You are not logged in.
Ja foorumistiedustus kansitaiteessa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Puhdin uusin. Reetta räpäyttää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ei yhtä SAATANAN COWA kuin Sipiläs, mut hyvä meininki silti Reetan räpitkin skulas yllättävän hyvin, koska tällaisissa yhteyksissä mahdollisuus valtaisaan myötähäpeään on suuri. Nasta videokin!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja toi Kivimäen Aikapyörä-levy on kans helvetin hyvää hanuriteknoa Grundström näemmä vastuussa soundeista. Ja ihmettelin muuten, miksei Sähköpaimen vetäny festareilla? Piti kysellä Amandalta mut en muistanu. Julkaisisivat levynkin, pääsis kehumaan Nuorgamissa. Ku vähän huvittaa miten on tullut vedettyä vähän nihkeetä linjaa välillä kamulevyjen suhteen tuolla
Last edited by Kalossimies (18.07.2013 14:43)
Ja toi Kivimäen Aikapyörä-levy on kans helvetin hyvää hanuriteknoa Grundström näemmä vastuussa soundeista. Ja ihmettelin muuten, miksei Sähköpaimen vetäny festareilla? Piti kysellä Amandalta mut en muistanu. Julkaisisivat levynkin, pääsis kehumaan Nuorgamissa. Ku vähän huvittaa miten on tullut vedettyä vähän nihkeetä linjaa välillä kamulevyjen suhteen tuolla
Oisko niin että Eero G ei ois ollu available, ainakaan en muistanu nähneeni sitä festareilla ollenkaan. Mahoton orkesteri toi S-paimen kyl.
Näikkö nää sitä Aikapyörää lavalla, on kuulemma törkeän hieno esitys, en oo itse vielä onnistunut? Näyttämölliset spektaakkelit on toki ihan oma hommansa, sopiiko niitä edes täällä MUZApuolella vatvoa
Joo, Eeron veljen bongasin tuolta, mutta E:tä itse en. Aikapyörä tais pyöriä Tampereella tossa keväällä, mutten tietenkään saanut aikaiseks mennä. Hyvä show oli kyllä vissiin.
Joo, Eeron veljen bongasin tuolta
joka päivä lastenteltalla nämä
Olin ihan valmistautunut dissaamaan tätä E. Järvelä Epic Male Bandin levyä, mut täähän on oikeastaan aika hyvää progea. Sais toi yks välibiisi olla vaan vielä härskimpää eddievanhalenia niin olis just jepa.
Etno-Espan ohjelma, ehtisköhän Paalaseen ennen Youngia? Ja Sähköpaimen sopivasti Flow'n jälkeisenä maanantaina, joten sinne siis. Taiteiden yössäkin oikein hyvä ohjelma!
Joo spämmin jo HKI-keikkaspämmiin ja kalossimiäskin muistuttelee mutta kiellon pääle vielä!
Sähköpaimen huomenna Etno-Espalla!
Menkää kattoon, on tosi ihana
Kävin tsekkaamassa, ja hyvähän tämä oli
Tosin Eeron sinällään aivan sairaan siistit konejylinät (makeeta ku koko keikka alkoi semmoisella surinan ja pörinän vaihtelulla, just hyvää soundia ) dominoi kyl settiä aika vahvasti. Vaikka Amanda onkin ihana niin olis voinut laulupuoli olla vähän jämäkämpää, ja välillä biisit tuntui jäävän vähän lillumaan. Vika biisi eli Markan kisa oli paras, Amanda ja Kirsi brömisteli munniharpuilla ja Eero pisti tanakkaa biittiä, tämmöistä lisää
Vuoden parhaita biisejä missä tahansa kategoriassa tämä
Linkitys ei toimi
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Mulla toimii.
bzort glorf bööth
Forsmark Tren Västgötalåtar, HUH HUH NIMITTÄIN JESTAS SENTÄÄN MITÄ PARHAUTTA
Forsmark Tren Västgötalåtar, HUH HUH NIMITTÄIN JESTAS SENTÄÄN MITÄ PARHAUTTA
huikee klassikko
tosin joku Lekarerätten
Kalossimies wrote:Forsmark Tren Västgötalåtar, HUH HUH NIMITTÄIN JESTAS SENTÄÄN MITÄ PARHAUTTA
huikee klassikko
tosin joku Lekarerätten
Se on kyl introna just jepa
Jopas "skenessä" on taas draamaa, mitä tulee kiertuebändien valintaan. Onks tää Pope aina tätä?
