You are not logged in.
16. tammikuuta lähtien oon yrittänyt saada niihin keskeneräisiin kauppoihin (ovat mulle velkaa q yks levy oli päässyt loppumaan sillä välin ku ennakkotilauksia odoteltiin ja olin maksanu koko summan) liittyen mut eipä kuulu vastausta
Ja alunperin viestin sisältö oli vieläpä sensorttinen että olisin ollut ostamassa lisää kamaa enkä vaatimassa välirahoja takaisin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Observerissä oli tänään Britannian 10 parasta itsenäistä levykauppaa.
http://www.guardian.co.uk/music/2013/ma … ps-britain
16. tammikuuta lähtien oon yrittänyt saada niihin keskeneräisiin kauppoihin (ovat mulle velkaa q yks levy oli päässyt loppumaan sillä välin ku ennakkotilauksia odoteltiin ja olin maksanu koko summan) liittyen mut eipä kuulu vastausta
Ja alunperin viestin sisältö oli vieläpä sensorttinen että olisin ollut ostamassa lisää kamaa enkä vaatimassa välirahoja takaisin
Mä oon ostellu combatista ongelmitta vuosikausia - ja postitse. S-postiin vastaa tosiaan nihkeesti, mutta jos tilauksen kanssa jotain ongelmia, niin kannattaa soittaa liikkeeseen aukioloaikojen puitteissa. Jani kyllä hoitaa homman sit himaan...
SecondSpin.com-liike bongattu Newport Beachilla Kaliforniassa. Eipä ole ollut aikaa piipahtaa siellä...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kenkä wrote:Englannin tuliaiset:
Pari ihan hyvää kauppaa matkalla, täytyy koittaa muistaa kirjoittaa muutama sana levykauppatopikkiin.
Erityisesti Surreyn countrysiden secondhand-vinyylilaarien tarjonta kiinnostais
Selonteko Lontoon second hand -skenestäkin kelpaa (indii/vaihtoehto-painotuksella)
huïg wrote:16. tammikuuta lähtien oon yrittänyt saada niihin keskeneräisiin kauppoihin (ovat mulle velkaa q yks levy oli päässyt loppumaan sillä välin ku ennakkotilauksia odoteltiin ja olin maksanu koko summan) liittyen mut eipä kuulu vastausta
Mä oon ostellu combatista ongelmitta vuosikausia - ja postitse. S-postiin vastaa tosiaan nihkeesti, mutta jos tilauksen kanssa jotain ongelmia, niin kannattaa soittaa liikkeeseen aukioloaikojen puitteissa. Jani kyllä hoitaa homman sit himaan...
jooh ei vaan jaksais alkaa soittelemaan kansainvälisiä puheluita tämmösen takia, mut tarttee varmaan. oon lähettäny lisää sähköpostiviestejä, mut mitään vastausta ei kuulu....
Mitään Mitään UG:tä ei ole olemassa:ta ei ole olemassa
Nyt Lappeenrantaan ja Helsinkiin avattavat uudet kaksi myymälää ovat entisten kahdeksan myymälän sekä verkkokaupan lisäksi ensi askelia kun X-ryhmä alkaa todenteolla haastamaan muita kirjaimiin perustuvia valtakunnalisia myymäläketjuja.Musiikki on tehokkain tapa turmella nuorisoa ja mitä laajempi valikoima sen laajempi turmellus. Toteaa Levykauppa Äx:n Jyri Lipponen tiedotteessaan.
Meillä on hyvät mahdollisuudet kilpailla Keskon ja S-ryhmän kanssa laajemminkin. Sillä samoin kuin K-ryhmällä, toimintamme perustuu vahvoille itsenäisille paikallisile kauppiaille. Ja toisaalta samoin kuin S-ryhmä, Äx tullaan aikanaan ainakin osittain siirtämään asiakkaidensa omistukseen.
Jyri Lipponen jatkaa: Äx alkaa jatkossa kilpailla suositun S-bonus-järjestelmän kanssa Rottadollareilla. ja Äx pyrkii siihen, että ne voitaisiin hyväksyä maksuvälineiksi muuallakin Suomessa.
Lappeenrannan Äx avataan 18.6 osoitteessa Kauppakatu 35.
Kompassitorin noutopiste Helsingissä saatetaan avata kesäkuun loppuun mennessä.
tänään muuten stupido vikaa päivää auki roballa, hesari 16 taitaa olla tuleva osoite.
paljastuksissa ehkä nämä, mutta siitä huolimatta että siellä haisee viina, on kuuma ja laarit on lähes tukossa, niin tykkään käydä green grassissa yhdestä pätevästä syystä: siellä liikkuu edelleen hyviä levyjä järkevään hintaan. nythän se on nostanut osittain hintojaan, esim. röyhkän levyistä se pyytää tällä hetkellä lähemmäs kahtakybää, mutta suurilta osin mennään edelleen järkevissä hinnoissa. käteiskauppa rules ja tulee tuolla suht usein ihan helmiäkin vastaan. mieluummin meen sille puolelle katua kuin oman korttelin toiseen kulmaan kuuntelee stoneria ja katselemaan ylihinnoiteltuja uusintapainoksia perusklassikoista.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tietääkö joku on äxät auki nyt sunnuntaina Tarkemmin Hki:n Kampin liike.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tietääkö joku on äxät auki nyt sunnuntaina Tarkemmin Hki:n Kampin liike.
