You are not logged in.
nyt olen kerrankin jäävi osallistumaan tähän keskusteluun.
mitähän tästäkin tulee. valtava itsetutkiskelu käynnissä.
15 miestä arkulla vainaan.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Mä käyn heti huomenna vankkureiden kanssa ylitarkastamassa.
Laitahan raporttia sitten.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:26b5a82020="Tero Skeleton"]nyt olen kerrankin jäävi osallistumaan tähän keskusteluun.
15 miestä arkulla vainaan.[/quote:26b5a82020]
Tästä ollaankin juoruttu jo useita viikkoja sitten...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:d2d83737d4="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:d2d83737d4="Tero Skeleton"]nyt olen kerrankin jäävi osallistumaan tähän keskusteluun.
15 miestä arkulla vainaan.[/quote:d2d83737d4]
Tästä ollaankin juoruttu jo useita viikkoja sitten...[/quote:d2d83737d4]
niin mutta kukaan ei vihjaa että onko tämä huono vai hyvä asia....why me?
[quote:5ea44b19c6="Tero Skeleton"][quote:5ea44b19c6="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:5ea44b19c6="Tero Skeleton"]nyt olen kerrankin jäävi osallistumaan tähän keskusteluun.
15 miestä arkulla vainaan.[/quote:5ea44b19c6]
Tästä ollaankin juoruttu jo useita viikkoja sitten...[/quote:5ea44b19c6]
niin mutta kukaan ei vihjaa että onko tämä huono vai hyvä asia....why me?[/quote:5ea44b19c6]
you make it you
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no sehän se just hirvittääki. meikäläisen kun päästää tilauksia tekemään...onneks mun vastuulla on lähinnä jazzit ja jamaikat.
loose cannon, I.
varoitin kyllä.
tämä on kyllä ollut mielenkiintoinen keskustelu. olennaisen kertonee se että digeliuksesta eikä erosesta ole sanaakaan sanottu. ja molemmissa olen työskennellyt.
Djangosilta ei sitten näköjään enää tilailla...
http://www.djangos.com/maintenance.asp
[quote:7e8a2cd158="upsetter"]Djangosilta ei sitten näköjään enää tilailla...
http://www.djangos.com/maintenance.asp[/quote:7e8a2cd158]
VOI EI! JA voi vittu VIELÄ PÄÄLLE!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:6935ac68ef="noiseidea"][quote:6935ac68ef="upsetter"]Djangosilta ei sitten näköjään enää tilailla...
http://www.djangos.com/maintenance.asp[/quote:6935ac68ef]
VOI EI! JA voi vittu VIELÄ PÄÄLLE![/quote:6935ac68ef]
About noin ajattelin minäkin...
Vaikka tilaustahti on parin vuoden aikana löystynyt, on Djangosista postimies kantanut kyllä aikamoisen osan levykokoelmasta. Joskus muutama vuosi sitten pari isompaa tilausta kuussa oli ihan vakio, koko ajan tippui levyä postiluukusta, joulu joka päivä!
Muistoille viski-:pint:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En ehtiny kertaakaan tilata mitn
This must be what jail / I will scratch
Smaa. säästyypä nekin rahat mitä tonne ehkä joskus olis menny. tai ei, koska mesta vaikutti sangen edulliselta.
[quote:3c8b0cfb86="forssto"]Onko Äx siis tulossa oikeasti Hakikseen?
Voe vitu.[/quote:3c8b0cfb86]
Mustaa roskasäkkiä ikkunassa. Ei osaa sanoa. Joku sen on vuokrannut, koska hommia tehtiin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ootsä vieläkään tilannu sit This Wideness Comesii?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kovasti tekisi edelleen mieli tukea paikallisia yrittäjiä, mutta kyllä Tampereen kaupoistakin kertoo jotain se, että yhdestäkään putiikista ei löydy esim. Young Marble Giantsin tuoretta julkaisua. Tai joku Anna Järvinen, joka on Stupidon myydyimpien listalla, Radio Helsingin topkympissä, Iltasanomissa ja ties missä - eihän sellaisesta kukaan Tampereella ole kuullutkaan. Jotenkin ei vaan aina jaksaisi erikseen pyytää kauppiasta tilaamaan kaikkea, samalla vaivalla tilaa itse.
Joo, sama. No okei, oon mä aika pihi ja ostan sieltä mistä halvimmalla saa, mutta ne kerrat kun levykauppaan olen astellut ostoaikeet mielessäni, niin sitä myydään eioota. Eikä siinä mitään, kyllä sen ymmärtää, ettei Jyväskylän kokoisessa kaupungissa voi olla niin isoja levykauppoja, että kaikkea aina löytyisi hyllystä. Keskiviikkona oli suuret aikomukset hakea Tom Waitsin Rain Dogs yhelle tsigulle joululahjaks, mutta eipä ollut hyllyssä, joten otin Closing Timen (ei sekään huono toki). Kaveriksi ajattelin Jääporttien uutta tai Pintandwefallia, mutta molemmat oli loppu. Joo, kiitti vaan.
Mutta Keltaiselle jäänsärkijälle iso , kivalta mestalta vaikutti ja valikoimat oli hyvät, kun tuossa syksyllä siellä käväisin. Ja Stupidokin huhujen mukaan on aika ässäliike. Combatista taas sai yhen tai kaks harvinaisempaakin hc-julkasua, joita olin kattellut muualta, muttei ollut löytynyt. Helsingissä on valinnanvaraakin levykaupoissa.
Hyviä tyyppejä Jyväskylän Äxässä on töissä ja mukaviakin vielä. Ja Aironissakin on hyvät tyypit töissä. Palvelussa ei ole siis ollut koskaan valittamista.