Åhå niin tää puolihan on julkinen, vapaakeskustelussa jatkot jne, no, tuskin tätä hirveästi "alan" tyypit lukee.
Last edited by Kalossimies (30.10.2013 02:03)
Jopas "skenessä" on taas draamaa, mitä tulee kiertuebändien valintaan. Onks tää Pope aina tätä?
Åhå niin tää puolihan on julkinen, vapaakeskustelussa jatkot jne, no, tuskin tätä hirveästi "alan" tyypit lukee.
joo ei lue, taidetaan olla ainoot kun silvakin häippäsi vuosia sitten foorumilta
tos on ihan sama ilmiö ko apurahajakohommissa. Uskomatonta miten pitää joka vuosi rauhoitella kaikenlaisia muuten tosi ammattimaisia ja skarppeja tyyppejä että "ei ole salaliittoa koska et saanut apurahaa, on vain X rahaa jaettavana ja päteviä hakijoita X tuhatta". Jos ei tule "valituksi" jonnekin niin heti herää epäilys että siellä joku salakerho suhmuroi. Ja koomista tässä toki, että "salakerholaiset" todellisuudessa vaan hyvää hyvyyttään pistää helvetisti vapaa-aikaansa siihen että toiset saisi keikkoja
Ja siihen liksakeskusteluun ei kande kyllä tällä foorumilla lähteä sit ollenkaan....
EI HELEVATA! Olarin musiikin tuotantoa Spotifajssa, mm. legendarische Laitisen ja Kankaan pelimannien Herra Melperi!
En oo hetkeen tätä Kankaan pelimannien S/T -älppyäkään kuunnellu. Saatana tää on kova. TRVE FINNISH FÖLK REVIVÄL
Palatakseni vielä tohon kiertuekeskusteluun, niin joo, aika vahva tollainen NÄRKÄSTYKSEN ilmapiiri tuolla oli, joka perustui nimenomaan harhaisiin käsityksiin kiertuepäättäjistä jonain salaseurana. Mut näytti moiselle keskustelulle olevan tilausta, niin pahimmat väärinkäsitykset saatiin korjattua sun muuta. Ja mitä tuolla Folkkis-järjestämisseminaarissakin kävi ilmi, aika helkkaristihan nää hommat pyörii vapaaehtoisvoimin.
Noita Kankaan pelimannien levyjä on tullut Digeliuksessa aina vastaan, mut en oo vielä hankkinu. Mut huikeeta että on Spotifyssakin, täytyypä sieltä tsekata Parhaimmillaan kuitenkin ihan mahtavaa menoa.
Ja kun foorumistit silloin aikoinaan kovasti intoilivat tosta Etno is Happening -sarjasta, niin Teemalla pelaa taas viikonloppuna
Last edited by Kalossimies (07.11.2013 23:30)
Ai niin ja tämä on ensi vuonna aika ajankohtainen:
Hyvä kun jengi suunnitteli jo Folklandian polkkaolympialaisia, joisa olisi lajeina mm. noin kymmenen metrin polkka ja korkeuspolkka, tuli sellainen olo että ei jumalauta tää meno on välillä sairasta, mut just sen takia kovinta ikinä
Polkka on tosin edelleenkin "se" tanhu jota en kunnolla vieläkään osaa
Last edited by Kalossimies (07.11.2013 23:46)
PUHTI PARASTA BESTIÄ SKENESSÄ JUST NYT, ens viikon lauantaina 30.11. vetävät Musatalolla, jos ette mee Sigur Rósiin niin MENKÄÄ TONNE, asiasanoilla Steve Reich, Mika Vainio, Kate Bush, Burial ja VITUMMOINEN HULINA JA IHANAT NAISET RANNALLA, jes tätä tän meiningin pitää ollakin
Ja pannan nyt toki kans Telakalla vetäneille Maija Karhinen-Ilolle ja etenkin Folkkareille kans Tän takia tää on parasta :rockhands: Telakalla kans vielä tiukat jälkipuinnit Puhti-Anne-Marin kanssa "skenen" "tilasta" :peuk:
Last edited by Kalossimies (22.11.2013 02:34)
Iida
COWA
Klassikoidenhankintaprojekti täydentyi tänään Teppo Repo -älppärillä
^ Cowa! Yritin saada lobattua kiertuebändiksi, mutta vielä ei lämmetty. Ehkä buukkaan Tampereelle jossain välissä.