Kamppi, Helsinki
Arkadiankatu 14, 00100 Helsinki
Puh. (09) 458 7421
Ma-Pe 11:00-19:00
La 11:00-17:00
Asematunneli, Helsinki
Asema-aukio A, 00100 Helsinki
Puh. 040-647 3603
Ma-Pe 11:00-19:00
La 10:00-17:00
Kallio, Helsinki
Vaasankatu 8, 00500 Helsinki
Puh. 040-173 6626
Ma-Pe 12:00-19:00
La 11:00-17:00
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
juu noi löyisin, mut muistaakseni Oulun äx on ainakin ollut joulun alla sunnuntaisinkin auki
no pistin oldschoolisti sähkäriä, kun pitäis pari noutoo hakea ja sunnuntaina olisin kaupungissa.
Last edited by Hassuttelija (10.12.2013 12:59)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
bzort glorf bööth
Mikä on muuten suomen vanhin levykauppa (niistä, joilla on edelleen myös liiketilat, ei pelkkää nettimyyntiä)? Epe'siä ei enää lasketa. Alfa-Antikva on perustettu 1983. Mites Fennica tai Digelius?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mikä on muuten suomen vanhin levykauppa (niistä, joilla on edelleen myös liiketilat, ei pelkkää nettimyyntiä)? Epe'siä ei enää lasketa. Alfa-Antikva on perustettu 1983. Mites Fennica tai Digelius?
Digelius on perustettu 71.
EDIT: Fennicaa tossa googlailin, mut niiden oma saitti ei toimi ja ei tullut nopeesti vastaan perustamisvuotta. Eronen on ollut vuodesta 77.
Last edited by hrmunoita (16.01.2014 00:53)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Muuttoale Arkadiankadun Levykauppa Äxässä!
Arkadiankadun aukioloajat muuttuvat samalla, muuttoon saakka ovet auki seuraavasti:
MA-PE: 11.00-18.00
LA: 11.00-17.00Varmaan haluatte myös tietää minne ja milloin muutto tapahtuu?
Siitä tiedotetaan erikseen heti kun se selviää itsellemme, joten maltakaa mielenne, kyllä me sen teille kerromme hyvissä ajoin.
Kallioon?
bzort glorf bööth
Kävin ekaa kertaa Hesarin Stupidossa. Uusien vinyylien valikoima oli aika surkea omaan makuun. Hyvä, että löysin mitään ostettavaa.
stupidon ongelma onkin se, että ne suuntautuu enemmän nuorille urbaaneille aikuisille (h-sana) kuin musiikkinörteille. välillä löytyy toki helmiä, mutta harvemmin.
stupidon ongelma onkin se, että ne suuntautuu enemmän nuorille urbaaneille aikuisille (h-sana) kuin musiikkinörteille. välillä löytyy toki helmiä, mutta harvemmin.
Veikkaisin, että se on pakon sanelema juttu, jos meinaa pitää levykauppaa pystyssä. Ymmärrän täysin, että mielummin kauppa pitää hyllyssä tavaraa, joka myy.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
eilen ainakin oli vielä kampin äxässä aikamoisia helmiä hyllyssä
oren ambarchi, james ferraro, mississippi recordsin juttuja, derek bailey: improvisation jne...ja VINSKANA tietenkin
uusi liiketila näköjään kampintorin kupeessa, kaffecentralenin vieressä about
let me fall out of the window
with confetti in my hair
kun olen seuraillut Aaron Dillowayn Hanson-levykaupan touhuja, jatkuvasti mietityttää että kuin saatanan hienoa olisi jos sellaisella erikoiskaupalla voisi itsensä elättää. Jos se jossain Oberlinin kaltaisessa mestassa sujuu niin kai ny pärkele Helsingissäki?
let me fall out of the window
with confetti in my hair
vois nyt luulla et jotenkin porskuttelisi. kumminkin se segmentti jengiä, jotka tota mölyä ja outoilua kuuntelee, harrastaa myös levyjen ostamista. dis'n'datia ikävä.
dis'n'dat tuli kans mieleen. sieltl tuli kyllä tutustuttua uusiin juttuihin enemmän ku muissa levykaupoissa. mitähän siinä paikalla mahtaan nykyään olla?
eilen ainakin oli vielä kampin äxässä aikamoisia helmiä hyllyssä
oren ambarchi, james ferraro, mississippi recordsin juttuja, derek bailey: improvisation jne...ja VINSKANA tietenkinuusi liiketila näköjään kampintorin kupeessa, kaffecentralenin vieressä about
avajaiset viikon päästä, paikalla ainakin happoradio