Mitäs vitua, Django sulkee ovensa OMG! Onks kellään suositella mitään toista jenkkikauppaa tilalle? Tai dollareilla myyvää, dollari on halpaa.
[quote:6a5a9a2d31="Junkieman"]
Mitäs vitua, Django sulkee ovensa OMG! Onks kellään suositella mitään toista jenkkikauppaa tilalle? Tai dollareilla myyvää, dollari on halpaa.[/quote:6a5a9a2d31]
Jossain on ketjukin noista nettilevykaupoista, mutta cdpacific on ainakin valikoimansa ja hintojen puolesta sunnilleen djangos tasoa, tosin käytettyjä levyjä ei löydy. Toimitukset on nopeampia kuin djangosilla. Metalli/hoosee/punk ostoksia oon tehnyt osoitteista interpunk.com ja verydistro.com. Secondspinistä sitten saa käytettyjä halvalla ja niillä on koko ajan joku alekampanja menossa. Lähettävät levyt ilman koteloita tosin.
Metalli/hoosee/punk ostoksia oon tehnyt osoitteista interpunk.com ja verydistro.com.
interpunk.com todettu ihan ookooksi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:fefbbbbb1f="Junkieman"]Keskiviikkona oli suuret aikomukset hakea Tom Waitsin Rain Dogs yhelle tsigulle joululahjaks, mutta eipä ollut hyllyssä
[/quote:fefbbbbb1f]
Enpä nähnyt eilen Turunkaan Äxässäkään, vaikka nettisivujen mukaan tuota löytyy. Noh, useimmiten tosiaan metsästää muutamia levyjä, ja niistä yleensä ainakin yks puuttuu kaupan hyllyltä, jolloin voi todeta hiljaa itsekseen, että ois sittenki kannattunu tilata koko setti sieltä Ebayn shopista. Ne shopit on yleensä jenkkilässä, joten yhtä levyä sieltä ei kannata postikulujen vuoksi lähteä tilaamaan. Toki levykaupassa asiointi pesee tilailun 100-0. Blaablaablaa.
"A repo man's always intense"
Mitäs vitua, Django sulkee ovensa OMG! Onks kellään suositella mitään toista jenkkikauppaa tilalle? Tai dollareilla myyvää, dollari on halpaa.
Eiköhän tosta Aquariuksesta kande lähtee liikkeelle.
Älä päästä painiks sitä
Ja Aironissakin on hyvät tyypit töissä.
vihaan ihmisiä jotka airon musiikista puhuessaan sanovat "aironissa" eikä "airossa"
[quote:66868aca5d="Leif Erikson"][quote:66868aca5d="Junkieman"]Keskiviikkona oli suuret aikomukset hakea Tom Waitsin Rain Dogs yhelle tsigulle joululahjaks, mutta eipä ollut hyllyssä
[/quote:66868aca5d]
Enpä nähnyt eilen Turunkaan Äxässäkään, vaikka nettisivujen mukaan tuota löytyy. [/quote:66868aca5d]
Mut eikai noi Äxän nettisivut mitenkään korreloikaan ite puljujen hyllyvalikoiman kanssa? Useinhan noilta saa kans netistä jonkin levyn halvemmalla mitä se ite liikkeessä maksaa.
I love you and dream about the Führer
[quote:e6461fde1e="turkele"][quote:e6461fde1e="Leif Erikson"][quote:e6461fde1e="Junkieman"]Keskiviikkona oli suuret aikomukset hakea Tom Waitsin Rain Dogs yhelle tsigulle joululahjaks, mutta eipä ollut hyllyssä
[/quote:e6461fde1e]
Enpä nähnyt eilen Turunkaan Äxässäkään, vaikka nettisivujen mukaan tuota löytyy. [/quote:e6461fde1e]
Mut eikai noi Äxän nettisivut mitenkään korreloikaan ite puljujen hyllyvalikoiman kanssa? Useinhan noilta saa kans netistä jonkin levyn halvemmalla mitä se ite liikkeessä maksaa.[/quote:e6461fde1e]
Sepä siinä vituttaakin kun ei korreloi. Tai olen ollut siinä uskossa, että jos netissä on joku levy, niin se löytyy sitten JONKUN kaupungin liikkeestä suoraan.
"A repo man's always intense"
[quote:cde89d99b2="turkele"][quote:cde89d99b2="Leif Erikson"][quote:cde89d99b2="Junkieman"]Keskiviikkona oli suuret aikomukset hakea Tom Waitsin Rain Dogs yhelle tsigulle joululahjaks, mutta eipä ollut hyllyssä
[/quote:cde89d99b2]
Enpä nähnyt eilen Turunkaan Äxässäkään, vaikka nettisivujen mukaan tuota löytyy. [/quote:cde89d99b2]
Mut eikai noi Äxän nettisivut mitenkään korreloikaan ite puljujen hyllyvalikoiman kanssa? Useinhan noilta saa kans netistä jonkin levyn halvemmalla mitä se ite liikkeessä maksaa.[/quote:cde89d99b2]
Tosin tänään olivat Sielun Veljet halvempia liikkeessä kuin netskussa. krasyä
bzort glorf bööth
[quote:07ca227e2b="Junkieman"]Ja Aironissakin on hyvät tyypit töissä.
vihaan ihmisiä jotka airon musiikista puhuessaan sanovat "aironissa" eikä "airossa" [/quote:07ca227e2b]
Jätkä ei osaa taivuttaa sanoja, jos sä vihaat tommottii ihmisii. Ei se nimi mihinkään airoon viittaa (jos mä oikeen muistan).