You are not logged in.
On kyllä taas paskinta paskaa aikoihin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Seuraavaksi voimmekin miettiä mikä on parasta tässä laumassa: herpes, klamydia, aids, tippuri ja kuumaa vertaa muuten vaan vuotava pippeli.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Piti mennä keikalle 25. päivä, mutta koska joudun (PÄÄSEN) töihin 26. päivä lauantaina, saa keikka jäädä väliin.
-noisis, ois yksi lauantaiduunihomma tiedo-
-JOO, olen vapaaehtoinen!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
MUN TÄYTYY RAKASTAA NÄÄ ELÄMÄT ROSKIIN
MUN SYDÄN PAUHAAVA KUIN KUOHUVA KOSKI
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
No moro
organizing the boy scouts for murder is wrong
^ sama
tää kuva on jo oikeasti pelottava
Ton kansikuvan vuoksi on keitettävä silmät useita kertoja, mahdollisesti jossain emäksisessä aineessa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Paremmaltahan se tossa näyttää, kun naamaakiin on photaroitu vähe suoremmaks.
vittu eiks tääl oo oikeesti ketää joka iha aikuisten oikeesti niinku diggais lare tähkösen musaa?
Tänään keikalle Hotelli Vantaaseen
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Kuvaraporttia!
bzort glorf bööth
Voin tulla ottaa kuvia, jos saatte mut ilmasiks sisään
edit: itse asiassa voisin harkita paikalle lähtöä jos saadaan kunnon sikailuporukka liikkeelle... shanks, hrmis, ulvis - lähettäiskö?
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään keikalle Hotelli Vantaaseen
Jaa että tästä syystä et päässyt visaan eilen, keikalle valmistautumista
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:46949f4527="asleep"]Tänään keikalle Hotelli Vantaaseen
Jaa että tästä syystä et päässyt visaan eilen, keikalle valmistautumista [/quote:46949f4527]
Eikö tää nyt ollu ihan selvä juttu
Kuvia mahdollisesti tulossa! Grasskirt & Lauri kaverikuvassa- tyylinen otos hakusessa.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Kuvia mahdollisesti tulossa! Grasskirt & Lauri kaverikuvassa- tyylinen otos hakusessa.
[quote:cc134801b9="asleep"]Kuvia mahdollisesti tulossa! Grasskirt & Lauri kaverikuvassa- tyylinen otos hakusessa.
[/quote:cc134801b9]
keräilykorttisarja odottaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
vittu eiks tääl oo oikeesti ketää joka iha aikuisten oikeesti niinku diggais lare tähkösen musaa?
Tunnustan: Toi Suudellaan on ihan tarttuva ralli.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:d08f4d8cc9="Richey"]vittu eiks tääl oo oikeesti ketää joka iha aikuisten oikeesti niinku diggais lare tähkösen musaa? [/quote:d08f4d8cc9]
tarttuva niinq
[quote:e0d8d8bfbd="Richey"]vittu eiks tääl oo oikeesti ketää joka iha aikuisten oikeesti niinku diggais lare tähkösen musaa? [/quote:e0d8d8bfbd]
Täytyy myöntää, että kertsissä on odottamatonta tenhoa. En o tosin kuullu ku pari kertaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nyt jäi kaverikuva saamatta. Harmi.
Keikka oli yllättävänkin raju, ja keski-ikäiset naiset oli odotetusti ihan pähkinöissään. Bändi lopetetti soittamisen ainakin kahdesti, kun yleisössä rähinöitiin. Mitä lie kissatappeluja eturivien paikoista. Hotelli Vantaa
Hotelli Vantaa
Ruotsinlaivasimulaattori
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Laurin puku emma-gaalassa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.