You are not logged in.
Voeee. Tarkemmin stalkattuna vopis ehkä tehdä uuden mixtapen.
wow
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tai enpä tiijä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
viime yönä ei saanut nukutuksi, kun jänskätti jo niin paljon. aamulla kun katselin, niin uhrin viestihistoria ei antanut oikein apua
Menetetty peli
[quote:0ca229d868="shanks"]Pitääkin tutkailla ton oman uhrin viestihistoriaa jotta tietää vähän mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.[/quote:0ca229d868]
Smaa. Ei oikein varsinaista käsitystä musamausta.
joo, smaa.
Mangojauhe goddamn.
[quote:b6f683155d="hrmunoita"][quote:b6f683155d="shanks"]Pitääkin tutkailla ton oman uhrin viestihistoriaa jotta tietää vähän mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.[/quote:b6f683155d]
Smaa. Ei oikein varsinaista käsitystä musamausta.[/quote:b6f683155d]joo, smaa.
Eri
SOSDO MASSA KOMOROSSA
mutta kuinka paljon pitää mixtapen muokkautua sen vastaanottajan mukaan? itse ainakin ajattelin että lähinnä katsoo ettei laita psykokarkille new orderia tai turskalle juutteja, mutta muuten tekee omannäköisen kasetin. eli toisinsanoen en ala tekemään kenkiintuijottelijalle kenkiintuijottelu-kokista koska en itse osaa kenkiintuijottelua.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
mutta kuinka paljon pitää mixtapen muokkautua sen vastaanottajan mukaan? itse ainakin ajattelin että lähinnä katsoo ettei laita psykokarkille new orderia tai turskalle juutteja, mutta muuten tekee omannäköisen kasetin. eli toisinsanoen en ala tekemään kenkiintuijottelijalle kenkiintuijottelu-kokista koska en itse osaa kenkiintuijottelua.
Juurikin näin kelailin itsekin.
Mietin kans ihan samaa. Jonkinmoinen käsitys vastaanottajan mausta ehkä on lyhkäsen viestihistorian selauksen perusteella, mutta ku tuntuu että miks sitä samaa osastoa kasais levylle, mieluummin koittaa yllättää. Kuiteski sillai ettei ny ihan kiusaamaan lähe, vaikka taatusti joissain tapauksissa yhden kukkanen on toisen kakkanen. Ainakin ite vastaanotan mieluummin jotain ihan muuta ku mitä vaikkapa viime aikaisissa ostoskoreissa on ollut.
organizing the boy scouts for murder is wrong
No perhana, myöhästyin
Odotan yllätyksiä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lähetetään me Topi toisillemme
Vois sitä huonomminki käyä
Pitänee muistaa alotella tän teko..
Omani on jo puoliksi tehty.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Omani on jo puoliksi tehty.
Eri, oma on jo tehty
[quote:d950871a93="ginipoika"]Omani on jo puoliksi tehty. [/quote:d950871a93]
Eri, oma on jo tehty
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
vai onko se sittenkin puoliksi tekemättä
Ajatuksen asteella vielä
This must be what jail / I will scratch
Jos huomenna aloittelis ajatustyötä. Pitää saada valmiiksi ennen Tukholmaan lähtöä.
Ajatuksen asteella vielä
Joitain ajatuksia on.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Luin noin kymmenettä kertaa topikin otsikon "Secret Satan Mixtape vaihto". Seuraavan vaihtokierroksen teema?
[quote:1208905c5b="DirtyBlueGene"]Ajatuksen asteella vielä
Joitain ajatuksia on.[/quote:1208905c5b]
sama
eihän mul o yhtään tyhjää ceedeetä perkele
paljo semmoset maksaa?
[quote:217a2a5bf3="shanks"]eihän mul o yhtään tyhjää ceedeetä perkele
paljo semmoset maksaa?[/quote:217a2a5bf3]
ihan hirveesti, vedä jonkun täysinäisen päälle, eiq mitäs
paljo semmoset maksaa?
Emmä tiä yksittäisinä, mutta kymmenen saa tyyliin Anttiloista 8 eurolla. Harvemmin tulee osteltua.
No vittu eihän mul nyt tollasia rahoja oo irrottaa tämmösii hömpötyksii..
No tuskin yksi levy paria euroa enempää maksaa.
No vittu eihän mul nyt tollasia rahoja oo irrottaa tämmösii hömpötyksii..
tähänkö tää nyt kaatu
No eiköhän me jotain keksitä
Teidän aivotrustilla en hirveän kauaa viivyttelisi.