefki vanha. Tarviksen kohdalla peliajan puutteeseen on lisäksi vaikuttanut loukkaantuminen, Shefkin kohdalla muut jutut. Osittain varmaan näiden juttujen perusteella Bäksterikin on päätöksensä tehnyt.
Tarvajärvelle maajoukkuereissu olisi luokkaretki. Shefkiltä odotetaan vastuuta ja ratkaisuja. En lähtisi "saas nähdä mitä jänskää tapahtuu"-asenteella peliin. Ja tuskin lähtee Baxterkaan. Sinä varmasti saattaisit, mutta mitäpä sinä jalkapallosta tiedät.
Tarvajärvelle maajoukkuereissu olisi luokkaretki. Shefkiltä odotetaan vastuuta ja ratkaisuja. En lähtisi "saas nähdä mitä jänskää tapahtuu"-asenteella peliin. Ja tuskin lähtee Baxterkaan. Sinä varmasti saattaisit, mutta mitäpä sinä jalkapallosta tiedät.
No, täähän on harjotusmatsi, joten pienet kokeilut sallittuja. Sefkihän on sitten Cardiffissa kehissä, nussii niiden naisia
nussii niiden naisia
miks tos kuvas on sit lammas